Het is weer feest op de tv hoor.
Als is het niet om die ellenlange reclames van 5+ minuten tegenwoordig, vinden ze het ook nog leuk om tijdens films je te vervelen met regelrechte tv-spam. Ze hebben wat dat betreft mooi weer de spam-blikken opengemaakt. Wat dat betreft ver-over-de-datum-spam-blikken. Je moet toch op een of andere manier verveelt worden?
Ik geef toe, ik kijk niet vaak films op tv. Ik dacht, wel even leuk om Forrest Gump te kijken. Hij blijft goed. Mja, de tv-crew dacht eens leuke te doen en hun eigen programma's te gaan promoten, tijdens de film (en niet tijdens reclame die stipt op tijd om elk halfuur komt). Krijg je een beeldvullend rood scherm met ''even geduld A.U.B.'', dat verandert in ''Even Gerard A.U.B.'' gevolgd door zijn vertyfte rotkop. Met zijn haarimplantaten en brilletje. Reclame over de nieuwe talentenshow die binnenkort begint. Ga Gordon vervelen ofzo, die is nog leuk (in z'n programma's dan - totdat ie ook ergens tevoorschijn komt in zo'n rotreclame).
Even geduld me reet.

En dat was niet de eerste. Eergisteren zag ik ook precies zo'n soort reclame tijdens een film, maar dan op Veronica. Beeldvullend, maar dit keer werd de film niet onderbroken, hij ging gewoon door! Het was een soort gigantische bril waar je door het glas de film nog kon zien, alhoewel dan donkerder. Dat slaat helemaal nergens op.
Wat een leuke progressie van reclame. Krijg je eerst 5+ min reclame, dan reclame tijdens shows en films, dan irritante bewegende reclame tijdens shows en films en nu beeldvullende stront waar je niet om gevraagd heb.
Ik kijk geen films meer op tv. Ik vind het niet gek dat iedereen nu gaat zitten downloaden of illegaal gekopieerde koopt.
Meningen?