Ik lieg niet! Vraag maar aan Skylark.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is alsof iemand met een bot aardappelschilmesje in m'n mergbeen zit te wroeten, iedere keer dat jij tegen me liegt. Je doet me pijn.
Dat mag, waarschijnlijk heeft drugs haar hersenen toch al aangepast.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
Maar dat jij met haar hebt gehad, ga ik nu even in dat topic en onder haar Partyflock-profiel zetten.
Ik had zoveel van ons verwacht, All. Ik zag het al helemaal voor me. Samen zouden we de hele wereld aankunnen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik lieg niet! Vraag maar aan Skylark.
Praat me nou geen schuldgevoel aan, zometeen ga ik huilen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had zoveel van ons verwacht, All. Ik zag het al helemaal voor me. Samen zouden we de hele wereld aankunnen.
Dat zou niet minder terecht zijn. Al die tijd dat ik wel eerlijk tegen jou ben geweest... En nu dit, dat verdien ik toch niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat me nou geen schuldgevoel aan, zometeen ga ik huilen.
kankerkneusquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zou niet minder terecht zijn. Al die tijd dat ik wel eerlijk tegen jou ben geweest... En nu dit, dat verdien ik toch niet?
Heb je die foto met die riem om haar tieten?quote:
Nee, en als ik hem had zou je hem nog niet krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je die foto met die riem om haar tieten?
Ik ken veel mensen daar, maar zij is net van een andere generatiequote:
Ja maar, maar..quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zou niet minder terecht zijn. Al die tijd dat ik wel eerlijk tegen jou ben geweest... En nu dit, dat verdien ik toch niet?
quote:
Jan kankerlul.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, en als ik hem had zou je hem nog niet krijgen.
Waarom moet je toch altijd weer als een gay reageren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer met 'kneus' schelden?
Een foto van mij? Hm nee dat gaat je vast niet overtuigen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verzin jij dan een onderwerp. Foto's van mezelf? Wat krijg ik daar voor in return?
Omdat jij er niet mee kan omgaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom moet je toch altijd weer als een gay reageren?
quote:
Care, care, carequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat jij er niet mee kan omgaan.
[..]Het lekkerste wat Family Matters ooit heeft voortgebracht.
Ja dusquote:
Geloof me, dat heeft ze niet nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dusherinner het me nog van een tijd terug
Deze op z'n kop foto vooral om d'r tieten groter te laten lijken
Dennniiiiiisquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
Spuiten en slikken op reis is wel leuk. Dennis
![]()
.
Dennis.quote:
Qua bovenlijf ziet ie er op zich best goed uit, alleen die spillebenen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef Maisnon het volgende:
http://101tv.bnn.nl/page/(...)74b7245ee737922da569
Dennis als playboy
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua bovenlijf ziet ie er op zich best goed uit, alleen die spillebenen.
Ik ben niet lelijk.quote:
Hey, Lloret. Oh ja, da's waar m'n vriendin een paar weken terug was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
HAHA. Presentatrice: Maar doen jullie hier in Lloret nou serieus niks anders dan neuken en zuipen?
Willekeurige jongen: Nee mang, da's bullshit. Je kunt hier ook zwemmen.
.
Gore 16 jarige wandelende ziektes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |