Ik krijg 2 opties: get micromedia flash en continue to gallery.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
Even een vraagje: als jullie op mijn website naar portfolio > kinderen gaan, zien jullie dan een gallery of krijgen jullie de vraag Macromedia Flash te installeren?
Ok, ja dat krijg ik ook, raaaaaaaaarrquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik krijg 2 opties: get micromedia flash en continue to gallery.
Go Fritz!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Fritz is wel content geloof ik; hij doet alles wat ie moet doen
Wat denk je, zouden zijn oogjes blauw blijven?
Ik denk het eigenlijk ook. Volgens de DA zou ie zo'n 9-10 weken oud moeten zijn. Ik dacht dat de ogen dan al aan het verkleuren waren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:57 schreef Cat22 het volgende:
Go Fritz!
Ik denk het stiekum van wel. Ze zijn nu nog zo helderblauw, normaal zie je al wat verkleuring. Ik ken een volwassen kruising Siamees, die lijkt erg op Fritz en heeft net zulke staalblauwe ogen.
Hij ziet er nog een beetje vreemd uit: alsof ie een beetje smoezelig is. Maar dat is gewoon zijn tekening; hij heeft een hele vreemde vaalachtig grijz / bruine tekening. Maar verder is ie vooral erg lief en dapper. Een toppertje!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
Mooierd hoor, die Fritz!
Oh wat een mooitjequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:51 schreef ElisaB het volgende:
Fritz is tevoorschijn gekomen:
[ afbeelding ]
Mijn website doet ook raar en net gaf de virusscanner zelfs een viruswaarschuwing. Galley is stuk, voorkant is stuk, zou ik ook gehackt zijn ofzo?quote:
Whehehehequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:Ik denk zet ff je marktkraampje online en dan ff kijken en tukken, maar ik geloof dat ik nog lang niet kan gaan tukken
Ohoh en Coco, props!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk zet ff je marktkraampje online en dan ff kijken en tukken, maar ik geloof dat ik nog lang niet kan gaan tukken
Pas maar op dat je niet ten onder gaat aan je succes oh-oh.quote:
Ik gooide de mijne straks online en moest weg. Toen ik thuis kwam stond me een aardige verassing te wachten. Superquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:Ik denk zet ff je marktkraampje online en dan ff kijken en tukken, maar ik geloof dat ik nog lang niet kan gaan tukken
Aaah cutequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Fritz is een beetje een jonge GuusAlleen is Guus crèmepoint
Guus had vanmorgen trouwens een vogeltje te pakkenGuus gevangen, in huis gezet en vogeltje voorzichtig in vogelhuisje gezet. Hij leek niet stuk en inderdaad, na een tijdje bleek dat ie het nog deed en is ie weggevlogen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik gooide de mijne straks online en moest weg. Toen ik thuis kwam stond me een aardige verassing te wachten. Super
Zit hij bij pcextreme??quote:
U riep?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Nieuws over Guus dient te worden voorzien van duidelijke en schattige foto's van eerdergenoemde kat
Ja, ik ben niet de enige die er last van heeft, schrale troostquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 12:09 schreef Ynske het volgende:
balen Miss, k hoor dat steeds vaker de laatste tijd
hier nog altijd moe van de meet gister die uitliep tot een etentje
Ooh boy, jij ook al? Nee, hij zit niet bij die host... maar kijk ff hier.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zit hij bij pcextreme??
Ik heb dus ook al heel de dag problemen met mijn site en ik zie net dat er gewoon iets in de broncode is aangepastIk heb het niet gedaan, dus dat moet ook gehackt zijn!
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Kijk ook even of je site al op de zwarte lijst staat van Google. Gaat het eenvoudigst als je een site bezoekt met FireFox, je krijgt dan in plaats van de site in kwestie een rood waarschuwingsscherm te zien.
De laatste tijd zijn er veel besmette websites gesignaleerd. Dat werkt als volgt:
1. Iemand bezoekt een (bonafide) reeds besmette website, die de computer van de bezoeker infecteert.
2. Een stukje malware op de zojuist besmette computer gaat op zoek naar FTP inloggegevens. Worden deze gevonden, dan worden ze doorgegeven aan de maker (c.q. verspreider) van de malware.
3. De maker c.q. verspreider van de malware gebruikt de buitgemaakte inloggegevens om de betreffende websites aan te passen c.q. te infecteren met een stukje obfuscated javascript o.i.d.
4. Nietsvermoedende bezoekers blijven de voorheen als betrouwbaar bekend staande site bezoeken, waardoor ook hún computers worden geïnfecteerd.
5. Ga terug naar stap 1 om te lezen wat er nu weer met deze computers gebeurt ...
Op deze manier ontstaat dus een soort sneeuwbaleffect. Je moet in ieder geval de computer(s) die je hebt gebruikt voor het updaten van je site onderzoeken op malware, tenminste één hiervan is besmet. Je moet natuurlijk ook meteen het FTP wachtwoord dat je gebruikt om je site te updaten wijzigen, want je inloggegevens zijn immers gestolen. En je moet alle pagina's van je site nakijken. Als je al op de zwarte lijst van Google terecht bent gekomen, dan kun je na het opschonen een verzoek indienen om je site opnieuw te laten scannen. Wordt de site dan clean bevonden, dan wordt deze weer van de zwarte lijst gehaald.
Plak het stukje eens hier aub wat ze hebben aangepast in jouw broncode ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet de enige die er last van heeft, schrale troost
Nu aan het virusscannen enzo
Dat soort meets zijn leuk
[n00b] Mijn website doet raar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plak het stukje eens hier aub wat ze hebben aangepast in jouw broncode ?
Ooh, en log je op meerdere pc's in naar je ftp? Want er staat dus zeer waarschijnlijk een virus op 1 van je pc's.. wat je ftp gegevens jat. Je moet dus zorgen dat je dat virus vindt. En vanaf je computer die schoon is, gelijk je ftp wachtwoord veranderen
Dan zal dat dat virus zijn geweest. Weet je misschien nog ongeveer hoe die heet? En idd, je back up terug zetten, en je ww veranderen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[n00b] Mijn website doet raar.
Hier staat de code.
Heb net gevirusscand, maar niks gevonden, gisteren wel 1 virus verwijderd. Ik log maar vanaf 1 pc in, dus er is maar 1 pc geinfecteerd.
Straks maar eens proberen de boel opnieuw te uploaden en ww te veranderen en maar hopen dat het dan weg is
Jezus, wie verzint nou zoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zal dat dat virus zijn geweest. Weet je misschien nog ongeveer hoe die heet? En idd, je back up terug zetten, en je ww veranderen.
Het is echt een virus wat de ftp gegevens jat, en dat doorstuurt, en dan dmv een script wordt je website aangepast. Mét proxy's. Er is bij MM 825x gisteren ingelogd
Kun je eventueel in een log ofzo terug kijken? Het zou het voor mij iets makkelijker maken om de besmette pc te vinden. Mooi kut als het de pc om MM zn werk is... aangezien daar ook allemaal ftp gegevens van klanten instaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus, wie verzint nou zoiets
Ik weet de naam nietIk zat niet achter de pc, het was iig een trojan.
Heb je een direct admin ofzo? Die moet je dan ook wijzigen. Of die van plesk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb die van mn ftp al gewijzigd, welke bedoel je nog meer?
Jezusquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 13:23 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, MB... dattie het weer doet is geen garantie.. merk ik net
MM heeft een backup terug gezet gisteren, en hij doet nu een iframe search.. en die zooi heeft zich echt overal in genesteld. PHP pagina's, html pagina's ect
Van pcextreme? Heb ik gisteren gewijzigd. Anders weet ik echt niet wat je bedoeltquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je een direct admin ofzo? Die moet je dan ook wijzigen. Of die van plesk.
Ja van pcextreme. Dat van die iframes werkt ook niet, want MM heeft geen eens iframes in zn site. Maar het kutte is dus, dat het zich in allerlei pagina's nestelt.. en subpagina's, ect... en dat zodra iemand daarop komt, die iframe wordt geopend, en die persoon ook besmet isquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus
Ik las dat je alle iframes weg moest halen, maar die dingen gebruik ik ook op mn site, dus dan stort mn site in
Nou, ik ben benieuwd hoe lang het duurt dan
[..]
Van pcextreme? Heb ik gisteren gewijzigd. Anders weet ik echt niet wat je bedoelt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik heb ook avast! Die werd gek gisteren
Ja, die is weg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt wel alle iframes verwijderd die die code inlaad he? Die trojan code dus
nee gelukkig niet!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, als je op mijn site bent geweest gisteren, loop je nu wel kans![]()
nou, er zijn dus website's besmet... bijvoorbeeld die van de vomar. Zodra jij dus naar vomar.nl gaat... laad dat iframe in, en nestelt die trojan zich op je pc. Daar zoekt het naar ftp gegevens, past je website aan dmv een script... en zodra mensen op jouw website komen, nestelt de trojan zich weer in hun systeem en pakt hun ftp gegevens + past de website aan. En zo gaat het maar door.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
k ben eigenlijk wel benieuwd waar/hoe jullie aan die trojan gekomen zijn, hier gelukkig nog geen last. maar damn wat ontzettendis t toch ook
Het stomme is dat het virus bij MM ook nog eens iets niet goed doetquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, als je op mijn site bent geweest gisteren, loop je nu wel kans![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het stomme is dat het virus bij MM ook nog eens iets niet goed doeter zit een fout in het script, want bij MM trekt het virus de site praktisch down en hij krijgt een parse error waardoor het iframe nooit geladen wordt
![]()
Dat vond ik ook al jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef Ynske het volgende:
[..]als je dan een virus maakt, zorg er dan voor dat t ook goed werkt
Ik hou van avastquote:
20 minquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
Oh mah gaawdd, mijn ouders hebben besloten niet meer naar deze DA te gaan.
Maar ze willen nog niet naar Nieuw Amsterdam, kei ver
Drie kwartier zegt ie, ik zei nog geen half uur en ik heb geroutenet!!quote:
Van hoogeveen naar NWA is echt geen half uquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drie kwartier zegt ie, ik zei nog geen half uur en ik heb geroutenet!!
![]()
Ja nou! Je wil dat toch alleen maar door t verhaal van één persoon, Hara.
Nee, dat zei ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van hoogeveen naar NWA is echt geen half uvet vaag in hoogeveen geweest.. 20 min ben je er.
En je ouders moeten het zelf weten, ik vind het iig de beste DA in de buurt van Emmen, nwa, erica, hoogeveen, ommen en meppel
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde dat gaan vertellen
Ik: Heeeyy moeder
Moeder: We gaan niet naar Nieuw Amsterdam
.
Ze kent je al een beetje he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
.
't Slaat nergens op. Zuidwolde is ook wel een kwartiertje denkquote:
Die kent je iets langer als vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef Harajuku. het volgende:
.
Oh gadver...wat akelig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:Krijg net een mailtje dat mijn nichtje gisteren bevallen is en dat haar dochtertje dood geboren is, gewoon voldragen, navelstreng om dr nek. Wat afschuwelijk zeg. Ze was 6 weken na mijn zusje uitgerekend. Niet te bevatten dat zoiets zomaar kan gebeuren toch?
Jezus....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Krijg net een mailtje dat mijn nichtje gisteren bevallen is en dat haar dochtertje dood geboren is, gewoon voldragen, navelstreng om dr nek. Wat afschuwelijk zeg. Ze was 6 weken na mijn zusje uitgerekend. Niet te bevatten dat zoiets zomaar kan gebeuren toch?
Nou, inderdaadquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, inderdaadDat is één van de ergste dingen wat je kan overkomen
nehquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
gefeli e-w
Zeg, hebben jullie dat topic van MB gezien?Men wat een kut virus. Zouden jullie allemaal niet voor de zekerheid gaan scannen?
Dat ie niet op je site staat, zegt niet zoveel hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
nehk heb wel al twee keer mn site gecontrolleerd
nouja, gister is nog een complete scan geweest en toen was er niets, en ben alleen op fok geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ie niet op je site staat, zegt niet zoveel hehij kan ook nog niet helemaal klaar zijn met innestelen .
Ik zit ook telkens de pagesource van shizzle te tjekken
Ik ben nog fris en fruitig hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:EW fijne dag lekker ding
![]()
Genant he, die ouwe vriendinnen van je ma
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, gister is nog een complete scan geweest en toen was er niets, en ben alleen op fok geweest
lush moet morgen komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
ik ga me zo een breuk slepen aan de boeken voor Conleche
![]()
Met liefde dus!
En dr staat een user bij t postkantoor om een aankoop aan te nemen![]()
En dan heb ik nog 4 vloppen met aankopen![]()
En als morgen dan de Lush komt kan ik weer naar t postkantoor, wss de hele week mijn doel in de pauze
Rotterdam zal weten dat je geweest bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Ikkreeg de complimenten van EW dat ik me zo goed heb gedragen
Ik heb maar een keer HERT gezegd toen hij me kon horen.
En ik heb maar een keer als een pinguin (zoals je he schrijft en met de zachte g) gelopen.
Goed he! Nu verdien ik een koekje.
Kom er maar op biedenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Ikkreeg de complimenten van EW dat ik me zo goed heb gedragen
Ik heb maar een keer HERT gezegd toen hij me kon horen.
En ik heb maar een keer als een pinguin (zoals je he schrijft en met de zachte g) gelopen.
Goed he! Nu verdien ik een koekje.
wel ook een paar keer heen en weer rijdenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:45 schreef Qwea het volgende:
smerige kuthoerenteringtyfusgoresmerigekrengerigevieze gumblar virusik hoop dat de makers ervan, vandaag of morgen keihard door een vrachtwagen geschept worden en ontzettend mogen lijden
ja, vergeet het maarquote:
ooh fuck mequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:59 schreef nokwanda het volgende:
Toen ik straks op MB's site ging kijken sloeg mijn laptop door. Ik kon em opnieuw opstarten en hij gaf aan dat er een ernstige fout was binnengeslopen
Whatever that may be.
Hoe kan ik merken of ik hem heb danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, vergeet het maar
Die ziet hem niet.
Maleware bytes ziet hem tot nu toe volgens de users in het topic.
Avast liep keihard te schreeuwen met een popup dat ik een virus had, vondt niks... hijackthis vondt niks,. adaware, superantispyware, windows defender en malewarebytes ook niet
Tof maar een backup terug gezet, ennu doe ik een scan met malware bytes in de veilige modus (niks gevonden) en momenteel runt avast voor de zekerheid voordat windows opstart.
Zo nog ff voor de zekerheid spybot downloaden.
Ik heb handmatig gekeken in het register voordat ik de boel herstelde, en daar kon ik ook niks vinden. Wel blaatte superantispyware dat iets mn homepage van IE veranderde. En dat doet gumblar ook. Dus maar voor de zekerheid een volledige herstel gedaan
je kunt via een site controlleren of je eigen site besmet is. die is t niet, en avira heeft ook geen fouten gevondenquote:
door malware bytes te runnen. Die vindt hem doorgaans. (zie de screen van MB)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe kan ik merken of ik hem heb dan? Mijn laptop doet niet vreemd verder.
Hijs nu bezigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
door malware bytes te runnen. Die vindt hem doorgaans. (zie de screen van MB)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |