Ja, die kan je op een Nikon klikkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:19 schreef Skaai het volgende:
Dus die Sigma 70-300 mm. F4-5,6 DL Macro super met Nikonvatting. Incl. 85 mm UV-filter + zonnekapkan ik op een Nikon klikken lees ik dat goed? Is het voor een amateur leuk spul?
. No offence hoor
, ik ben een newbien00b. Ik hou het topic in de gaten, even kijken wat mijn portemonnee deze maand doet.
Yes, it's yours!quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ik het Veilige Huis?
Dan is m'n Nicci Frenchserie tot nu toe compleet
Je bedoelt de lenzen uit de set? Geen idee, ik laat het Re even opzoekenquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. vraagt of die lenzen ook op een Canon 300D passen
Ik heb het Veilige Huihuis!quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt de lenzen uit de set? Geen idee, ik laat het Re even opzoeken
Ik neem hem mee en doe het geld maar direct naar de asielactie-rekening, wel zo makkelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het Veilige Huihuis!![]()
Neem je die ff mee 12 september? En zal ik die 5 naar de rekening van de actie overmaken of naar jou en dat jij het doorsluist?
En zet Re maar aan het werk
edit: Oh![]()
Staat genoteerd!quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:00 schreef bigbird het volgende:
Nog niemand voor Zelda? Dan wil ik die wel graag
Ja zeg...nu heb ik um lekker alquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat genoteerd!
Ga je naar de overdracht? Want dan zou ik hem gelijk mee kunnen nemen
Ik heb die van Ingetje gelijk verkocht, maar ik geloof dat het de bedoeling is dat je even wacht of er nog mensen meer bieden?
Ja nee, ik doelde ook op de bieding van bigbird, dat ik dus nog even af moet wachten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja zeg...nu heb ik um lekker al
Het was maar een garpjuhquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, ik doelde ook op de bieding van bigbird, dat ik dus nog even af moet wachten?
Die van jou is al toegezegd
Primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:09 schreef bigbird het volgende:
De bedoeling is dat we bij de overdracht zijn dus als ik hem win zou dat kunnen jaIk wacht rustig af of er nog anderen geinteresseerd zijn
55-200 heeft iets minder bereik dan deze, je kan dus met deze dingen van verder weg dichterbij halen. (snapje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:13 schreef Skaai het volgende:
Hmm nog een vraagje, ik heb zelf een Nikon AF-S Nikkor 55-200 liggen. Is die 70-300 dan een puike macro lens of koop ik dan iets wat ik eigenlijk al heb liggen? Ik neem wel aan dat er een verschil in zit, maar hey nogmaals, ik ben newbie.
Nou, ik ben eruit hoor, ik wil voor de Canon T50 + accesoires de vraagprijs biedenquote:Canon T50 Spiegelreflexcamera incl. Canon FD 50 mm. F1,8 en Vivitar 70-150 mm. F3,5 (macrolens) en een Keystone KE-1900B flitser.
Combiprijs: ¤40,00 excl. verzendkosten. (+ gratis draagtas die niet op de foto staat!)
Nou voor het geld is het dus niet verkeerd en dan krijg ik er ook nog een UV filter bij, kan ik lekker aanklooien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
55-200 heeft iets minder bereik dan deze, je kan dus met deze dingen van verder weg dichterbij halen. (snapje?Ik weet niet hoe ik het moet zeggen
)
Verder is dit geen 1:1 macrolens, maar 1:2. Dat betekent dat je een object maximaal op de halve grote op je sensor krijgt. (Bij een 1:1 is die vlieg dus even groot op de sensor als in het echt. Does this make sense?)
Ze overlappen elkaar dus wel een beetje qua bereik! Deze heeft dus alleen die macrofunctie erbij en ietsje meer bereik
Staat genoteerd! Ik laat mn kraampje open tot morgenavond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, ik ben eruit hoor, ik wil de Canon T50 + accesoires kopen voor de vraagprijs. Was al een beetje op zoek naar een analoge spiegelreflex en hey, nu gaat het geld ook nog naar een goed doel
.
Ik woon in Almere, dus ik zou hem op kunnen komen halen als dat mogelijk is?(maar dan wel na 16 aug, want dan is mn OV weer geldig enzo).
Yay! Staat ook genoteerd!quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou voor het geld is het dus niet verkeerd en dan krijg ik er ook nog een UV filter bij, kan ik lekker aanklooien.
[b]Ik bied 50 euro!/b] Mocht je denken dat ophalen beter of veiliger is dan is Amsterdam niet ver weg voor mij.
Anders betaal ik gewoon de verzendkosten erbij natuurlijk.
Ik zie Sanne niet op korte termijn, maar ik kan best even in de trein springen en als ik daar dan toch ben het centrum induikenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat genoteerd! Ik laat mn kraampje open tot morgenavond.
Ja, ophalen na 16 aug is prima hoor!
[..]
Yay! Staat ook genoteerd!
Ik zal eerst eens kijken hoe duur het verzenden zou worden. Ophalen is misschien makkelijker, ik ga effe kijken(Of via Sanne misschien?)
Volgens mij woon jij vlakbij waar ik woon, ik kan het ook voor je meenemen als ik toch al naar Amsterdam ga?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zie Sanne niet op korte termijn, maar ik kan best even in de trein springen en als ik daar dan toch ben het centrum induiken![]()
Maar verzenden is ook mogelijk, komt op hetzelfde bedrag uit vergeleken met een treinkaartje
Oh ja, is prima, zeg maar wat je het makkelijkst vindt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zie Sanne niet op korte termijn, maar ik kan best even in de trein springen en als ik daar dan toch ben het centrum induiken![]()
Maar verzenden is ook mogelijk, komt op hetzelfde bedrag uit vergeleken met een treinkaartje
Oh dat is ook wel een idee, je OV kaart is toch gratis he?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij vlakbij waar ik woon, ik kan het ook voor je meenemen als ik toch al naar Amsterdam ga?Scheelt je weer een treinkaartje.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een idee, je OV kaart is toch gratis he?[/gierige Hollander] Dat vind ik eik ook wel een plan
. Niet dat ik het treinkaartje niet kan missen hoor
.
Als ie nou van mij word moeten we even pm-en, lief dat je het aanbiedt overigens! En ik heb wel geduld tot na 16 augustus, geen haast iig.
Ik wacht het topic ook even af. Ellende alleen is dat mocht er morgen iemand overheen bieden ik een probleem heb om mogelijk over te bieden. Heb een crematie morgen en zie geen mogelijkheid om daar live te bieden.
-edit- Oh wacht ik lees dat het kraampje tot morgenavond open is! Dan komt het wel goed.![]()
Ok, dat is ook goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, ik maak het nader inzien toch maar naar jou over, dan kun je je totaalbedrag deze week weer overmaken naar de asielrek.
Kan het naar die rekening waarvan je je donatie hebt overgemaakt?![]()
Ik doe er ook ff een hotdog bij
Die kunnen mensen bij je 'kopen' voor 5 euro. Het enige wat jij hoeft te doen is het rekeningnummer van de actie naar hen pmmen en dan maken zij 5 euro over. Gratis en voor niets! . De meesten hebben hem in hun kraampje staan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dat is ook goed
Ja, die rekening is okeEn ik snap de hotdog niet
Ah ok, ik snap!quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kunnen mensen bij je 'kopen' voor 5 euro. Het enige wat jij hoeft te doen is het rekeningnummer van de actie naar hen pmmen en dan maken zij 5 euro over. Gratis en voor niets! . De meesten hebben hem in hun kraampje staan.
En wb pakketjes: geen dure doosjes bij de TNT kopen: gewoon een oud doosje gebruiken wat je nog hebt liggen. Kan prima!
Hotdog is 5 euro, dus je krijgt 10 voor je boek, die je vervolgens weer mag doorsluizenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dat is ook goed
Ja, die rekening is okeEn ik snap de hotdog niet
Oh tof!quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hotdog is 5 euro, dus je krijgt 10 voor je boek, die je vervolgens weer mag doorsluizen
www.fotoleonie.nlquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
MissBliss,
Heb je eerder van die huisdierenshoots gedaan? Zo ja; heb je wat voorbeeldjes? Moekes wordt al íetsiepietsie milder!
Jamaar, daar krijg ik een trojan horse melding,quote:
Oh, Ingie, ik wil je niet op kosten jagen met die reiskostenquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Het leek mij (ons) ook erg gaaf, maar we zijn duurder uit aan de reiskosten dan aan de shoot op zich![]()
Friesland FTW
Ik heb wat foto's gemaakt van Sanne en haar kittens, vooral van de kittens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
MissBliss,
Heb je eerder van die huisdierenshoots gedaan? Zo ja; heb je wat voorbeeldjes? Moekes wordt al íetsiepietsie milder!
Klinkt hoopvolquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:28 schreef MissBliss het volgende:
Ja, mn site is een beetje raar en dood op het moment, geen idee wat er aan de hand is
[..]
Oh, Ingie, ik wil je niet op kosten jagen met die reiskostenWe kunnen ze ook wel delen ofzo hoor. Ik heb dat 19 ct net opgezocht op internet omdat ik toch iets moest noemen voor reiskosten, maar het kan best wel goedkoper. [..]
Ik heb wat foto's gemaakt van Sanne en haar kittens, vooral van de kittens.
Wacht, ik zal even snel een albumpje aanmaken met foto's.
Een echte shoot met huisdier + baasje heb ik nog nooit gedaan, maar dus wel huisdieren en mensen afzonderlijk, moet wel te combineren zijn
Dit zou ik dus ook wel handig vinden,quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:40 schreef MissBliss het volgende:
Katten doen idd nooit wat je wilt
Poseren is al helemaal een utopie natuurlijk
]Ik ga daar gewoon zitten met een telelens en dan maak ik foto's van ze terwijl ze het niet merken
Ik wil morgen of overmorgen (ik laat mn kraampje wel wat langer open) wel even wat voorbeeldfoto's posten van wat je kan verwachten dan als resultaat.
Hoe lang het duurt? Geen idee, met 4 katten kan er wel een aantal uurtjes en kopjes thee in gaan zitten
En ik neem Re gewoon mee, kan die ook wat plaatjes schieten! Hij moet toch rijden
Bigbird had hierboven ook al de vraagprijs geboden, dus dan zou je er ietsje boven moeten gaan zittenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:06 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou graag het zelda spel van je willen kopen.
Uiteraard voor de vraagprijs.
Staat genoteerd!quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 09:38 schreef Oblivion het volgende:
Oh, niet gezien....
Wel het topic gelezen.
*bril gaat halen...![]()
Okay, 15 euro dan.
Ik laat hem open danquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit zou ik dus ook wel handig vinden,
Wij hebben, mocht het doorgaan, maar één poesWel een beetje een angstige,
maargoed.
Ik zal vandaag wat foto's postenquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 01:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja leuk! Foto's![]()
Doe maar ff
Ga es je rijbewijs halen dan
Isgoed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan ze wel pm-en. Maar Sanne staat er maar op een paar hoor, het ging vooral om de kittens.
*hear hearquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg het zolangzamerhand wel een beetje koud hier...en tis zo donker![]()
Ja, dat was ik of Re! Ik zal hem effe zoeken!quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Isgoed.
Oh en jij had toch ook die foto gemaakt van Greys + *naam van poes kwijt* in het asiel vorig jaar?
Heb je die toevallig ook nog? Alles om mams over stag te laten gaan![]()
Ja, je krijgt de foto's gewoon in hoge resolutie en die zijn zeker groot genoeg voor canvasquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh!
Mama vraagt hoe groot de foto's zijn/worden?
Vast sowieso groot genoeg om in groot formaat op canvas oid te doen als we dat ooit zouden willen, toch?
Okquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 22:26 schreef bigbird het volgende:
Ik zou graag over Oblivion heen bieden maar ik heb bij nog 2 andere kraampjes biedingen staan en moet echt even op mijn centjes letten, dus ik hou het bij mijn bod en dan wens ik de winnaar alvast veel plezier ermee
*verwarming aanzet*quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg het zolangzamerhand wel een beetje koud hier...en tis zo donker![]()
Dat kanquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou hehe...daar is ze dan![]()
Kan ik nog bieden op een shoot van mijn poessies?
Zoja....bij deze....reiskosten regelen we achter de schermen wel
Ik vind ze stuk voor stuk prachtigquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Mag die middelste link weg MB, ik vind mezelf daar echt vreselijk op staan
Dat ligt aan mij en niet aan jou hoor!
Uhm, ja in het weekend lijkt me het handigst, hebben we de tijd. (Je woont heel ver weg he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuj! [afbeelding]
Al enig idee op wat voor termijn?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Wowie
Bedankt voor de pics!
Ik laat mams er even morgen naar kijken, dus owee als er bieders komen.Blijft af.
Komend weekend ben ik er niet, de 2 weekenden daarna zit ik op Kreta, het weekend daarna moet ik lastminute dierenthuis shoppen en het weekend daarna is de overdracht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, ja in het weekend lijkt me het handigst, hebben we de tijd. (Je woont heel ver weg he?)
Na 12 sept heb ik in principe nog heel veel tijd
[..]
Okquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komend weekend ben ik er niet, de 2 weekenden daarna zit ik op Kreta, het weekend daarna moet ik lastminute dierenthuis shoppen en het weekend daarna is de overdracht.
Dus...perfect lijkt me![]()
Iets van 120 km bij jou vandaan
Sorry...als het je te ver is moet je het zeggen hoorquote:
Euhm...dat valt tegen...da's een uur bij mij vandaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Nee hoor, het is een lange rit, maar ik vind het wel leuk!
Zeg, wonen Chipszak en jij niet bij elkaar in de buurt? Dan kan ik het combineren(als de shoot met chipszak doorgaat)
Oh jammer, dat leek me wel makkelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...dat valt tegen...da's een uur bij mij vandaan![]()
Ik kan zelf in een dik uur naar A'dam, qua tijd valt het wel mee, het zijn de km's.
Ik had je al geudate in de lijst btw
Kun je niet één in de ochtend doen en dan gewoon doorrijden of zo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jammer, dat leek me wel makkelijk
Ja, misschien wel, combineren lijkt me toch wel handig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je niet één in de ochtend doen en dan gewoon doorrijden of zo?
Ochtend in Huize Ingetje....dat zullen leuke foto's wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je niet één in de ochtend doen en dan gewoon doorrijden of zo?
Ik?quote:
Ik ben ook niet echt een ochtendpersoon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ochtend in Huize Ingetje....dat zullen leuke foto's worden
Dan doet ze Chips eerstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ochtend in Huize Ingetje....dat zullen leuke foto's worden
Dat lijkt mij een goed planquote:
8 uur bij Chips + ontbijtquote:
quote:
Tis een huisdierenshootquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wil jij dat leuke Koetjeskindje van je niet es leuk op de foto?
Kinderen doe ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een huisdierenshooten hoewel mijn koetjeskind soms een echt varken is denk ik niet dat MissBliss een kinderfotoshoot doet
Ze maakt juist hele mooie kinderfoto's....en jij hebt een mooi kind (nou ja, mevrouw Anaal danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een huisdierenshooten hoewel mijn koetjeskind soms een echt varken is denk ik niet dat MissBliss een kinderfotoshoot doet
Zat al te kijken maar kinderfoto's doen het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kinderen doe ik ook
Check mn website maar
Mevrouw Anaal klinkt zo foutquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze maakt juist hele mooie kinderfoto's....en jij hebt een mooi kind (nou ja, mevrouw Anaal dan) dus...ik zou zeggen.... BIEDEN!
Zag het jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zat al te kijken maar kinderfoto's doen het niet
Als jij hem kan vindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zag het ja![]()
Geloof me nou maar...ze maakt echt hele gave foto's![]()
Kan die koetjesfoto anders niet ff worden gespamd in een asieltopic?
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
Chips, ga je dan met je huisdier in de trein zitten?
Ik ga naar Ingetje toequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
MB,
Hoe doen Ingetje en jij het nou?
Ga jij naar Ing toe? Want zo ja; dan zijn wij wel in voor een combi-shoot? (in Zwolle)
Ik verhuis deze quote en verdere praat even naar het vlooienmarkt-topicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga naar Ingetje toe
Woon jij in Zwolle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |