quote:
Vanuit het andere topic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:25 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Utrecht staat gewoon 2e
Medekoploper
quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:35 schreef valek het volgende:
Laat TS toch blij zijn. Toch mooi voor zijn cluppie. Het komt erop neer dat mijn club PSV dit jaar weer kampioen wordt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef valek het volgende:
Laat TS toch blij zijn. Toch mooi voor zijn cluppie. Het komt erop neer dat mijn club PSV dit jaar weer kampioen wordt.
Zakelijk, dodelijk effectief.. en 0 goals tegenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:45 schreef MadMarine het volgende:
gefeliciteerd hoor
geweldig doelsaldo ook
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Zakelijk, dodelijk effectief.. en 0 goals tegen
Ik fok op mijn mobielquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef The_Verve het volgende:
Maar woon je naast het stadion, Paul?
Die stuntelaars mogen blij zijn als ze dit jaar weer in de top-3 eindigenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef valek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan voor een 34 voor en 0 tegen aan het einde van de competitiequote:Op zondag 9 augustus 2009 16:45 schreef MadMarine het volgende:
gefeliciteerd hoor
geweldig doelsaldo ook
Ik spreek je volgende week wel. Mag je wel zakdoekjes lenen hoor, om je traantjes mee af te vegen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:03 schreef Adidah het volgende:
[..]
Die stuntelaars mogen blij zijn als ze dit jaar weer in de top-3 eindigen. Volgende week gaat Ajax de grond aanvegen met je clubje.
Dat zeg je alleen maar omdat het vrij armoedige Nec dan meer kans maakt op de playoffs.. Maar jij weet ook best dat FCU een betere selectie heeft dan een Nec, Vitesse, etc.. zeg maar daadwerkelijk plek-11 clubjes..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
utrecht zal 11e of 12e eindigen gok ik.
Tranen van het lachen nadat de 0-10 wordt binnengeschoten hoeven toch niet afgeveegd te wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:33 schreef valek het volgende:
[..]
Ik spreek je volgende week wel. Mag je wel zakdoekjes lenen hoor, om je traantjes mee af te vegen.
Twee keer gewonnen en nu al praatjes, zou bijna gaan hopen dat ze volgende week even met een nulletje of zes van het veld geveegd worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat het vrij armoedige Nec dan meer kans maakt op de playoffs.. Maar jij weet ook best dat FCU een betere selectie heeft dan een Nec, Vitesse, etc.. zeg maar daadwerkelijk plek-11 clubjes..
beter 1 keer met 6-0 verliezen dan 3 keer met 1-0, dus.. als het zo moetquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Twee keer gewonnen en nu al praatjes, zou bijna gaan hopen dat ze volgende week even met een nulletje of zes van het veld geveegd worden.
Twente heeft 3-1..quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef Blupp het volgende:
[..]
op 1 ploeg na het beste doelsaldo dus niet zeuren
Precies wat je zegt: 'een NEC', namelijk de NEC amateurs. Vergeleken met de NEC profs is FC Utrecht een dikke LOL.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Maar jij weet ook best dat FCU een betere selectie heeft dan een Nec
Je hebt er duidelijk veel kijk op...quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Precies wat je zegt: 'een NEC', namelijk de NEC amateurs. Vergeleken met de NEC profs is FC Utrecht een dikke LOL.
Wat voor zielig sukkeltje ben je nou? Uit met 1 doelpunt tegen RKC en thuis met 1 doelpunt tegen Willem II winnen is echt geen prestatie, hoor. NEC heeft er ondertussen al 4 ingeschopt tegen een club die wordt beschouwd als een subtopper. Niet dat het een fuck uitmaakt, want er zijn pas 2 rondes gespeeld. Dus wacht maar tot Utrecht tegen een wat zwaardere tegenstander moet, en ga dan blèren over hoe goed ze wel niet zijn. Toevallig is dat uit tegen NEC over 2 weken, dus hoor ik je dan wel weer (of liever gezegd: hoogstwaarschijnlijk helemaal niet).quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk veel kijk op...
Het zit je dwars he ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:11 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Wat voor zielig sukkeltje ben je nou? Uit met 1 doelpunt tegen RKC en thuis met 1 doelpunt tegen Willem II winnen is echt geen prestatie, hoor. NEC heeft er ondertussen al 4 ingeschopt tegen een club die wordt beschouwd als een subtopper. Niet dat het een fuck uitmaakt, want er zijn pas 2 rondes gespeeld. Dus wacht maar tot Utrecht tegen een wat zwaardere tegenstander moet, en ga dan blèren over hoe goed ze wel niet zijn. Toevallig is dat uit tegen NEC over 2 weken, dus hoor ik je dan wel weer (of liever gezegd: hoogstwaarschijnlijk helemaal niet).
Je bent weereens niet op de hoogte van de selecties en het mogelijke spel. Nec is natuurlijk een heel pover en kleurloos elftal.. FCU daarentegen swingt als nooit tevoren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:11 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Wat voor zielig sukkeltje ben je nou? Uit met 1 doelpunt tegen RKC en thuis met 1 doelpunt tegen Willem II winnen is echt geen prestatie, hoor. NEC heeft er ondertussen al 4 ingeschopt tegen een club die wordt beschouwd als een subtopper. Niet dat het een fuck uitmaakt, want er zijn pas 2 rondes gespeeld. Dus wacht maar tot Utrecht tegen een wat zwaardere tegenstander moet, en ga dan blèren over hoe goed ze wel niet zijn. Toevallig is dat uit tegen NEC over 2 weken, dus hoor ik je dan wel weer (of liever gezegd: hoogstwaarschijnlijk helemaal niet).
Ja het swingt echt de pan uit als je met 1-0 wint.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Je bent weereens niet op de hoogte van de selecties en het mogelijke spel. Nec is natuurlijk een heel pover en kleurloos elftal.. FCU daarentegen swingt als nooit tevoren.
Jammer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben echt super verbaasd dat dit topic nog open is
Overigens SanJuan, als je echt zo'n NEC-fan bent, dan weet je ook wel dat die match tegen NEC juist niet over twee weken gespeeld wordt, omdat de burgemeester van Nijmegen liep te mauwen over politie-inzet
Net zo goed op de hoogte van het speelschema als de mogelijkheden van de selectie van deze kleurloze club.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben echt super verbaasd dat dit topic nog open is
Overigens SanJuan, als je echt zo'n NEC-fan bent, dan weet je ook wel dat die match tegen NEC juist niet over twee weken gespeeld wordt, omdat de burgemeester van Nijmegen liep te mauwen over politie-inzet
Hij zegt alleen maar dat het swingt als nooit tevoren, daarmee bedoelt hij misschie alleen dat we in het verleden helemaal niet zo verwend zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Ja het swingt echt de pan uit als je met 1-0 wint.Achterlijke kneus.
De mogelijkheden zijn iig met 4-1 winnen van de nummer 5 van afgelopen seizoen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Net zo goed op de hoogte van het speelschema als de mogelijkheden van de selectie van deze kleurloze club.
Kleurloos? Als je het dan over FCU hebt ... je kan heel veel over de FC zeggen, maar ik denk dat iedereen het toch wel met me eens is, dat Utrecht juist NIET een kleurloze club is. Ik zou willen dat ze vorig seizoen wat meer kleurloos waren geweestquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Net zo goed op de hoogte van het speelschema als de mogelijkheden van de selectie van deze kleurloze club.
Ik had het over Nec natuurlijk..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kleurloos? Als je het dan over FCU hebt ... je kan heel veel over de FC zeggen, maar ik denk dat iedereen het toch wel met me eens is, dat Utrecht juist NIET een kleurloze club is. Ik zou willen dat ze vorig seizoen wat meer kleurloos waren geweest
En sc Heerenveen speelt al net zo goed als vorig seizoenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:19 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn iig met 4-1 winnen van de nummer 5 van afgelopen seizoen.Kneus.
En ik wens jou ook een hele fijne avondquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:21 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Ik hoop voor die chain_reaction-kleuter dat fc utrecht komend weekend al op z'n bek gaat tegen VVV.
Wat jij hoopt is niet relevant.. Voorlopig zie ik Nec iig niet boven FCU staan, laat staan eindigen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:21 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Ik hoop voor die chain_reaction-kleuter dat fc utrecht komend weekend al op z'n bek gaat tegen VVV.
quote:
FCU ook niet .. dus einde discussie en hopelijk ook einde topic?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef SanJuanDePasto het volgende:
zit er trouwens dik in, aangezien VVV nog niet verslagen is dit seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het punt is dat dat net zoveel betekent als die twee fantastische overwinningen van fc utrecht tot nu toe, idioot.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
FCU ook niet .. dus einde discussie en hopelijk ook einde topic?
En jij ook succes met misschien een puntje halen in Kerkrade..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef SanJuanDePasto het volgende:
zit er trouwens dik in, aangezien VVV nog niet verslagen is dit seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje frusti Sint Jannetje? Ik loop je nergens uit te schelden, hoef jij het ook niet te doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Het punt is dat dat net zoveel betekent als die twee fantastische overwinningen van fc utrecht tot nu toe, idioot.
Helemaal door al die sjaggie mensen die er boos om wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:13 schreef borisz het volgende:
Stiekem toch wel weer grappig dit topic.
Dat is best triest inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal door al die sjaggie mensen die er boos om worden
Of ze zijn er gewoon nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal door al die sjaggie mensen die er boos om worden
De voetbalmods snappen gewoon een keer dat je ook een grapje tussendoor topic moet kunnen maken in voetbal![]()
Maar ze winnen niet van Grunn!!quote:
Kan met dit speelschema dan nog wel ff duren..quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef golfer het volgende:
Topic gewoon open laten tot dat Utrecht gewoon weer verliest.
Dit topic blijft een jaar openquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef golfer het volgende:
Topic gewoon open laten tot dat Utrecht gewoon weer verliest.
Hoe bedoel je sterrenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef Adidah het volgende:
Hoeveel sterren heeft dat kut clubje van je al?
Hohohoho niet zo jaloers hequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo spannend is het toch allemaal niet? Twee keer een magere 1-0...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:49 schreef TheZapster het volgende:
Voor Paul vind ik het leuk![]()
Tenminste nog 1 club die Ajax kan bijbenen
Niet overdrijven.. Honda alleen kan het ook niet. Als FCU-thuis geen enkele reden tot zorg.. Ik voorspel een vrij degelijke 3-1quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef Paul het volgende:
Denk trouwens dat we verliezen van VVV, met die Honda
Ik zeg 2-2quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Niet overdrijven.. Honda alleen kan het ook niet. Als FCU-thuis geen enkele reden tot zorg.. Ik voorspel een vrij degelijke 3-1
En hoe moeten ze bij VVV dan wel niet denken met Mertens, Mulenga etc. tegenover zich? Niet dat ze evengoed zijn als Honda, maar om maar aan te geven dat FCU ook genoeg kwaliteit heeft op veel meer posities dan die ene Japanner.
Je wordt al steeds positieverquote:
Tegen 2 magere clubs.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo spannend is het toch allemaal niet? Twee keer een magere 1-0...
Beide keren had het bij rust al 3-0 ofzo moeten zijn, maar idd het zijn niet de beste tegenstanders.. Al zijn de tijden ook wel voorbij dat je zomaar ff in Waalwijk ofzo wint.. Je zult zien dat er nog genoeg clubs als Nec, Vitesse, Groningen, Heerenveen enz. punten laten liggen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |