abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71851075
Weet je wat?

Als jij alles nog koopt wat over is dan betaal ik de pakketpost!

Dan zou je kopen:
- Christmas Kisses: 3 euro
- Frothy the snowman: 3 euro
- Christmas Party: 3 euro
- Haagenbath x 2 : 6 euro
- Skin Sin bodylotion: 12 euro.

Totaal is dat 27 euro. En dan betaal ik dus de kosten voor pakketpost.

Wil je de Skin Sin niet, dan moet ik met de hamer aan de slag om de bruisballen stuk te slaan zodat het allemaal brievenbuspost wordt en dan moet ik even obv het gewicht de verzendkosten berekenen. Dan geef ik je wel één van de badprodukten gratis = 3 euro korting.

Laat maar weten wat je wilt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71851097
Dan geef ik je 30 euro voor het geheel, blijft het tenminste heel en ben jij uitverkocht
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71851151
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef rene90 het volgende:
Dan geef ik je 30 euro voor het geheel, blijft het tenminste heel en ben jij uitverkocht
Jeuj!

Je gaat er geen spijt van krijgen, het zijn echt hele lekkere dingen!

Ik stuur je een PM over de betaling en zo.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71851178
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jeuj!

Je gaat er geen spijt van krijgen, het zijn echt hele lekkere dingen!

Ik stuur je een PM over de betaling en zo.
Alright, ben benieuwd en maak het geld gelijk over via internetbankieren. Hopelijk is het voor zaterdags binnen, kan ik die lotion gelijk meenemen naar mijn date die avond
Top 5 China producten
pi_71851186
Ps. zal ik maar een slotje op je topic doen dan ?
Top 5 China producten
pi_71851424
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:06 schreef rene90 het volgende:
Ps. zal ik maar een slotje op je topic doen dan ?
Laat maar even open als je wil. Dan kan ik hier bijhouden of al mijn vloppen ontvangen zijn en kan er gezamenlijk Lush-gejubel weerklinken. Of mag dat niet? Want dan zie ik ze wel in het asielactie-of vlooienmarkttopic verschijnen.

De OP moet uiteraard wel aangepast worden, mooie streepies door alle verkochte produkten. Met dank aan jou!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:18:06 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71851510
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's het gemene eraan en daarom heb ik de mensen van de 5 euro pakketjes niet verder geplaagd met meer produkten die niet meer te krijgen zijn.

Cat introduceert vriendin met Lush op haar badkamer:
Cat: 'Ruik deze es?'
Vriendin: ' '
Cat: 'is niet meer te krijgen'
Vriendin:

Cat: 'Wat vind je van deze?'
Cat: 'is niet meer te krijgen'
Vriendin:

Cat: 'Ruik deze dan es.'
Cat: 'ow, ja, ook niet meer te krijgen'
Vriendin:

Cat: 'Ruik deze es?'
Cat: 'uhm... is ook niet meer te krijgen'
Vriendin:

Ik heb ervan geleerd.
[..]

Een puff da's zo'n ding:
[ afbeelding ] Dan heb je echt 10.000 keer meer lol van je jelly!
Ik heb een puff

En ik moest zo lachen om je briefje "ruikt naar oma" *snif* TJEK!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_71851585
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Laat maar even open als je wil. Dan kan ik hier bijhouden of al mijn vloppen ontvangen zijn en kan er gezamenlijk Lush-gejubel weerklinken. Of mag dat niet? Want dan zie ik ze wel in het asielactie-of vlooienmarkttopic verschijnen.

De OP moet uiteraard wel aangepast worden, mooie streepies door alle verkochte produkten. Met dank aan jou!
Mag wel even open blijven dan nog hoor
Top 5 China producten
pi_71851882
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb een puff

En ik moest zo lachen om je briefje "ruikt naar oma" *snif* TJEK!
Jeuj! Puff! En gebruiken hoor! Ook bij de douchegels!
En die oma: tis toch zo, niet dan? Ik vind het wel lief zo onder de douche.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mag wel even open blijven dan nog hoor

En de TT aangepast, helemaal perfect! Fijn, mods die zo meedenken.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:04:58 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71852845
cat! die scrub buffy, kan ik die ook op mn gezicht gebruiken? Wel gedaan, aangezien mn face vol met kleine bultjes zit op mn voorhoofd onder mn haar.

En ik kan geen bestel link vinden voor die buffy
pi_71852854
Jeeeeej, er lag een pakketje voor mij in de brievenbus (dat komt bijna nooit voor, alles is voor Ravage )

Zelfs met de envelop dicht wist ik al wat er in zat, het geurde erg lekker!!
Ben benieuwd... hoe verslaafd ik ga worden
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:05:58 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71852870
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:06:36 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71852884
Alleen is buffy volgens mij niet for tah fees
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:06:38 #114
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71852886
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
cat! die scrub buffy, kan ik die ook op mn gezicht gebruiken? Wel gedaan, aangezien mn face vol met kleine bultjes zit op mn voorhoofd onder mn haar.

En ik kan geen bestel link vinden voor die buffy
Das voor je billen maar met jouw poephoofd mag dat vast wel gewoon
En de buffy is een bodybutter!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:07:25 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71852907
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:06 schreef Qwea het volgende:
Alleen is buffy volgens mij niet for tah fees
Eerst doen en dan vragen he
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:10:40 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71852977
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Eerst doen en dan vragen he
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 augustus 2009 @ 17:22:18 #117
163650 Greys
pi_71853265
Rene90, wat lief van je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71853269
Qwea: jij gaat puistuh krijgen!

Buffy is veel te vet voor je gezicht. Als je een stukje hebt waar veel scrub in zit is het niet zo'n probleem: houd je toch geen gezichtshuid meer over.
Wehehehe, en Qwea aan het loeren naar bestelcodes.... Alles voor de beestjes, nietwaar?

Morretje: wel rapporteren hoe alles bevalt he!?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:29:09 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71853448
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
Qwea: jij gaat puistuh krijgen!

Buffy is veel te vet voor je gezicht. Als je een stukje hebt waar veel scrub in zit is het niet zo'n probleem: houd je toch geen gezichtshuid meer over.
Wehehehe, en Qwea aan het loeren naar bestelcodes.... Alles voor de beestjes, nietwaar?

Morretje: wel rapporteren hoe alles bevalt he!?
*note to self ; EERST opzoeken waarvoor iets is als je het toch NIET precies weet
pi_71853510
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

*note to self ; EERST opzoeken waarvoor iets is als je het toch NIET precies weet
Stond ook op je briefje. Heb ik er daarom zoveel werk ingestoken?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:13:45 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71854422
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Stond ook op je briefje. Heb ik er daarom zoveel werk ingestoken?
Ik lees altijd de helft niet

Ik voel me wel stom trouwens
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:37:18 #122
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_71859913
Ik heb m'n spullies binnen en ben heftig met mezelf aan het redetwisten wat ik als eerst ga gebruiken. Beste aankoop van het jaar; allemaal lekker spulletjes om te testen en het geld gaat ook nog eens naar de beestjes.

Wat een schattig plakband heb je trouwens Cat
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
pi_71860116
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef ikdenkkris het volgende:
Ik heb m'n spullies binnen en ben heftig met mezelf aan het redetwisten wat ik als eerst ga gebruiken. Beste aankoop van het jaar; allemaal lekker spulletjes om te testen en het geld gaat ook nog eens naar de beestjes.

Moeilijk he, beslissen uit de weelde. Was alles goed aangekomen?

Dat plakband komt van de Action.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:17:47 #124
173850 ikdenkkris
Spoiled Princess
pi_71861144
Alles is goed aangekomen.
Want meer is er niet in de wereld, dan een sprookje...
pi_71861505
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef ikdenkkris het volgende:
Alles is goed aangekomen.
pi_71872918
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef ikdenkkris het volgende:

Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen niet te kiezen en er een 1 groot proefjesfestijn van gemaakt.
En dus:

• ruikt dochterlief nu naar Narcotic (raar geurtje mam! Is goed voor je puberhuidje kind)
  • zijn ons beider billetjes heerlijk zacht van de Buffy
  • ruikt mijn lijf nu naar Snowshower Jelly met hier en daar een achtergebleven Silver Cloud glitter
  • was m'n haar heerlijk zacht van de I Love Juicy en ruikt 't nu naar Big Tease manderijntjes-haargel (gebruik normaal gezien eigenlijk geen gel met m'n lange haar en krullen, maar hij rook zo lekker )
  • ruiken m'n handen naar Snowcake (vond het zakje wat sterk ruiken en gehuld zijn in "cake-geur" leek me beetje vreemd, maar in combinatie met de zachte zeepgeur vind ik 'm echt heerlijk)
  • is m'n gezicht heerlijk zacht van de Dream Cream (dacht in het Lush-topic en/of Lush forum gelezen te hebben dat het een gezichtscreme was, las achteraf nog eens je gebruiktaanwijzing en zag dat ie als bodylotion bedoeld is)
  • en last but not least: deze ochtend de Snow Showers SP ook in gebruik genomen

I know.. maar ik had het gisteravond echt even nodig.

Het dagje Antwerpen wordt zsm ingepland.
  • I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
    And they all fall down..
    pi_71873474
    Wat een uitgebreid verslag! Je hebt de envelop goed geplunderd. Wat zullen jullie lekker ruiken!

Dream Cream kun je overal voor gebruiken. Ik vind het net wat te vet voor mijn gezicht, maar menig Lushie zweert erbij.

Veel plezier in Antwerpen! En als je Lush echt lekker vindt, moet je in de UK gaan bestellen. Produkten zijn daar euro's goedkoper. Maar de Antwerpse snuffelwinkel is natuurlijk ideaal voor de eerste expeditie.

Zoals ik al in mijn briefje schreef is niet alles in de winkel te krijgen. Sommige zaken zijn kerstprodukten en sommige dingen kun je alleen in de UK bestellen. Maar met een winkel vol kun je vast waardige vervangers vinden. Je hebt de gezichtsmaskers en massage bars nog niet eens geprobeerd.

Ow ja: ik zie dat je krullen heb? Dan MOET je Curly Wurly proberen! Dat schijnt echt geweldig spul te zijn, nooit meer pluis!

[ Bericht 13% gewijzigd door Cat-astrophe op 14-08-2009 12:56:11 ]
    pi_71874020
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
    Wat een uitgebreid verslag! Je hebt de envelop goed geplunderd. Wat zullen jullie lekker ruiken!

Dream Cream kun je overal voor gebruiken. Ik vind het net wat te vet voor mijn gezicht, maar menig Lushie zweert erbij.

Veel plezier in Antwerpen! En als je Lush echt lekker vindt, moet je in de UK gaan bestellen. Produkten zijn daar euro's goedkoper. Maar de Antwerpse snuffelwinkel is natuurlijk ideaal voor de eerste expeditie.

Zoals ik al in mijn briefje schreef is niet alles in de winkel te krijgen. Sommige zaken zijn kerstprodukten en sommige dingen kun je alleen in de UK bestellen. Maar met een winkel vol kun je vast waardige vervangers vinden. Je hebt de gezichtsmaskers en massage bars nog niet eens geprobeerd.

Ow ja: ik zie dat je krullen heb? Dan MOET je Curly Wurly proberen! Dat schijnt echt geweldig spul te zijn, nooit meer pluis!
    Cat, hou es op!

De hele family heeft krullen (geen afro-krullen overigens, gewone "zachte" krullen zal ik maar zeggen) en krullen en pluis zijn idd al snel synoniem, dus de Curly Wurly is bij deze aan de lijst toegevoegd.
    Verder staat er een shampoo bar op 't lijstje; dat puber-spul denkt echt dat douche/badspul gratis is en heeft het motto "hoe meer product, hoe beter de geur/schuimvlokken" hoog in het vaandel staan. Zo'n bar lijkt me een prima oplossing voor het scheutig schenken van hen. En niet te vergeten wat potjes voor de opkomende probleemhuidjes hier. En tot slot heb ik nog mijn verjaardagsdonaties te spenderen voor eigen verwennerijtjes.
    I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
    And they all fall down..
    pi_71874329
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 13:12 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

Cat, hou es op!
    quote:
    De hele family heeft krullen (geen afro-krullen overigens, gewone "zachte" krullen zal ik maar zeggen) en krullen en pluis zijn idd al snel synoniem, dus de Curly Wurly is bij deze aan de lijst toegevoegd.

Verder staat er een shampoo bar op 't lijstje; dat puber-spul denkt echt dat douche/badspul gratis is en heeft het motto "hoe meer product, hoe beter de geur/schuimvlokken" hoog in het vaandel staan. Zo'n bar lijkt me een prima oplossing voor het scheutig schenken van hen.
    Strak plan! (btw: Curly Wurly = shampoo, dus daar gaat het plan niet op)
    quote:
    En niet te vergeten wat potjes voor de opkomende probleemhuidjes hier.
    Angels on Bare Skin gezichtsreiniger of Dark Angels (zelf niet gebruikt maar schijnt fantastisch te zijn). En Grease Lightning voor de accute puistjes noodgevallen.
    quote:
    En tot slot heb ik nog mijn verjaardagsdonaties te spenderen voor eigen verwennerijtjes.
    Heerlijk, Lush shoppen!

En gewoon in de winkel om advies vragen en als je eerst iets wil testen; ze geven graag een proefje mee!
    pi_71874932
    Zijn die spulletjes die ik heb trouwens allemaal voor in bad / onder de douche / iets anders ?
    Top 5 China producten
    pi_71875592
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef rene90 het volgende:
    Zijn die spulletjes die ik heb trouwens allemaal voor in bad / onder de douche / iets anders ?
    Alles is voor in bad (behalve de lotion). Dat wist je toch he? Ik nam aan dat je, als je bruisballen koopt, weet dat het voor in bad is.

Als je geen bad hebt en er vanaf wil: nu zeggen! Het pakje staat nog hier.
    pi_71927853
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:

Strak plan! (btw: Curly Wurly = shampoo, dus daar gaat het plan niet op)

Angels on Bare Skin gezichtsreiniger of Dark Angels (zelf niet gebruikt maar schijnt fantastisch te zijn). En Grease Lightning voor de accute puistjes noodgevallen.

Heerlijk, Lush shoppen!
    En gewoon in de winkel om advies vragen en als je eerst iets wil testen; ze geven graag een proefje mee!
    Daar had ik al een beetje rekening mee gehouden idd. Zijn er wel conditioner-bars of bestaan die ook niet?

De Grease Lightning stond ook al op het lijstje. De Angel-Lushes nog niet, kan me niet meer precies herinneren waarom niet. Kan het zijn dat deze speciaal voor de vette huidjes zijn? Het klinkt misschien tegenstrijdig maar met onze gevoelige huidjes hebben we ook nog eens snel last van een droge huid ook.
    Na wat research op het Lush forum dacht ik zelf aan de Love Lettuce scrub en de Aquamarina reiniger. De cream was ik nog niet helemaal uit, maar las dat je in de shops uitgebreid advies kunt krijgen. En proefjes idd.

Je schreef eerder al dat een bestelling bij Lush UK favoriet is bij echte Lush addicts vanwege de ruimere sortering en prijsverschil. Weegt dat laatste echt op tegen de extra verzendkosten of alleen bij grote bestellingen? En ik hoopte dat de shops ook al een groter assortiment hebben dan de site, of toch niet of nauwelijks? Is namelijk (mede) de reden voor ons dagje Antwerpen.
    And they all fall down..
    pi_71927994
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 18:20 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

Daar had ik al een beetje rekening mee gehouden idd. Zijn er wel conditioner-bars of bestaan die ook niet?

De Grease Lightning stond ook al op het lijstje. De Angel-Lushes nog niet, kan me niet meer precies herinneren waarom niet. Kan het zijn dat deze speciaal voor de vette huidjes zijn? Het klinkt misschien tegenstrijdig maar met onze gevoelige huidjes hebben we ook nog eens snel last van een droge huid ook.
    Na wat research op het Lush forum dacht ik zelf aan de Love Lettuce scrub en de Aquamarina reiniger. De cream was ik nog niet helemaal uit, maar las dat je in de shops uitgebreid advies kunt krijgen. En proefjes idd.

Je schreef eerder al dat een bestelling bij Lush UK favoriet is bij echte Lush addicts vanwege de ruimere sortering en prijsverschil. Weegt dat laatste echt op tegen de extra verzendkosten of alleen bij grote bestellingen? En ik hoopte dat de shops ook al een groter assortiment hebben dan de site, of toch niet of nauwelijks? Is namelijk (mede) de reden voor ons dagje Antwerpen.
    Jungle is een conditioner bar, maar volgens mij is dat de enigste. De rest zit in flesjes. Love lettuce is een masker hé.. Aqua Marina is bij mij favoriet, ik heb een normale huid.

In Engeland bestellen is al snel voordeliger, zelfs met de verzendkosten erbij. Alleen verse maskertjes kun je er niet bestellen ivm houdbaarheid. De shops hebben geen groter assortiment, het is nagenoeg gelijk aan de online shop. Ik zou echter wel, wanneer je voor het eerst gaat 'lush shoppen', in een winkel kijken, voelen en ruiken. Je kunt dan ook uitgebreid advies krijgen als je zou willen
    pi_71930043
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 18:26 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Jungle is een conditioner bar, maar volgens mij is dat de enigste. De rest zit in flesjes. Love lettuce is een masker hé.. Aqua Marina is bij mij favoriet, ik heb een normale huid.

In Engeland bestellen is al snel voordeliger, zelfs met de verzendkosten erbij. Alleen verse maskertjes kun je er niet bestellen ivm houdbaarheid. De shops hebben geen groter assortiment, het is nagenoeg gelijk aan de online shop. Ik zou echter wel, wanneer je voor het eerst gaat 'lush shoppen', in een winkel kijken, voelen en ruiken. Je kunt dan ook uitgebreid advies krijgen als je zou willen
    Hé, nog een Lush-professional!

Jungle conditioner bar dus.., die houden we ook in gedachte. Eens testen of zo'n bar echt veel langer mee gaat dan een fles. Love Lettuce is een masker, dat heb ik niet goed genoteerd dan. Deze week nog eens op de site kijken of er ook een geschikte gezichtsscrub verkrijgbaar is. En verder gaan we ons dan maar eens alles goed uit laten leggen in de shop. En kijken, voelen en ruiken natuurlijk! Als ik m'n badkamer in kom ruikt het nu al zó lekker, dus ik kijk érg uit naar ons bezoek aan de shop.

Misschien toch een idee om het Lush topic wat beter te gaan volgen, want volgens mij kapen we Cat's aflopende V&A topic een beetje met Lush-gejubel.
    And they all fall down..
    pi_71930229
    Vroeg me trouwens af naar welk adres je mijn flop hebt gestuurd. Ik weet niet meer zeker of je mijn nieuwe adres al had.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_71930310
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:09 schreef nokwanda het volgende:
    Vroeg me trouwens af naar welk adres je mijn flop hebt gestuurd. Ik weet niet meer zeker of je mijn nieuwe adres al had.
    Ik heb die van jou helemaal nergens naartoe gestuurd.
    Je zei dat ik hem op 12 september mee kon nemen.

Maar hij kan alsnog op de bus hoor, als je jaloers aan het worden bent door alle lovende kritieken.

Ik ga mijn kraampjes trouwens volgens afspraak sluiten, Lush vragen en jubelarij kan dan verder in het Fok lush topic.

Dank voor de goede zaken!

[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-08-2009 20:20:07 ]
    pi_71930608
    slotje
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')