Bagger. Had beter daar kunnen posten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:27 schreef Meddo het volgende:
Kut SBS6!!
SBS6 waardeloze hoerenzender
quote:
Is precies hoe ik ook TV kijk ja... Gewoon opnemen die handel en vertraagd kijken, of desnoods via uitzending gemist. (hoewel ik daar dan wel binnen 24u gebruik van moet maken, aangezien ik geen extra abonnement heb)quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het leed kan enigszins verzacht worden met video- en hdd-recorders. En zo kijk ik tegenwoordig de televisie. Alleen maar voordelen: saaie stukken snel FF-en, reclame is 2x big-skip. Zo reduceer ik afleveringen van realtime een uur tot 15 minuten nuttig beeldmateriaal.
Dat was idd tequote:Op maandag 10 augustus 2009 03:32 schreef p03p het volgende:
En dan inderdaad die sukkel die opeens tijdens forrest gump omhoog sprong, d8 eerst neeeeee geen storing......het was nog erger. Hopeloze poging tot reclame maken.
Voortaan toch maar downloaden en geen gezeik!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:38 schreef Omniej het volgende:
Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig geen films meer op TV kijk zeg.
Een reclameblok okay, maar na die steeds groter wordende 'eigen programma advertenties' in de bovenhoeken ben ik afgehaakt. Nu zijn ze dus blijkbaar al beeldvullend geworden.
Dat ik inderdaad zo. Soms zap je 6 kanalen voorbij om overal glimpen reclame te zien, en de zevende heeft dan wel een uitzending maar da's dan een of ander vaag spelletjesprogramma of van die vreselijke kinderseries.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:59 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Als je gewoon even zit te zappen dan zie je geen flarden van tv programma's maar flarden van reclame.
LOEKIE!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:12 schreef Samcali het volgende:
Vroeger keek ik graag naar de reclame, omdat Loeki er dan altijd tussendoor kwam![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |