quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef nokwanda het volgende:
algemene tip voor proefpakketjes: als er bij de badspulletjes melts zitten, dan kunnen die ook gebruikt worden in de douche.
Oh geen idee meer hoe dat allemaal zal hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we even kijken dan, er was nu toch een soort van plan dat Ynske bij jou langsging en dan het spul bij mij dropte?
Tegen 12 september zal het vast opgehelderd zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geen idee meer hoe dat allemaal zal hoor![]()
Maar die candy cane komt wel hier
Zekers! Mijn kraam blijft de hele week open.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:43 schreef verregentmeisje het volgende:
Is er nog ruimte voor een douche proefjesenveloppe?
Oke! Ik ga wel woensdag op vakantie, dus misschien is het handig als ik voor die tijd betaal?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zekers! Mijn kraam blijft de hele week open.
Leuke username trouwens.![]()
PM!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef HaveANiceDay het volgende:
De Silver Cloud ballistic klinkt erg Lushly, mag ik die van jou overnemen? Ben helemaal onbekend met Lush, dus doe er maar een proefjesenveloppe bij voor het goede doel ook, als dat nog kan. We hebben beide (bad en douche), maar graag wat doucheproefjes, dan heb ik van alles wat.
Overgemaakt!quote:
quote:Proefjesenveloppen!
15) Voor 6,76 krijg je een envelop waarin ongeveer 100 gram aan proefjes zit van Lush. Deze proefjes (10-20 gram per stuk, afhankelijk van de aard van het produkt) variëren van zeep, shampoo, gezichtsverzorging, bad- en doucheprodukten. Er zit altijd een speciaal produkt bij wat maar tijdelijk verkrijgbaar was. En natuurlijk zorg ik dat je voldoende produkt hebt om het minimaal 1 keer te testen.
Let op: deze prijs (6,76) is INCLUSIEF verzendkosten. Geef even aan of je een douche of bad hebt.
Wegens overweldigend succes nog maar twee enveloppen verkrijgbaar. M'n stash raakt op. En ik wil iedereen een mooie envelop sturen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al keiveel overboekingen binnen.![]()
Morgen ga ik nieuwe ziplock zakjes kopen en de rest van de vloppen in orde maken. Dan kan het hopelijk morgenmiddag allemaal op de bus.
Ja! Kan nog!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je hebt nog twee proefjesenvelopjes?Ik wil er graag ook één! Kan dat nog?
Yaaaayquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Kan nog!
*noteert*
Ik stuur je een pm.
Doe mij die laatste dan maarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef Cat22 het volgende:
DING DONG!
Nog 1 proefjesenvelop verkrijgbaar!
Check!quote:
Die heb je toch ook verhuurd voor knuffelsessies?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Mijn kittens krijgen zo nog een knuffeltekort!
Maar nie-hie-hie-hiemand wil ze komen knuffeeeeeeh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heb je toch ook verhuurd voor knuffelsessies?
* HaveANiceDay gaat (on)geduldig wachten bij de brievenbus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de rest van de envloppen gaat nu richting brievenbus. En ik hoop dat ik iedereen heb gestuurd wat hij/zij gekocht heeft. Als iets niet klopt of TNT heeft een zakje vloeibaar spul vermoord, laat het me even weten, dan lossen we dat op.
WOEHOE! morgen douchen met LUSH!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:04 schreef Cat22 het volgende:
De betalingen van iedereen zijn binnen.![]()
Alleen van Loontjah nog geen betaling of adres.
Maar de rest van de envloppen gaat nu richting brievenbus. En ik hoop dat ik iedereen heb gestuurd wat hij/zij gekocht heeft. Als iets niet klopt of TNT heeft een zakje vloeibaar spul vermoord, laat het me even weten, dan lossen we dat op.
Lush #158 'Nee, dit is écht de laatste keer dat ik bestel!'quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
Maar cat? Wat nou als het echt geweldig spul blijkt te zijn? Wat moet ik dan?
Nou, amsterdam is thank god in de buurt, voor als het echt goed spul isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lush #158 'Nee, dit is écht de laatste keer dat ik bestel!'
Gewoon hetzelfde als de rest van ons.. Heel veel geld uitgeven aan spulletjes waar je heel blij van wordtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
Maar cat? Wat nou als het echt geweldig spul blijkt te zijn? Wat moet ik dan?
Mijn mannie heeft een mooie credit card, voor het geval dat danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Cat22 het volgende:
En daar heb je twee winkels, mazzelaar.
Maar als je echt into Lush gaat moet moet moet moet je in de UK gaan bestellen! Veel goedkoper en meer produkten om uit te kiezen.
moet je wel veel in 1 x bestellen, dan is het ooke cht goedkoperquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn mannie heeft een mooie credit card, voor het geval dat dan
Zal die blij mee zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moet je wel veel in 1 x bestellen, dan is het ooke cht goedkoper
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:41 schreef Mirjam het volgende:
ik hoorde net een klap op de deurmat
HIWTK ligt hier naast me te geuren
Da's het gemene eraan en daarom heb ik de mensen van de 5 euro pakketjes niet verder geplaagd met meer produkten die niet meer te krijgen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een heel groot probleemIk heb je lush gehad cat22.... en ik wil meer butterball
maar ik zie op je briefje dattie niet te krijgen meer is
*huilt*
Een puff da's zo'n ding:quote:Hey trouwens... was een puff?daar moest de jelly in
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef rene90 het volgende:
Zie dat in je OP er gewoon bij staat wanneer het pakketpost is![]()
Uhm anders gevraagd; hoeveel kosten alle zeepjes en zooi samen die door de brievenbus kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |