Ik hoop echt dat hij komt ja. Jol zocht spelers die kunnen scoren. 1 + 1 = 2.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Dvm86 het volgende:
En Honda heeft er weer twee ingelegd. Ik zou hem echt graag op ons middenveld zien spelen, maar ik ben bang dat hij naar PSV vertrekt.
Ach, Amrabat zou het daar ook even gaan maken en daar bleef niet zoveel van over. Verder goede TT.quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:28 schreef Dvm86 het volgende:
En Honda heeft er weer twee ingelegd. Ik zou hem echt graag op ons middenveld zien spelen, maar ik ben bang dat hij naar PSV vertrekt.
Na vandaag zie ik ons daar wel verliezen. Ons tedere ploegje kan sowieso moeilijk met sfeer omgaan. Maar ik heb 100% vertrouwen in Jol zijn tactiek. Kijk maar naar vorige week. Gaat spannend worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik gok op een gelijkspelletje volgende week.
Psv speelde niet slecht tegen Twente.
Nee joh. Aissati moet zich op de plek centraal gaan richten. Kaatsen en aanvoeren. Laat Honda maar het spel maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is al een overschot aan middenvelders..... Honda nu halen is bye-bye Aissati..
Ik gniffelde om de stand.quote:
Ja PSV gaat Ajax oprollen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Psv- uit is bijna altijd een anti-climax
Omdat we vroegâh altijd 4-3-3 bleven spelen, en die lampjes gewoon lekker italiaans 5-4-1 speelden met een snelle neger voorin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Psv- uit is bijna altijd een anti-climax
Niet dan? Stond niet eens een rij op Zuid!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef BoNi het volgende:
Geweldige verbetering, die nieuwe toegangspoortjes..!
eerste 10 min gemist gisterquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef BoNi het volgende:
Geweldige verbetering, die nieuwe toegangspoortjes..!
Jammer dat ik die wedstrijd niet kan zien omdat ik dan in het buitenland zit. Ik denk dat Ajax en hele goede kans maakt. Zo geweldig was die verdediging van PSV vandaag ook niet. De aanval van PSV ded het goed maar met Atouba die dan speelt heb je gewoon je back die daar hoort en je lengte en fysiek op het middenveld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Na vandaag zie ik ons daar wel verliezen. Ons tedere ploegje kan sowieso moeilijk met sfeer omgaan. Maar ik heb 100% vertrouwen in Jol zijn tactiek. Kijk maar naar vorige week. Gaat spannend worden.
psv deed het vandaag beter dan ik had verwacht, maar Twente was ook niet zo super. Niet te vergelijken met de vorm van afgelopen woensdag tegen Sporting.
Als Ajax van de week minimaal een spelmaker of cv kan vastleggen zou het wel wat schelen hoor.
Dat zit er sowieso wel in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is al een overschot aan middenvelders..... Honda nu halen is bye-bye Aissati..
Dat zou ideaal zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij komt ja. Jol zocht spelers die kunnen scoren. 1 + 1 = 2.
5 miljoen en verhuur mooi De Jong en Blind aan VVV. Perfect.
Ik was al een uur van tevoren binnen, dus van een rij niets meegekregen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:42 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Niet dan? Stond niet eens een rij op Zuid!
Als we de kansen afmaken wel...quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:50 schreef Cheiron het volgende:
PSV en Ajax zijn redelijk gelijkwaardig op het moment. Alleen acht ik Jol een betere tacticus dan Rutten, en hebben wij Suarez. Je kan zomaar winnen in Eindhoven
Dat zou wat zijn iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:49 schreef zjroentje het volgende:
Boh gek, volgende week kunnen we PSV al op 7 punten zetten. Na 3 wedstrijden.
Aan verdedigende middenvelders die weinig tot niets toevoegen, ja. Die moeten zo snel mogelijk geloosd worden. Het gaat erom dat er spelers worden gehaald die werkelijk wat toevoegen. Dat er een overschot is aan spelers die dat niet doen, is een gevolg van jaren wanbeleid, maar dat mag nooit een obstakel zijn om spelers aan te trekken die wel wat toevoegen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez weer op Pietersquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:54 schreef Chadi het volgende:
Ik zou Romedahl erin houden om op snelheid Pietersen te testen En Atouba erin en Vertonghen een plek vooruit
Bij PSV krijgt Rommedahl die ruimtes niet en Pieters is ook geen verdediger die vaak opkomt. Atouba zou kunnen, maar het is wel een risico om hem gelijk op te stellen zonder ook maar 1 minuut in Ajax 1 gespeeld te hebben. Aan de andere kant doen debutanten het vaak goed in topwedstrijden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:54 schreef Chadi het volgende:
Ik zou Romedahl erin houden om op snelheid Pietersen te testen En Atouba erin en Vertonghen een plek vooruit
Oppertunisme, its a bitch. Zal je zien dat je volgende week gewoon met 5-1 om je oren geslagen wordt, en dan is het allemaal weer kutquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Toch prachtig. Iedereen loopt de gehele zomer te zeiken dat Ajax tegenstanders niet moet onderschatten. En nu lees ik al een week lang dat we met 9-0 van RKC winnen om aan het doelsaldo te werken en PSV volgende week ff op zeven punten zetten.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:30 schreef Nashje het volgende:
5 miljoen en verhuur het gratis voor 1 seizoen beschikbaar stellen van De Jong en Blind aan VVV. Perfect.
Vertonghen doet het daar niet goed en om dan tegen Amrabat te staan die erg wendbaar is. Denk niet dat Jol dat gaat doen. Die jongen is nuttiger op het middenveld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Bij PSV krijgt Rommedahl die ruimtes niet en Pieters is ook geen verdediger die vaak opkomt. Atouba zou kunnen, maar het is wel een risico om hem gelijk op te stellen zonder ook maar 1 minuut in Ajax 1 gespeeld te hebben. Aan de andere kant doen debutanten het vaak goed in topwedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |