@ Bj, ja nachtdiensten zijn helemaal erg om te schakelen maar die slaapdiensten gingen niet meer, voelt wel wat raar en kloterig maar ja zoals gister een collega zei, stel dat er iets mis gaat of gebeurd dan sla je jezelf voor de kop en das natuurlijk ook zo, t is wel t nestje van mn beebsie.
En op t werk loopt het al niet zo lekker dus das ook neit bevorderlijk.
Had 2 sollicitaties, een met slaapdiensten en de ander met gem. 2 nachtdiensten per week en heb toch voor de vacature met de slaap gekozen want 2 nachtdiensten gem. per week en een beebs lijkt me niet echt handig en dat in combi met mn klier.
Jij moet ook op tijd aan de bel trekken als je zo moe blijft he?
leuk he die nesteldrang, had ik toen ook ineens, moesten alle kleren uitgezocht worden enzo haha een mens kan maf reageren, maarrrrrrrrrr je hebt nu lekker alles weer geordend.
Hoeveel ben je nu aangekomen dan?
Als je netjes eet dan is het gewoon zo en een keer snoepen moet natuurlijk gewoon kunnen.
Ik ben nu 31 wkn en zit nog op 7kg.
@ Incantrix, bah wat een K*t bericht zeg, kan me voorstellen dat je van de kaart bent.
@ Leonieke, leuk dat je vriendin ook zwanger is, lekker samen beppen over vanalles en nog wat en straks met verlof enzo, leuk.
Nog even weekje lippen op elkaar en haar niet teveel spreken?

Heb wel striae creme en die smeer ik op mn buik, heupen en billen en die perineumolie ga ik denk ik maar gewoon ff halen maar hoeft pas vanaf 34e week
@ Duchess, weet niet hoe ik je kan opbeuren, ben normaal niet zo van het knuffel-kusje-kroel enzo maar nu toch ff een knuffel vanuit de 8erhoek
@ Poppedein, je verzint je vast nog wel iets.
Moeten er niet nog foto's ingeplakt wordne of laatjes uitgemest ofzo?
Succes met nestelen hehe
@ Wupwup, ik vond de kaartjes ook zo duur.
Heb er best wat voor over maar geen honderden euro's eerlijk gezegd

, tenminste als ik naga hoe het bij ons met de kaartjes gaat.
Wij hebben bij een site 100 kaarten voor 149 euro incl. enveloppen, drukkosten etc. en je krijgt er zelfs nog 2 sleutelhangers bij met in het miniatuur het kaartje
@ mezelf

is de box in elkaar aan het zetten.
Vorige week nog heel stoer dat ie eerst nog uit elkaar boven kwam te staan haha, heeft vlgs mij ook last van nesteldrang.
Zal vandaag ff buikfoto's laten maken en van het kamertje in wording.