En jij ook succes met misschien een puntje halen in Kerkrade..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef SanJuanDePasto het volgende:
zit er trouwens dik in, aangezien VVV nog niet verslagen is dit seizoen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje frusti Sint Jannetje? Ik loop je nergens uit te schelden, hoef jij het ook niet te doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Het punt is dat dat net zoveel betekent als die twee fantastische overwinningen van fc utrecht tot nu toe, idioot.
Helemaal door al die sjaggie mensen die er boos om wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:13 schreef borisz het volgende:
Stiekem toch wel weer grappig dit topic.
Dat is best triest inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal door al die sjaggie mensen die er boos om worden
Of ze zijn er gewoon nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal door al die sjaggie mensen die er boos om worden
De voetbalmods snappen gewoon een keer dat je ook een grapje tussendoor topic moet kunnen maken in voetbal![]()
Maar ze winnen niet van Grunn!!quote:
Kan met dit speelschema dan nog wel ff duren..quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef golfer het volgende:
Topic gewoon open laten tot dat Utrecht gewoon weer verliest.
Dit topic blijft een jaar openquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef golfer het volgende:
Topic gewoon open laten tot dat Utrecht gewoon weer verliest.
Hoe bedoel je sterrenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef Adidah het volgende:
Hoeveel sterren heeft dat kut clubje van je al?
Hohohoho niet zo jaloers hequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo spannend is het toch allemaal niet? Twee keer een magere 1-0...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:49 schreef TheZapster het volgende:
Voor Paul vind ik het leuk![]()
Tenminste nog 1 club die Ajax kan bijbenen
Niet overdrijven.. Honda alleen kan het ook niet. Als FCU-thuis geen enkele reden tot zorg.. Ik voorspel een vrij degelijke 3-1quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef Paul het volgende:
Denk trouwens dat we verliezen van VVV, met die Honda
Ik zeg 2-2quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Niet overdrijven.. Honda alleen kan het ook niet. Als FCU-thuis geen enkele reden tot zorg.. Ik voorspel een vrij degelijke 3-1
En hoe moeten ze bij VVV dan wel niet denken met Mertens, Mulenga etc. tegenover zich? Niet dat ze evengoed zijn als Honda, maar om maar aan te geven dat FCU ook genoeg kwaliteit heeft op veel meer posities dan die ene Japanner.
Je wordt al steeds positieverquote:
Tegen 2 magere clubs.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo spannend is het toch allemaal niet? Twee keer een magere 1-0...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |