Is al klaar. Brilstand.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Speelt feijenoord wel ?
Al jaren niet meer, maar die zijn al klaar met nietsdoen voor vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Speelt feijenoord wel ?
Ja ondertussen al 3,5 uur en nog steeds geen doelpunten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Speelt feijenoord wel ?
Ja, op de Wii. Dan scoren ze wel tegen Vitessequote:
Kom omdat onze club al is geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Waardeloze voetbalmiddag ook.
Fuck off nee lui van naturequote:Op zondag 9 augustus 2009 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben je geestelijk onderontwikkeld ofzo? Zoek zelf eens wat op.
Voor wie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef Paul het volgende:
Kevin vandenbergh erin bij Utreg
Microfoon wordt even omhoog gegooidquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah, het uitvak is er ook nog.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:05 schreef StarGazer het volgende:
Ja ondertussen al 3,5 uur en nog steeds geen doelpunten.
Ja, alleen een blunder bij de 1-1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:10 schreef Fortitudo het volgende:
bosschker loopt puike partij te keepen tot nu toe
Nou ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Twente - PSV begint eindelijk een wedstrijd te worden zeg. Werd tijd!
was geen blunderquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, alleen een blunder bij de 1-1.
Neuh.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef Szura het volgende:
Die bal was uit man scheids
Kost Twente maar twee punten als t zo blijft.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:10 schreef Fortitudo het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:10 schreef Fortitudo het volgende:
In beide gevallen was het een blunder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
was geen blunder
die van isaksson was blunder
Wat stond erop? ''Fredje, from now on you will always walk alooooon!''?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef Afwazig het volgende:
Die Spandoeken zijn ook echt te slecht voor woorden.
Toivonen???quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Ten Hag denkt waarschijnlijk gewoon aan een lekker wijf.
Wat voor spandoeken ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:12 schreef Afwazig het volgende:
Die Spandoeken zijn ook echt te slecht voor woorden.
Laatste minuten hè.quote:
Bwehequote:
Ik teken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Paul het volgende:
Ik zweer je het gaat nog 1-1 worden bij Utreg
Anders utreg?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik teken.
Dan is Ajax alleen koploper met 6 punten
hahahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Afwazig het volgende:
Van Twente. Stond iets op van "Hij denkt alleen maar aan zijn eigen "Haggie"
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Kopbal het volgende:
PSV zal zo wel scoren, eigen goal van Wisgerhof ofzo
Twente juistquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Kopbal het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:17 schreef venomsnake het volgende:
Ook VD Bergh met rood eraf.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Blawh het volgende:
Ricky krijgt nog wel een kaartje denk ik.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Twente nog zou scoren. Kufo met de kop ofzo!
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef Afwazig het volgende:
Van Twente. Stond iets op van "Hij denkt alleen maar aan zijn eigen "Haggie"
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Twente nog zou scoren. Kufo Rajkovic met de kop ofzo!
Doe eens niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Kankerkoef.
\quote:
Achja wel tegen FC Honda en Twente-uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:20 schreef Kopbal het volgende:
PSV loopt 2 uit 2. Ole.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Szura het volgende:
1 ploeg had maar recht op de zege en dat was Twente.
Kut PSV vandaag ongelofelijk
Veel plezier tussen de pleisters.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
Kutzooi, ik ga weer naar het zwembad aju
FC Hondaquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja wel tegen FC Honda en Twente-uit
VVV thuis, altijd lastig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja wel tegen FC Honda en Twente-uit
Stel je aan zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Paul het volgende:
NOG 1 MINUUT BIJ UTREG AAAAAAAAAAAAAAAAAH
Lol, ik was voor Twente, maar je lult nu uit je nek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Szura het volgende:
Om dezelfde redenen zal ik dit seizoen ook ultra anti-Liverpool zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Szura het volgende:
Idd, maar met zo'n mongolenkeeper af en toequote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Szura het volgende:
2equote:
Beide ploegen slecht, Twente net iets minder dan PSV. Maar de aanval van Twente dwong vandaag veel te weinig af, net zoals afgelopen week tegen Sporting.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:21 schreef Szura het volgende:
Welke ploeg maakte het spel steeds dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lol, ik was voor Twente, maar je lult nu uit je nek.
En terecht met al die onderbrekingen en dat bijna knokken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef TheArt het volgende:
7 minuten extra tijd
Eindelijk een scheids die zoiets doet. Zou veel vaker moeten gebeuren.
Bal irritant voor de voeten van Honda wegtrappen..quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef BertMaalderink het volgende:
5 lolcats voor PSV.
- typ eens normaalquote:
Relletjes op het veld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanwaar de 7 min. extra trouwens? Venom?
Daar teken ik voorquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Als Ajax volgende week wint staan ze in de 3e speelronde al 7 punten los van PSV!
-Wat hier stond staat er niet meer-quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Bevin het volgende:
[..]
Jij bent serieus nog een grotere kneus dan tong
Ik houd nog even wijselijk mijn mond...quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Als Ajax volgende week wint staan ze in de 3e speelronde al 7 punten los van PSV!
Punten kado gekregen natuurlijk, KNHB.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker begin voor de mannen van Verbeek.
Hehe.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Punten kado gekregen natuurlijk, KNHB.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgende week hopelijk het toetje. De wraakactie op Verbeek.
Niet voor 10 miljoen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef TheJanitor het volgende:
HondaZoals ik al vaker zei, Ajax halen die gozer!
Lijkt me echt een speler voor AZ. Zeker icm de Moun.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef TheJanitor het volgende:
HondaZoals ik al vaker zei, Ajax halen die gozer!
Lijkt me juist een leuke wedstrijd..quote:
Ik moet het nog zien. Ik vond Heerenveen echt dramatisch spelen de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:06 schreef Silenus het volgende:
Maar Vitesse is ook niet echt 'goed'. Lijkt me geen kwalitatief hoogstaande wedstrijd worden. Denk wel dat Heerenveen hier z'n eerste winstpartijtje pakt.
We wachten af...quote:
Dan heb ik nog liever dat Vitesse wint.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Ik vond Heerenveen echt dramatisch spelen de afgelopen weken.
Ik ga voor een gelijkspelletje.
Dat dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:52 schreef Silenus het volgende:
RKC - AZ: Ga ik wel even volgen totdat AZ voorstaat
quote:RKC Waalwijk: Wevers; Mulder, Varela, Van Mosselveld, Mulder; Lifondja, Berger, Metaj; Benson, Benschop en Boerrigter.
AZ: Romero; Jaliens, Moisander, Moreno, Pocognoli; Holman, Mendes da Silva, Schaars; Martens, El Hamdaoui en Dembélé.
quote:ADO Den Haag: Ditewig, Ammi, Horváth, Derijck, Kum; Buijs, Immers, Bosschaart; Verhoek, Powel en Vicento.
FC Twente: Boschker; Stam, Douglas, Wisgerhof, Rajkovic; Brama, Perez, Janssen; Stoch, Nkufo en Ruiz.
tegen Twente ook maar ze hebben geen doelpunten makersquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:32 schreef neilpad het volgende:
Had wel wat meer verwacht van SP-AR-TA. Tegen AZ speelden ze bij vlagen aardig voetbal.
Wat dan?quote:
't Zag er een beetje troosteloos uit zo met half lege tribunes, kutmuziek en een mascotte die als enige daar een beetje staat te "dansen".quote:
Heb je geen EL3?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Lastig kiezen bij RKC-AZ. Dat zijn samen met Heerenveen toch wel de Eredivisieclubs die me het minste aanspreken.
Jawel, ik ben nu ook overgeschakeld, maar ik wilde toch eerst even naar Koeman's AZ kijkenquote:
Pff als het nou Da Silva wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:02 schreef Superheld het volgende:
0-1 el hamlap
Er serieus op ingaan is net zo kansloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |