Heb je een direct admin ofzo? Die moet je dan ook wijzigen. Of die van plesk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb die van mn ftp al gewijzigd, welke bedoel je nog meer?
Jezusquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 13:23 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, MB... dattie het weer doet is geen garantie.. merk ik net
MM heeft een backup terug gezet gisteren, en hij doet nu een iframe search.. en die zooi heeft zich echt overal in genesteld. PHP pagina's, html pagina's ect
Van pcextreme? Heb ik gisteren gewijzigd. Anders weet ik echt niet wat je bedoeltquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je een direct admin ofzo? Die moet je dan ook wijzigen. Of die van plesk.
Ja van pcextreme. Dat van die iframes werkt ook niet, want MM heeft geen eens iframes in zn site. Maar het kutte is dus, dat het zich in allerlei pagina's nestelt.. en subpagina's, ect... en dat zodra iemand daarop komt, die iframe wordt geopend, en die persoon ook besmet isquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus
Ik las dat je alle iframes weg moest halen, maar die dingen gebruik ik ook op mn site, dus dan stort mn site in
Nou, ik ben benieuwd hoe lang het duurt dan
[..]
Van pcextreme? Heb ik gisteren gewijzigd. Anders weet ik echt niet wat je bedoelt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik heb ook avast! Die werd gek gisteren
Ja, die is weg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt wel alle iframes verwijderd die die code inlaad he? Die trojan code dus
nee gelukkig niet!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, als je op mijn site bent geweest gisteren, loop je nu wel kans![]()
nou, er zijn dus website's besmet... bijvoorbeeld die van de vomar. Zodra jij dus naar vomar.nl gaat... laad dat iframe in, en nestelt die trojan zich op je pc. Daar zoekt het naar ftp gegevens, past je website aan dmv een script... en zodra mensen op jouw website komen, nestelt de trojan zich weer in hun systeem en pakt hun ftp gegevens + past de website aan. En zo gaat het maar door.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
k ben eigenlijk wel benieuwd waar/hoe jullie aan die trojan gekomen zijn, hier gelukkig nog geen last. maar damn wat ontzettendis t toch ook
Het stomme is dat het virus bij MM ook nog eens iets niet goed doetquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, als je op mijn site bent geweest gisteren, loop je nu wel kans![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het stomme is dat het virus bij MM ook nog eens iets niet goed doeter zit een fout in het script, want bij MM trekt het virus de site praktisch down en hij krijgt een parse error waardoor het iframe nooit geladen wordt
![]()
Dat vond ik ook al jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef Ynske het volgende:
[..]als je dan een virus maakt, zorg er dan voor dat t ook goed werkt
Ik hou van avastquote:
20 minquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
Oh mah gaawdd, mijn ouders hebben besloten niet meer naar deze DA te gaan.
Maar ze willen nog niet naar Nieuw Amsterdam, kei ver
Drie kwartier zegt ie, ik zei nog geen half uur en ik heb geroutenet!!quote:
Van hoogeveen naar NWA is echt geen half uquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drie kwartier zegt ie, ik zei nog geen half uur en ik heb geroutenet!!
![]()
Ja nou! Je wil dat toch alleen maar door t verhaal van één persoon, Hara.
Nee, dat zei ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van hoogeveen naar NWA is echt geen half uvet vaag in hoogeveen geweest.. 20 min ben je er.
En je ouders moeten het zelf weten, ik vind het iig de beste DA in de buurt van Emmen, nwa, erica, hoogeveen, ommen en meppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |