Lul niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een lege kamer, omdat ze er nooit zit.
Hoe zit het bij jou met je kamer? Nog iets gevonden?
Kom op JBquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de kamer waar ik hem in gedachten heb, staat ie zooo mooi
[..]
die dus, je was te snel.
Wat inrichting betreft hoef je dat toch ook niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lul niet.Ik kan niet wachten tot ik afgestudeerd ben en m'n eigen huisje kan kopen en inrichten en geen rekening met anderen hoef te houden.
Jawel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat inrichting betreft hoef je dat toch ook niet?
Nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom op JBde enige plaats waar dat mooi staat is achterin de kast waar niemand 'm kan zien.
Ben benieuwdquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zal trouwens zo eens wat pics posten van de kamer waar ik nu in bivakkeer.
Studentenhuizen met 14 medestudenten...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lul niet.Ik kan niet wachten tot ik afgestudeerd ben en m'n eigen huisje kan kopen en inrichten en geen rekening met anderen hoef te houden.
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Studentenhuizen met 14 medestudenten...
- Ril -
Ik ben daar niet voor gemaakt.
Hahahaha, wat is dat voor zaadregelquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
Fas, heb jij ook van die regels dat je tussen 23.00u 's avonds en 7.00u 's ochtends niet in en uit mag ofzo?
Bij hospita's heb je dat wel vaker hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahaha, wat is dat voor zaadregel
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
"Hmm, laat ik eens lekker gaan douchen, oh god Pietje doucht nu. Nou dan maak ik eerst wel wat eten voor mezelf in de keuken. Godverdomme, keuken ook bezet."![]()
Klasgenoten van me, moesten weleens koken voor het gezin van de hospita...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij hospita's heb je dat wel vaker hoor.
Ja wtf, dat wil je toch niet. Dan blijf ik liever thuis wonen hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klasgenoten van me, moesten weleens koken voor het gezin van de hospita...
Niet altijd, maar toch...quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wtf, dat wil je toch niet. Dan blijf ik liever thuis wonen hoor.
die verijdelde lampion eb ik ook boven mijn bed hangen, respectquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Dit is mijn kleurrijke kamer trouwens.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan gebruik je mij maar als knuffelquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
Dan moeten wel al m'n knuffels eruit.
Van minstens 10 jaar oud ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die verijdelde lampion eb ik ook boven mijn bed hangen, respect
Nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Skylark. het volgende:
Zullen wij onze postcount eens ferm opkrikken, m'n beste?
Nee, een simpele witte klok was mooier geweest.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind 'm er wel bij passen. Bijna alles is mintgroen, wit of zwart. Die kroonluchter is ook zwart, dus qua kleur vind ik het er sowieso wel bij passen.
Je moet gewoon niet zo zeuren jij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, een simpele witte klok was mooier geweest.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren jij.
Waarom niet? Arrogante kut.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:26 schreef Allure_ het volgende:
Want jongens hebben verstand van wat leuk staat in de kamer van een chica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |