Staat genoteerd!quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 09:38 schreef Oblivion het volgende:
Oh, niet gezien....
Wel het topic gelezen.
*bril gaat halen...![]()
Okay, 15 euro dan.
Ik laat hem open danquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit zou ik dus ook wel handig vinden,
Wij hebben, mocht het doorgaan, maar één poesWel een beetje een angstige,
maargoed.
Ik zal vandaag wat foto's postenquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 01:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja leuk! Foto's![]()
Doe maar ff
Ga es je rijbewijs halen dan
Isgoed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan ze wel pm-en. Maar Sanne staat er maar op een paar hoor, het ging vooral om de kittens.
*hear hearquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg het zolangzamerhand wel een beetje koud hier...en tis zo donker![]()
Ja, dat was ik of Re! Ik zal hem effe zoeken!quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Isgoed.
Oh en jij had toch ook die foto gemaakt van Greys + *naam van poes kwijt* in het asiel vorig jaar?
Heb je die toevallig ook nog? Alles om mams over stag te laten gaan![]()
Ja, je krijgt de foto's gewoon in hoge resolutie en die zijn zeker groot genoeg voor canvasquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh!
Mama vraagt hoe groot de foto's zijn/worden?
Vast sowieso groot genoeg om in groot formaat op canvas oid te doen als we dat ooit zouden willen, toch?
Okquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 22:26 schreef bigbird het volgende:
Ik zou graag over Oblivion heen bieden maar ik heb bij nog 2 andere kraampjes biedingen staan en moet echt even op mijn centjes letten, dus ik hou het bij mijn bod en dan wens ik de winnaar alvast veel plezier ermee
*verwarming aanzet*quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg het zolangzamerhand wel een beetje koud hier...en tis zo donker![]()
Dat kanquote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou hehe...daar is ze dan![]()
Kan ik nog bieden op een shoot van mijn poessies?
Zoja....bij deze....reiskosten regelen we achter de schermen wel
Ik vind ze stuk voor stuk prachtigquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Mag die middelste link weg MB, ik vind mezelf daar echt vreselijk op staan
Dat ligt aan mij en niet aan jou hoor!
Uhm, ja in het weekend lijkt me het handigst, hebben we de tijd. (Je woont heel ver weg he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeuj! [afbeelding]
Al enig idee op wat voor termijn?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 @ 23:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Wowie
Bedankt voor de pics!
Ik laat mams er even morgen naar kijken, dus owee als er bieders komen.Blijft af.
Komend weekend ben ik er niet, de 2 weekenden daarna zit ik op Kreta, het weekend daarna moet ik lastminute dierenthuis shoppen en het weekend daarna is de overdracht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, ja in het weekend lijkt me het handigst, hebben we de tijd. (Je woont heel ver weg he?)
Na 12 sept heb ik in principe nog heel veel tijd
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |