Je profielquote:
Ja het is jammer dat hij zo weinig in SES komt, hij heeft altijd wel leuke postsquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ongelovelijk om zoveel posts te hebben en dan ook altijd nog iets nuttigs te melden hebben.
Het zal vast al 100x door je zijn uitgelegd, maar waarom ben je gestopt met posten @ 120k?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor dat laatste ben ik helemaal niet bang, zeker gezien mijn huidige tempo. Die 200k haal ik niet meer voor de 10-jaar-meet..
neequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:10 schreef LockonStratos het volgende:
Ben ik de enige die die gast irritant vind?
Ik wilde een nieuwe, minder google-bare nick.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal vast al 100x door je zijn uitgelegd, maar waarom ben je gestopt met posten @ 120k?
Je had 'm laatst kunnen renamen en je postaantal kunnen houden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef Q. het volgende:
Ik wilde een nieuwe, minder google-bare nick.En deze nick is sowieso toffer.
Toen nog niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je had 'm laatst kunnen renamen en je postaantal kunnen houden.
Inderdaad, iedereen zal even zijn voorspelling met een x-aantal dagen opschuiven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Meddo het volgende:
Het kan zijn dat ik mijn datum nog aanpas
Computer Tong80 overleden
Schijnt nog even te duren.quote:
Zp ben ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
En nu de verloren tijd inhalen.
Dat geloof ik ook niet. Al jouw posts zijn doordacht en ieder woord is overwogen en heroverwogen.quote:
Koeieuier.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef Light het volgende:
en ieder woord is overwogen en heroverwogen.
Yvonne post niet zo veel meerquote:Op zondag 6 september 2009 18:49 schreef Arn0 het volgende:
Bijna een maand later en tong80 heeft alweer 1468 berichten ingelopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |