dan vervloek ik jou pa vast ook wel eensquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
M'n vader sorteert rechts voor als 'ie naar Groningen moet en haast heeft![]()
En volgens de TomTom denderde ik vandaag met 85km/u over dat ding heen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:33 schreef 2cv het volgende:
Hoe spannend !ik ook niet :w enige wat ik nog gezien heb is een Politie wagen en busje nabij Rohel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en verder nog gezien dat de het gebouwtje opgetakeld werd...
rustige buurt hier enzo... kuch![]()
Die rijdt nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
nah morgen wel sleutelen... zuigerveren vervangen
en tis dat er geen Citroens rijden in de VSanders had je je gepimpte BX-A er bij kunnen zetten
meer tegels er onder leggenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef 2cv het volgende:
Er ziiten wel weer wieltjes onder de voorkant, maar die raken de tegels nog niet
moet 2CV eerst een AmfiBX bouwen..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:44 schreef Tikbalang het volgende:
Je kunt er ook nog varen met een bootje natuurlijk.
Wat is er mis met een roeibootje of mag het alleen met motor.quote:
Wat grappig een Joure topic!quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:58 schreef 2cv het volgende:
» Er is al 104 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jousters, leven jullie nog ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |