Tijdens het nadenken over de potentie van zijn nummer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tijdens wat zou ie dat liedje bedacht hebben?
Gelukkig niet. Boven ons zit wel informatica, en daar zitten wel echt een paar van die stereotype figuren. Zeg maar echt Revenge of the Nerds stijlquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe oke, dus niet alleen maar complete nerdo's.
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Tijdens het nadenken over de potentie van zijn nummer.
Heeft ie niet zelf bedacht dat stukje! Want ik weet dat Theo 'de King' dat ook altijd zongquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tijdens wat zou ie dat liedje bedacht hebben?
Onze vooroordelen worden bevestigdquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Boven ons zit wel informatica, en daar zitten wel echt een paar van die stereotype figuren. Zeg maar echt Revenge of the Nerds stijl
Ik dacht eerst bij mezelf dat het wel mee viel op de TU, want ik zag ze nooit. Totdat er een clubje ineens samen naarbuiten liep met laptops aan in de hand en eentje had een achtergrond van een naakte vrouw die met de computer was gemaakt
Oh, echt heul niet waarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wilde iets anders horen, hè, vuigerd.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heeft ie niet zelf bedacht dat stukje! Want ik weet dat Theo 'de King' dat ook altijd zongdaar had m'n vader het altijd over.
Die zit toch ook in de clip?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heeft ie niet zelf bedacht dat stukje! Want ik weet dat Theo 'de King' dat ook altijd zongdaar had m'n vader het altijd over.
't Is alsof iemand met een bot aardappelschilmesje in m'n mergbeen zit te wroeten, iedere keer dat jij tegen me liegt. Je doet me pijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, echt heul niet waar! Ik dacht hieraan:
[..]
Held.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Sterker nog, maar dat kon ik niet in dat topic zetten voor het geval ze me herkende, ik heb met haar gehad toen ik in groep 6 zat.
Oh, weet ik nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zit toch ook in de clip?
Theo dus, niet je vader.
Omgquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Sterker nog, maar dat kon ik niet in dat topic zetten voor het geval ze me herkende, ik heb met haar gehad toen ik in groep 6 zat.
Daarom zit haar hoerengedrag me nog steeds dwars. Ik ben volgens mij de enige blanke geweest die ze ooit heeft gehad als vriendje, en dat wilt wat zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |