Okquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komend weekend ben ik er niet, de 2 weekenden daarna zit ik op Kreta, het weekend daarna moet ik lastminute dierenthuis shoppen en het weekend daarna is de overdracht.
Dus...perfect lijkt me![]()
Iets van 120 km bij jou vandaan
Sorry...als het je te ver is moet je het zeggen hoorquote:
Euhm...dat valt tegen...da's een uur bij mij vandaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Nee hoor, het is een lange rit, maar ik vind het wel leuk!
Zeg, wonen Chipszak en jij niet bij elkaar in de buurt? Dan kan ik het combineren(als de shoot met chipszak doorgaat)
Oh jammer, dat leek me wel makkelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...dat valt tegen...da's een uur bij mij vandaan![]()
Ik kan zelf in een dik uur naar A'dam, qua tijd valt het wel mee, het zijn de km's.
Ik had je al geudate in de lijst btw
Kun je niet één in de ochtend doen en dan gewoon doorrijden of zo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jammer, dat leek me wel makkelijk
Ja, misschien wel, combineren lijkt me toch wel handig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je niet één in de ochtend doen en dan gewoon doorrijden of zo?
Ochtend in Huize Ingetje....dat zullen leuke foto's wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je niet één in de ochtend doen en dan gewoon doorrijden of zo?
Ik?quote:
Ik ben ook niet echt een ochtendpersoon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ochtend in Huize Ingetje....dat zullen leuke foto's worden
Dan doet ze Chips eerstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ochtend in Huize Ingetje....dat zullen leuke foto's worden
Dat lijkt mij een goed planquote:
8 uur bij Chips + ontbijtquote:
quote:
Tis een huisdierenshootquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wil jij dat leuke Koetjeskindje van je niet es leuk op de foto?
Kinderen doe ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een huisdierenshooten hoewel mijn koetjeskind soms een echt varken is denk ik niet dat MissBliss een kinderfotoshoot doet
Ze maakt juist hele mooie kinderfoto's....en jij hebt een mooi kind (nou ja, mevrouw Anaal danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een huisdierenshooten hoewel mijn koetjeskind soms een echt varken is denk ik niet dat MissBliss een kinderfotoshoot doet
Zat al te kijken maar kinderfoto's doen het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kinderen doe ik ook
Check mn website maar
Mevrouw Anaal klinkt zo foutquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze maakt juist hele mooie kinderfoto's....en jij hebt een mooi kind (nou ja, mevrouw Anaal dan) dus...ik zou zeggen.... BIEDEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |