Weet ik, maar dat kan ik m'n ouders niet aandoen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Like you said earlier, suicide IS an option.
Nee, het is gewoon hetzelfde als naast een spoorweg wonen, op een gegeven moment hoor je het niet meer. Heel af en toe merk je het op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is ook zeiken van die gast, heb jaren naast een kerk gewoond en nog nooit geen last van gehad
Nice.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
Oke bij deze mijn paleisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoge muur en balken:
[ afbeelding ]
Details:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nog opgehangen/opgeplakt gaat worden:
http://i269.photobucket.c(...)king007/IMG_2761.jpg
Deze moet nog opgehangen worden:
[ afbeelding ]
Nu nog een matras, maar donderdag bezorgen ze m'n boxspring:
[ afbeelding ]
Doe het dan maar niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat kan ik m'n ouders niet aandoen.
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoge muur en balken:
[ afbeelding ]
Details:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Oh ja, oeps!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef Allure_ het volgende:
Leuk BT! Lekker licht. Maar waar is in hemelsnaam je kledingkast en/of voorraad/opberg kast
?
Hahaha dat had ik ook jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Allure_ het volgende:
Woooow kerel, ik heb m'n complete kledingkast opgeruimd, en uitgesorteerd wat ik wel en niet mee wil nemen. Ik kan praktisch heel Afrika leuk aankleden met de dingen die ik hier laat.
Dat zal wel weer jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Nice.Ik denk dat ik me hier best op m'n gemak kan voelen.
Hihi dankjequote:
Die vergat ik op de foto te zettenquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:54 schreef Allure_ het volgende:
Leuk BT! Lekker licht. Maar waar is in hemelsnaam je kledingkast en/of voorraad/opberg kast
?
Thanksquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit![]()
De kleur van je muur vind ik leuk.
Rustgevend bijna
Whehequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef Allure_ het volgende:
Trouwens, echt props voor die witte lamp. Ik maak ook een foto als ie bij mij staat
. Ow, met lampje uiteraard
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Waar ga je wonen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef Allure_ het volgende:
Trouwens, echt props voor die witte lamp. Ik maak ook een foto als ie bij mij staat
. Ow, met lampje uiteraard
.
Breda.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar ga je wonen?
En nog belangrijker, heb je al een frituur in huis?
Bedanktquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:59 schreef Fascination het volgende:
Vind alleen die dingen die je aan de muur wilt hangen wat matig, to be honest. Beter laat je mij iets schilderen.Ja halleeeeuw ik heb toch geen geld voor kunst ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat rechterding gaat echt wel gaaf worden hoor, zie je uberhaupt wel wat het is?
Daar wil ik trouwens graag jullie advies over, waar zouden jullie die stickers doen?
Ziet er mooi uit! Dat witte lampje is erg tof, heb ik laatst ook nog gezien bij de Ikea.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoge muur en balken:
[ afbeelding ]
Details:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou er geen geld voor vragen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Ja halleeeeuw ik heb toch geen geld voor kunst ofzoen dat rechterding gaat echt wel gaaf worden hoor, zie je uberhaupt wel wat het is?
Daar wil ik trouwens graag jullie advies over, waar zouden jullie die stickers doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |