Jammer!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bieden de bedoeling was en heb ze al aan Bas toegezegd. Oh jee....
Kijkt naar waar FoBo hoort te zitten...........misschien ander keertje maar doen........quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:49 schreef BasOne het volgende:
Ik wil je wel gratis komen knuffelen Con
Ja, dat was ook niet helemaal slim van mequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:04 schreef BasOne het volgende:
*Gniffel* Greys aanmoedigen dat het een bied oorlog word terwijl ik van Greys zelf het fotolijstje heb weggesnaaid voor de richtprijs
Oké. Heb m'n wekker gezet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef Disana het volgende:
Okee, biedingen lopen tot vanavond 20 uur.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Hee Lord Vetinari! Hoe is het met Moist?
Verschrikkelijk OT sorry
Laten we em kielhalenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
Heeee!!! Da's niet de afspraak!! Een derde kaper op mijn kust!!!!
35,52quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kom op BasOne, doe effe normaal. de V&A regels verbieden dat soort onzin ophogingen.
In elk geval niet in centjesquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef Greys het volgende:
Zullen wejullie vanaf nu gewoon alleen in halve en hele euro's bieden?
Ik zeg het maar alvast...quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het ook nog niet heur!! You wait and see what is gunnaheppen.
Awwww....quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Ik denk dat ik mij maar gracefully terugtrek..............of niet............of wel.......gnagnagna.............
Is goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Veel plezier ermee. Ik leen ze wel een keer van je
Sommige dronken mensen hebben een vrijgevige dronk over zich, dus ik heb hoopquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:12 schreef conleche het volgende:
Ik ook niet!! Ik ga nu naar huis en aan de wodka en daar word ik óf heel vrijgevig van, óf slaperig.............kijken wat wint, zo tegen 8ten.........
De laatste keer dat ik straal bezopen was werd ik wakker met een rekening van bijna 400 euro en 20 modelbouwdozen en atributenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige dronken mensen hebben een vrijgevige dronk over zich, dus ik heb hoop
Dat bedoel ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik straal bezopen was werd ik wakker met een rekening van bijna 400 euro en 20 modelbouwdozen en atributen
ooh.. wacht... dat was 2 weken terug...
Topic-kaper!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:54 schreef BasOne het volgende:
Gez: Vrouw, met of zonder poes, 25-35 jr. voor langdurige knuffel partijen.
Kinderen geen bezwaar, als ze bij de ex wonen.
Of er nog geboden word hi ha ho
*Proest* Ik dacht dat ík aan de wodka ging!!quote:
Nah, ik ga geen tweede viool spelen tussen al die modellenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
*Proest* Ik dacht dat ík aan de wodka ging!!![]()
Nou, Disanne, die modelbouwdingessen à 400 nog-wat-euro in gedachten houdend: jij zit op rozen en zielige Piet Pootje met je!!
Even verbeterdquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt, ik krijg net mijn koffie (van mijn geliefde Bas!).
Veiling sluit om 20:00quote:
In de gaten houden is iets anders dan slowchatten in een topic waar het niet voor bedoeld isquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Veiling sluit om 20:00
de boel in de gaten houden voordat iemand er met m'n boekjes vandoor gaat
Misschien houd ik ze wel. Volgens mij kun jij je tijd beter aan het vinden van een lieve meid besteden dan aan het lezen van gedateerde (alhoewel lieve) stripjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Veiling sluit om 20:00
de boel in de gaten houden voordat iemand er met m'n boekjes vandoor gaat
Slowchatten, moi?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In de gaten houden is iets anders dan slowchatten in een topic waar het niet voor bedoeld is
Als ik 1 ding wel geleerd heb in mijn lange jaren is het dat als je naar liefde zoekt, je het niet vind, en als je er niet naar op zoek bent, het je overkomtquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien houd ik ze wel. Volgens mij kun jij je tijd beter aan het vinden van een lieve meid besteden dan aan het lezen van gedateerde (alhoewel lieve) stripjes.
Nou sommigen zijn goed in actief zoeken hoor. Maar de ware liefde kan ook ineens voor je neus staan inderdaad; de kunst is wel om dat te herkennen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik 1 ding wel geleerd heb in mijn lange jaren is het dat als je naar liefde zoekt, je het niet vind, en als je er niet naar op zoek bent, het je overkomt
Hoe lang zijn jouw jaren???quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik 1 ding wel geleerd heb in mijn lange jaren is het dat als je naar liefde zoekt, je het niet vind, en als je er niet naar op zoek bent, het je overkomt
828 van jullie aard dagenquote:
Jup, naar jou. En dan haal je de verzendkosten er af en dan maak jij de rest over naar de Asielactierekening.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
Acht slaat de klok en Bas is een verzameling vintage pockets rijker.
Bas heeft mijn rekeningnummer en ik heb zijn adres. Het geld van Bas is er pas op de 20e, hij maakt het over naar mij tenzij men het liever anders ziet.
lolquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Het is je gegund Bas!!
Co gaat zich nu registreren op een online pokersite, omdat ze iedereen heeft kunnen foppen, dat ze echt die oude Charlie Brown boekies wilde hebben. Alles voor Piet Pootje..........![]()
Zal wel lukken ^_^quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, naar jou. En dan haal je de verzendkosten er af en dan maak jij de rest over naar de Asielactierekening.
Dat redden we wel voor het einde van de actie dan, als BasOne het een beetje snel kan overmaken op/na de 20eBas, gefeliciteerd! En jij ook Disana, met je prachtige opbrengst!
Mooi, komt in orde. Morgen even doosjes en pakpapier halen, inpakken, en wegwezen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, naar jou. En dan haal je de verzendkosten er af en dan maak jij de rest over naar de Asielactierekening.
Dat redden we wel voor het einde van de actie dan, als BasOne het een beetje snel kan overmaken op/na de 20eBas, gefeliciteerd! En jij ook Disana, met je prachtige opbrengst!
Misschien echt het overwegen waard!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
lol
Partypoker.com, misschien kom ik je nog tegen
En aan jouw voor het fotolijstje, en aan wipkip voor de bijl en zwaard en aan ElisaB voor het horlogequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Bas, kan jij er dan alsjeblieft wel voor zorgen dat het na de 20e een beetje snel betaald wordt aan Disana?
Want dan moet zij het ook nog naar ons overmaken en we willen het graag meetellen bij het officiële eindbedrag natuurlijk
Ja he? En vooral óók dankzij jouquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien echt het overwegen waard!!
Mooie opbrengst Disana!!
Je mag ze een keer lenen ^_^quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wou nog bieden, maar moest de hond uitlaten
Da's wel een idee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Wat een opbrengst, ik heb ook nog een stapel liggen, zal ik ze ook nog maar aan mijn nog te maken asielactiekraampje toevoegen???
Nou, maar je bedoeling wordt zeer gewaardeerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wou nog bieden, maar moest de hond uitlaten
Doen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:Wat een opbrengst, ik heb ook nog een stapel liggen, zal ik ze ook nog maar aan mijn nog te maken asielactiekraampje toevoegen???
Tuurlijk ben jij deel van de groep!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik deel van de groep?![]()
Ik zou het aan de collectie toevoegen. Blijft het mooi bij elkaar.
Okee... dat is natuurlijk ook wel weer aantrekkelijk voor het goede doel.quote:
Voor dat ene boekje?quote:
Ik zit nu echt te dubben hoor, collectie <> extra blikje voor Piet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor dat ene boekje?
Disana, zakelijk gezien kan je het natuurlijk beter los verkopen
Hey hallo, ik ben dr net een uur mee bezig geweest ja!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En ik wacht nog steeds op het topic van oh-oh
Extra blikjes voor Piet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit nu echt te dubben hoor, collectie <> extra blikje voor Piet.
Goed!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra blikjes voor Piet!![]()
En Lord V wil ook wel wat kopen, niet dat BasOne alles maar opkoopt!(ook al was dat heel tof!
)
Dan laten we je lekker zwartquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar ik wil nog steeds geen groen tagje
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Extra blikjes voor Piet!![]()
En Lord V wil ook wel wat kopen, niet dat BasOne alles maar opkoopt!(ook al was dat heel tof!
)
Maar je krijgt wel een heel klein dun groen boekje extra... verrassing!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar ik wil nog steeds geen groen tagje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |