Wewl extra sterk bier toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb maar een sixpack, die wijven nemen wijn mee maar dat moet ik niet.
4 uur vertrekt de trein uit Amsterdam, half 3 ga ik vanaf Den Haag weg en over een half uur komt die gast waarmee ik ga.quote:
Ik heb Alfa Super Strong 9.2.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dommelsch, ik kon geen halve liters Jupiler vinden
Succes met fappen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4 uur vertrekt de trein uit Amsterdam, half 3 ga ik vanaf Den Haag weg en over een half uur komt die gast waarmee ik ga.
Hater.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie zijn qua uiterlijk niet echt rijk bedeeld, hebben een beperkt IQ, ik denk dat jullie zwaargehandicapte aarslelijke kinderen ter wereld zouden brengen.
Ik zal aan je denken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes met fappen.![]()
Breng wat vaseline mee.
quote:
Oke cool. Veel plezier dan alvastquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4 uur vertrekt de trein uit Amsterdam, half 3 ga ik vanaf Den Haag weg en over een half uur komt die gast waarmee ik ga.
Ik zal simultaan met ZH fappen terwijl we aan je denken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke cool. Veel plezier dan alvast!
Kusjes aan Annie Ananas.
Dank je wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke cool. Veel plezier dan alvast!
Kusjes aan Annie Ananas.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zal simultaan met ZH fappen terwijl we aan je denken.
Film je het dan ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zal simultaan met ZH fappen terwijl we aan je denken.
Ik zal er over nadenkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel.
Kom je de donderdag als ik terug kom ook naar de danzig?
Ik zal erover nadenken.quote:
Mieters. Dan kunnen we ook iets met die ene weduwe doen.quote:[..]
Ik zal er over nadenken. DH ftw
.
Heb je mijn foto nou al?quote:
Ghihiquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken.![]()
[..]
Mieters. Dan kunnen we ook iets met die ene weduwe doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |