En anders?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet niet zo uit de hoogte en over-één-kam-scheerderig doen.
Of jij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders zul jij over vijf jaar geen geluk ervaren.
Mijn 27.5cm-lange trots vertoont nog steeds geen enkele verslapping, na het zien van jouw foto's enkele uren eerder. En denk maar niet da da kan alsk m'n broekje nie open het.quote:
Pics!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn 27.5cm-lange trots vertoont nog steeds geen enkele verslapping, na het zien van jouw foto's enkele uren eerder. En denk maar niet da da kan alsk m'n broekje nie open het.
Ja kloptquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen, vooral die dingen apart zijn niet echt enorm duur. Plus dat je het duurste van je opa en oma hebt gekregen toch?
Ja nou euhmm ik wilde tagliatelle met roomsaus en spekjes maken.. Alleen ik kon nergens een supermarkt vinden die open was, en bij een avondwinkel hadden ze alleen raar halal vleesquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
Allemaal sukkels hier.
Heb je gekookt dan, BT?
Ja nooitquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Breathtaking, wanneer is je house-warming voor je SC-maatjes? [ afbeelding ]
En je had gisteren nog wel boodschappen gedaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou euhmm ik wilde tagliatelle met roomsaus en spekjes maken.. Alleen ik kon nergens een supermarkt vinden die open was, en bij een avondwinkel hadden ze alleen raar halal vleesdus uiteindelijk werden het gewoon good noodles.
[..]
Ja nooit?
Eeregisterenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En je had gisteren nog wel boodschappen gedaan.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou euhmm ik wilde tagliatelle met roomsaus en spekjes maken.. Alleen ik kon nergens een supermarkt vinden die open was, en bij een avondwinkel hadden ze alleen raar halal vleesdus uiteindelijk werden het gewoon good noodles.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |