Inderdaad, want het bleek dat hij dus nog niet vrij was van Heerenveen. Anders had hij alle tijd gehad, als speler zonder contract.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:23 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat soort eisen zet je denk ik ook overboord als Muhamadu als 17e contractspeler is aangetrokken. Dan moet je snel handelen anders kom je helemaal niet aan spelen toe...
Opzich klinkt dat wel raar inderdaad... ik bedoel, Nick Coster kan raak koppen. Oké, dat was de 0-6(?) maar goed, dat geeft de lamlendigheid van de Eindhovense defensie toch wel redelijk weer dacht ik zo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:31 schreef DRD het volgende:
Can we play you every week?!?!?!
Lekker hoor, en het klinkt raar, maar ik vond Eindhoven niet eens belachelijk zwak.
Komende weken de echte testen met Cambuur thuis en Volendam en De Graafschap uit.
Ja, MET de twee junkies die weleens Noord onveilig maken... hahaha! "Nou, ik neem alvast wat bier, want ze worden vast euh... kampioen!"quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef methodmich het volgende:
Bij FC Rijnmond zelfs een reportage in het centrum van Dordt met de vraag "Wordt FC Dordrecht dit jaar kampioen?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |