En terecht met al die onderbrekingen en dat bijna knokken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef TheArt het volgende:
7 minuten extra tijd
Eindelijk een scheids die zoiets doet. Zou veel vaker moeten gebeuren.
Bal irritant voor de voeten van Honda wegtrappen..quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef BertMaalderink het volgende:
5 lolcats voor PSV.
- typ eens normaalquote:
Relletjes op het veld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanwaar de 7 min. extra trouwens? Venom?
Daar teken ik voorquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Als Ajax volgende week wint staan ze in de 3e speelronde al 7 punten los van PSV!
-Wat hier stond staat er niet meer-quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Bevin het volgende:
[..]
Jij bent serieus nog een grotere kneus dan tong
Ik houd nog even wijselijk mijn mond...quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
Als Ajax volgende week wint staan ze in de 3e speelronde al 7 punten los van PSV!
Punten kado gekregen natuurlijk, KNHB.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker begin voor de mannen van Verbeek.
Hehe.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Punten kado gekregen natuurlijk, KNHB.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgende week hopelijk het toetje. De wraakactie op Verbeek.
Niet voor 10 miljoen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef TheJanitor het volgende:
HondaZoals ik al vaker zei, Ajax halen die gozer!
Lijkt me echt een speler voor AZ. Zeker icm de Moun.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:46 schreef TheJanitor het volgende:
HondaZoals ik al vaker zei, Ajax halen die gozer!
Lijkt me juist een leuke wedstrijd..quote:
Ik moet het nog zien. Ik vond Heerenveen echt dramatisch spelen de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:06 schreef Silenus het volgende:
Maar Vitesse is ook niet echt 'goed'. Lijkt me geen kwalitatief hoogstaande wedstrijd worden. Denk wel dat Heerenveen hier z'n eerste winstpartijtje pakt.
We wachten af...quote:
Dan heb ik nog liever dat Vitesse wint.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Ik vond Heerenveen echt dramatisch spelen de afgelopen weken.
Ik ga voor een gelijkspelletje.
Dat dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:52 schreef Silenus het volgende:
RKC - AZ: Ga ik wel even volgen totdat AZ voorstaat
quote:RKC Waalwijk: Wevers; Mulder, Varela, Van Mosselveld, Mulder; Lifondja, Berger, Metaj; Benson, Benschop en Boerrigter.
AZ: Romero; Jaliens, Moisander, Moreno, Pocognoli; Holman, Mendes da Silva, Schaars; Martens, El Hamdaoui en Dembélé.
quote:ADO Den Haag: Ditewig, Ammi, Horváth, Derijck, Kum; Buijs, Immers, Bosschaart; Verhoek, Powel en Vicento.
FC Twente: Boschker; Stam, Douglas, Wisgerhof, Rajkovic; Brama, Perez, Janssen; Stoch, Nkufo en Ruiz.
tegen Twente ook maar ze hebben geen doelpunten makersquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:32 schreef neilpad het volgende:
Had wel wat meer verwacht van SP-AR-TA. Tegen AZ speelden ze bij vlagen aardig voetbal.
Wat dan?quote:
't Zag er een beetje troosteloos uit zo met half lege tribunes, kutmuziek en een mascotte die als enige daar een beetje staat te "dansen".quote:
Heb je geen EL3?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Lastig kiezen bij RKC-AZ. Dat zijn samen met Heerenveen toch wel de Eredivisieclubs die me het minste aanspreken.
Jawel, ik ben nu ook overgeschakeld, maar ik wilde toch eerst even naar Koeman's AZ kijkenquote:
Pff als het nou Da Silva wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:02 schreef Superheld het volgende:
0-1 el hamlap
Er serieus op ingaan is net zo kansloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |