Jammer, maar ik raak hem vast wel kwijt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Is niet mijn geurtje helaaste zoet, maar je vindt er vast iemand voor!!
Uiteraard.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:16 schreef Dipkip het volgende:
Als ik bij jullie alletwee wat koop, kan het dan in één pakket? Jullie wonen toch bij elkaar in de buurt?
Re had nog een hok in de aanbieding. Kan je konijn mooi in wonen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Tof, dan ga ik even op een konijn bieden en imdb checken
Je staat erbij!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:45 schreef Morretje het volgende:
Ooohhh, dit is mijn kans: mag ik ook een proefpakketje Cat? En ik heb ook geen bad..
Dankjewel! Echt lief van je.quote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ok ik wil ook een proef pakketje voor mn meissie ( ze stinkt nogal ; ) )
Deal! Wil je een proefjesenveloppe of hele produkten? Want dan kijk ik morgen wat nog niet verkocht is in mijn winkeltje en maak daar iets van. Heb je een bad?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Loontjah het volgende:
Cat22:
Ik wil graag een pakketje van 10 euro.
Maakt niet uit wat, maar als ik maar weet wat het allemaal is !
Deal ?
* Cat22 gaat maar wat doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:20 schreef Loontjah het volgende:
Ehm doe maar wat. En heb geen bad, maar ga regelmatig weekendjes weg of hotelletjes pakken MET bad.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ter info: bij ieder proefjesenveloppe doe ik uiteraard een gebruiksinstructie. Wat dat betreft is Lush spul niet altijd even duidelijk.
Top! Over 50 minuten weet je of je hem gewonnen hebt.quote:
Moeten we even kijken dan, er was nu toch een soort van plan dat Ynske bij jou langsging en dan het spul bij mij dropte?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef oh-oh het volgende:
OKAY![]()
T ziet dr trouwens naar uit dat ik een leuk aantal kussens en zo kan verzamelen, dus je mag de cane dan meebrengen met ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |