Ik zeg het maar alvast...quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het ook nog niet heur!! You wait and see what is gunnaheppen.
Awwww....quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:28 schreef conleche het volgende:
Hmmmmmz. Ik denk dat ik mij maar gracefully terugtrek..............of niet............of wel.......gnagnagna.............
Is goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Veel plezier ermee. Ik leen ze wel een keer van je
Sommige dronken mensen hebben een vrijgevige dronk over zich, dus ik heb hoopquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:12 schreef conleche het volgende:
Ik ook niet!! Ik ga nu naar huis en aan de wodka en daar word ik óf heel vrijgevig van, óf slaperig.............kijken wat wint, zo tegen 8ten.........
De laatste keer dat ik straal bezopen was werd ik wakker met een rekening van bijna 400 euro en 20 modelbouwdozen en atributenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige dronken mensen hebben een vrijgevige dronk over zich, dus ik heb hoop
Dat bedoel ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik straal bezopen was werd ik wakker met een rekening van bijna 400 euro en 20 modelbouwdozen en atributen
ooh.. wacht... dat was 2 weken terug...
Topic-kaper!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:54 schreef BasOne het volgende:
Gez: Vrouw, met of zonder poes, 25-35 jr. voor langdurige knuffel partijen.
Kinderen geen bezwaar, als ze bij de ex wonen.
Of er nog geboden word hi ha ho
*Proest* Ik dacht dat ík aan de wodka ging!!quote:
Nah, ik ga geen tweede viool spelen tussen al die modellenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
*Proest* Ik dacht dat ík aan de wodka ging!!![]()
Nou, Disanne, die modelbouwdingessen à 400 nog-wat-euro in gedachten houdend: jij zit op rozen en zielige Piet Pootje met je!!
Even verbeterdquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegt, ik krijg net mijn koffie (van mijn geliefde Bas!).
Veiling sluit om 20:00quote:
In de gaten houden is iets anders dan slowchatten in een topic waar het niet voor bedoeld isquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Veiling sluit om 20:00
de boel in de gaten houden voordat iemand er met m'n boekjes vandoor gaat
Misschien houd ik ze wel. Volgens mij kun jij je tijd beter aan het vinden van een lieve meid besteden dan aan het lezen van gedateerde (alhoewel lieve) stripjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Veiling sluit om 20:00
de boel in de gaten houden voordat iemand er met m'n boekjes vandoor gaat
Slowchatten, moi?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In de gaten houden is iets anders dan slowchatten in een topic waar het niet voor bedoeld is
Als ik 1 ding wel geleerd heb in mijn lange jaren is het dat als je naar liefde zoekt, je het niet vind, en als je er niet naar op zoek bent, het je overkomtquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien houd ik ze wel. Volgens mij kun jij je tijd beter aan het vinden van een lieve meid besteden dan aan het lezen van gedateerde (alhoewel lieve) stripjes.
Nou sommigen zijn goed in actief zoeken hoor. Maar de ware liefde kan ook ineens voor je neus staan inderdaad; de kunst is wel om dat te herkennen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik 1 ding wel geleerd heb in mijn lange jaren is het dat als je naar liefde zoekt, je het niet vind, en als je er niet naar op zoek bent, het je overkomt
Hoe lang zijn jouw jaren???quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik 1 ding wel geleerd heb in mijn lange jaren is het dat als je naar liefde zoekt, je het niet vind, en als je er niet naar op zoek bent, het je overkomt
828 van jullie aard dagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |