Ja dat denk je één dag en daarna wil je gewoon vreten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
Als ik huisgenoot van Bt was, zou ik aan haar aanwezigheid genoeg hebben om mijn dagelijkse honger te kunnen stillen.
Ja wtf... dan eet je maar brood en waterquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Er was toch ook zo'n gevangenis/instelling in Nederland waar ze meer halalvlees hadden dan "normaal" vlees? Of alleen maar halalvlees ofzo. Echt belachelijk.
Iets met 'jij hebt toch genoeg vlees'.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat denk je één dag en daarna wil je gewoon vreten.
Bazenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef IQM het volgende:
LIKE A BRIIIIIIIIDGE OVER TROUUUUUUBLED WATER
I WILL EEAAAAASE YOUR MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIND.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Woon jij eigenlijk op kamers? En waar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Hoe bevalt het kamerleven Btwat voor een kamer heb je uiteindelijk? en waar ergens in Groningen ongeveer?
Ik heb het allemaal moeten missen
Ja wel okequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Hoe bevalt het kamerleven Btwat voor een kamer heb je uiteindelijk? en waar ergens in Groningen ongeveer?
Ik heb het allemaal moeten missen
Waar ergens in Eindhovenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:50 schreef Maisnon het volgende:
Die kleursuper
En die kast vind ik ook erg tofmooi hoor!
Ik heb zelf op kamers in Eindhoven gewoond, tijdelijk, nu weer thuis voor even
Studeer nog steeds,quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ergens in Eindhoven? En wat heb je gestudeerd dan
?
Oke, coolquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Studeer nog steeds,
Industrial Design op de TU
Eigenlijk ben ik meer een Design Academy iemand maar daar kwam ik te laat achter
Ik woonde vlakbij de Albert Heijn in de Kruisstraat
Haha ja die straat zelf wel, maar dat huis was echt superluxe wat dat betreft, maar de kamers waren wel allemaal apart met keukentje en douche enzo, wat aan de ene kant handig is en privé, maar ook iets minder gezellig dan een 'echt' studentenhuis.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, cool. Kruisstraat is wel lekker ghetto
!
Ga je nog terug op kamers, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |