quote:
Vanuit het andere topic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:25 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Utrecht staat gewoon 2e
Medekoploper
quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:35 schreef valek het volgende:
Laat TS toch blij zijn. Toch mooi voor zijn cluppie. Het komt erop neer dat mijn club PSV dit jaar weer kampioen wordt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef valek het volgende:
Laat TS toch blij zijn. Toch mooi voor zijn cluppie. Het komt erop neer dat mijn club PSV dit jaar weer kampioen wordt.
Zakelijk, dodelijk effectief.. en 0 goals tegenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:45 schreef MadMarine het volgende:
gefeliciteerd hoor
geweldig doelsaldo ook
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Zakelijk, dodelijk effectief.. en 0 goals tegen
Ik fok op mijn mobielquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef The_Verve het volgende:
Maar woon je naast het stadion, Paul?
Die stuntelaars mogen blij zijn als ze dit jaar weer in de top-3 eindigenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef valek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan voor een 34 voor en 0 tegen aan het einde van de competitiequote:Op zondag 9 augustus 2009 16:45 schreef MadMarine het volgende:
gefeliciteerd hoor
geweldig doelsaldo ook
Ik spreek je volgende week wel. Mag je wel zakdoekjes lenen hoor, om je traantjes mee af te vegen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:03 schreef Adidah het volgende:
[..]
Die stuntelaars mogen blij zijn als ze dit jaar weer in de top-3 eindigen. Volgende week gaat Ajax de grond aanvegen met je clubje.
Dat zeg je alleen maar omdat het vrij armoedige Nec dan meer kans maakt op de playoffs.. Maar jij weet ook best dat FCU een betere selectie heeft dan een Nec, Vitesse, etc.. zeg maar daadwerkelijk plek-11 clubjes..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
utrecht zal 11e of 12e eindigen gok ik.
Tranen van het lachen nadat de 0-10 wordt binnengeschoten hoeven toch niet afgeveegd te wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:33 schreef valek het volgende:
[..]
Ik spreek je volgende week wel. Mag je wel zakdoekjes lenen hoor, om je traantjes mee af te vegen.
Twee keer gewonnen en nu al praatjes, zou bijna gaan hopen dat ze volgende week even met een nulletje of zes van het veld geveegd worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat het vrij armoedige Nec dan meer kans maakt op de playoffs.. Maar jij weet ook best dat FCU een betere selectie heeft dan een Nec, Vitesse, etc.. zeg maar daadwerkelijk plek-11 clubjes..
beter 1 keer met 6-0 verliezen dan 3 keer met 1-0, dus.. als het zo moetquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Twee keer gewonnen en nu al praatjes, zou bijna gaan hopen dat ze volgende week even met een nulletje of zes van het veld geveegd worden.
Twente heeft 3-1..quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef Blupp het volgende:
[..]
op 1 ploeg na het beste doelsaldo dus niet zeuren
Precies wat je zegt: 'een NEC', namelijk de NEC amateurs. Vergeleken met de NEC profs is FC Utrecht een dikke LOL.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Maar jij weet ook best dat FCU een betere selectie heeft dan een Nec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |