Ik ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
Ik vind die klok niet mooi / er niet bij passen.
Oke ik zal wachten op het fabuleuze schilderij dat je vanaf nu voor me gaat makenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld voor vragen.
Oh ik zie het nu pas ja.Dat is nog wel leuk ja. Ik zou het boven de bank doen.
Dan koop je een nieuwe voor me.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
Best welquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Dan heb je vast veel kleding thuis moeten laten.Hoe groot is je kamer trouwens?
Haha oke, leukquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
Kijk:
[ afbeelding ]
Ik heb er gisteren nieuwe greepjes op gezeter zaten saaie metalen op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n fancy klok![]()
[ afbeelding ]
Ik vind 'm er wel bij passen. Bijna alles is mintgroen, wit of zwart. Die kroonluchter is ook zwart, dus qua kleur vind ik het er sowieso wel bij passen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
Foeilelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mooie kamer, niet mijn kleur, wel mijn spulletjes
[ afbeelding ]
Die wil ik graag
Dat heeft er geen zak mee te maken, maartoch.
Hij is toch afpoetsbaar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Fascination het volgende:
Nu is het wachten op de eerste vlek in Bt's smetteloze witte bank.
Ik vind de klok zelf ook nicequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha oke, leuk. En die klok vind ik ook gaaf!
Zijn je huisgenoten trouwens wel thuis?
Bovendien heb ik ook een zebrakistquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind 'm er wel bij passen. Bijna alles is mintgroen, wit of zwart. Die kroonluchter is ook zwart, dus qua kleur vind ik het er sowieso wel bij passen.
Dat zei m'n oma ook al, maar toen zij het zei klonk het minder smerigquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Fascination het volgende:
Nu is het wachten op de eerste vlek in Bt's smetteloze witte bank.
Nou, da's helemaal mooi meegenomen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind de klok zelf ook niceen hij was ook nog eens afgeprijsd van 35 naar 10 euro.
En euhm, ja eentjede ander vond het vreemd dat ik nog in ochtendjas liep om 1 uur (dat is toch niet raar?) en die is daarna naar z'n ouders vertrokken. De rest is op vakantie of gewoon vermist ofzo.
Volgens mij is dat een lege kamer, omdat ze er nooit zitquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij is Fas' kamer heel saai, of heb ik dat mis?
Nee, dan moet ik het eerst gaan opruimen.quote:
Zo bedoelde ik het nog geeneens btw.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zei m'n oma ook al, maar toen zij het zei klonk het minder smerig!
Nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een lege kamer, omdat ze er nooit zit.
Hoe zit het bij jou met je kamer? Nog iets gevonden?
In wat voor kamer wel?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk
Al zou hij in mijn kamer niet staan..
In de kamer waar ik hem in gedachten heb, staat ie zooo mooiquote:En eens met Allure, die klok van JB is foeilelijk.
die dus, je was te snel.quote:
Ik vind het eigenlijk heel erg meevallen, vooral die dingen apart zijn niet echt enorm duur. Plus dat je het duurste van je opa en oma hebt gekregen toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
Maar als ik zo om me heen kijkt heeft het wel echt een klein fortuin gekocht, raar is dat..
Bank: 100 euro
Kleedje: 40 euro
Kist: 25 euro
Tv kastje: 50 euro
Prullenbak: 2 euro
Canvas: 10 euro
Stickers: 10 euro
Kussens: 25 euro
Fleeceplaid: 3 euro![]()
TV: 400 euro
Bureau/tafel: 35 euro
Stoelen: 20 euro
Bed (nog te komen): 320 euro![]()
Dekbed en kussens: 60 euro
Dekbedovertrek: 40 euro
Hoezen: 30 euro
Nachtkastje: 35 euro
Alarmklok: 16 euro
Lampjes: 25 euro
Voorraaddoosjes: 10 euro
Kroonluchter: 35 euro
Verlengsnoeren, stekkerdozen etc: 20 euro
Echt sick als je het allemaal achter elkaar zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |