quote:RKC Waalwijk: Wevers; Mulder, Varela, Van Mosselveld, Mulder; Lifondja, Berger, Metaj; Benson, Benschop en Boerrigter.
AZ: Romero; Jaliens, Moisander, Moreno, Pocognoli; Holman, Mendes da Silva, Schaars; Martens, El Hamdaoui en Dembélé.
quote:ADO Den Haag: Ditewig, Ammi, Horváth, Derijck, Kum; Buijs, Immers, Bosschaart; Verhoek, Powel en Vicento.
FC Twente: Boschker; Stam, Douglas, Wisgerhof, Rajkovic; Brama, Perez, Janssen; Stoch, Nkufo en Ruiz.
tegen Twente ook maar ze hebben geen doelpunten makersquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:32 schreef neilpad het volgende:
Had wel wat meer verwacht van SP-AR-TA. Tegen AZ speelden ze bij vlagen aardig voetbal.
Wat dan?quote:
't Zag er een beetje troosteloos uit zo met half lege tribunes, kutmuziek en een mascotte die als enige daar een beetje staat te "dansen".quote:
Heb je geen EL3?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Lastig kiezen bij RKC-AZ. Dat zijn samen met Heerenveen toch wel de Eredivisieclubs die me het minste aanspreken.
Jawel, ik ben nu ook overgeschakeld, maar ik wilde toch eerst even naar Koeman's AZ kijkenquote:
Pff als het nou Da Silva wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:02 schreef Superheld het volgende:
0-1 el hamlap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |