die neem je over als je de OP van het vorige topic eerst quote, en daaruit dan het hele bericht kopieert en plakt in het nieuwe topic. maar wel even [quote en [/quote weghalen met wie het geschreven heeft, anders krijg je een quote OP...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef Morretje het volgende:
Maar voor alle tikkers en dergelijke dan?
gewoon een berichtje plaatsen in het topic met je verzoekje erin is over het algemeen voldoende.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef Morretje het volgende:
Maar voor alle tikkers en dergelijke dan?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef mijsje het volgende:voor je stiefzusje, dat kan ze dan vast wel gebruiken...
Ik ben inderdaad in ons eigen bad bevallen omdat ik er gewoonweg niet meer op tijd uit kon komen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:13 schreef mijsje het volgende:
Nijna was volgens mij ook in haar eigen bad bevallen, maar volgens mij was dat per ongeluk, en haalde ze haar bed niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevalbad lijkt me handiger dus.
Huup bovenaan, staat je goed hoor!
Ben benieuwd naar Willow
Fake it till you make it...
1. Vaak wel, maar niet altijd. Volgens mij zou de tweeling van Silk rond 4 augustus geboren worden (en er dus al zijn!).quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:15 schreef leonieke het volgende:
En nu tijd voor een aantal onnozele vragen:
- beval je van een tweeling niet altijd vroeger dan gepland? Maw, Silktie zal zeker voor nog voorkruipen?
- wanneer moet je eigenlijk beginnen met het inwrijven van buik tegen de striemen? Is dat als je begint bij te komen of moet je dat al vroeger doen? Ik heb nu zo'n tube gekocht in het Kruidvat, maar het lijkt me zo onnozel om dat nu al te gebruiken.
- Klopt het dat je dat ook op je billen moet wrijven of heeft iemand mij iets proberen wijs te maken?
wij nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:52 schreef WupWup het volgende:
Ennnnn.... we zijn uit over de naam![]()
Maar nu heb ik een vraagje voor de mensen die het geslacht al weten of wisten: hebben jullie ook een backupnaam gekozen voor het geval de echoscopiste het fout had?
Wij hadden een backupnaam en een backupkaartje, maar geen backupkleertjesquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:52 schreef WupWup het volgende:
Maar nu heb ik een vraagje voor de mensen die het geslacht al weten of wisten: hebben jullie ook een backupnaam gekozen voor het geval de echoscopiste het fout had?
Mag ik vragen welke site dat dan is en wat jullie kaartje per stuk kost? Want ik heb een offerte gekregen voor 50 kaartjes van ¤ 1,48/stuk en dat komt gedrukt neer op zo'n ¤170,-. Of is dat kaartje wat we nu hebben gekozen dan zo belachelijk duur?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef het-is-mij het volgende:
@ Wupwup, ik vond de kaartjes ook zo duur.
Heb er best wat voor over maar geen honderden euro's eerlijk gezegd, tenminste als ik naga hoe het bij ons met de kaartjes gaat.
Wij hebben bij een site 100 kaarten voor 149 euro incl. enveloppen, drukkosten etc. en je krijgt er zelfs nog 2 sleutelhangers bij met in het miniatuur het kaartje![]()
@ mezelf
is de box in elkaar aan het zetten.
Vorige week nog heel stoer dat ie eerst nog uit elkaar boven kwam te staan haha, heeft vlgs mij ook last van nesteldrang.
Zal vandaag ff buikfoto's laten maken en van het kamertje in wording.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, wat erg voor je vriendin![]()
Leonieke, ik heb me de vorige keer rot gesmeerd hoewel ik wist aanleg te hebben voor het krijgen van striae (vanuit post-puberteit uitdijen). Het was voor mij net als Huup zegt spelen met de kleine, en de strak staande huid ontspanning geven. Ik zit dan ook werkelijk onder de striae: buik, billen en dijen![]()
En hoewel ik dit keer een grotere buik heb dan de vorige keer heb ik er volgens mij geen nieuwe strepen bij gekregen! En nul komma nul keer gesmeerd, geen behoefte aan gehad![]()
Back-up namen doen we niet aan, we krijgen 100% zeker een zoon. En als ik een dochter krijg dan ehhh.... vreet ik de placenta wel op ofzo![]()
Hehe,ik was het me ook aan het visualiseren, in sommige landen is het een delicatesse toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
Vind je het heel erg dat ik nu stiekem hoop dat je een dochter krijgt?
*meerdere quotes in 1 post lukt me niet dus ff apart*quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef WupWup het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke site dat dan is en wat jullie kaartje per stuk kost? Want ik heb een offerte gekregen voor 50 kaartjes van ¤ 1,48/stuk en dat komt gedrukt neer op zo'n ¤170,-. Of is dat kaartje wat we nu hebben gekozen dan zo belachelijk duur?
Nee, wij hebben gewoon in beide gevallen al voordat we het geslacht wisten zitten brainstormen over beide namen, zodat we er toch 2 hadden zeg maarquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:52 schreef WupWup het volgende:
Het ligt ook aan hoeveel kleuren je gebruikt, of het op een kaartje kan of dat je ook een inlegvel hebt, of er stansdingen inzitten en dergelijke. Wij hebben een relatief duur kaartje, maar ach, het is de laatste keer, dus ook deze mag wat mooisquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef WupWup het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke site dat dan is en wat jullie kaartje per stuk kost? Want ik heb een offerte gekregen voor 50 kaartjes van ¤ 1,48/stuk en dat komt gedrukt neer op zo'n ¤170,-. Of is dat kaartje wat we nu hebben gekozen dan zo belachelijk duur?
Nee dat weet ik nog niet zeker. Maar ik kan in elk geval eens informeren in het ziekenhuis of ze daar een bevalbad hebben...quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:49 schreef Incantrix het volgende:
Asy, je moet echt eenbad huren omdat een gewoon bad niet geschikt is/te klein is om in te bevallen.. Ik wilde eigenlijk ook in bad bevallen, maar omdat mijn VK dat niet doet gaat dat niet (en ik wil liever geen andere omdat deze mij fijn begeleid met mijn angst voor de bevalling). Ik mag wel totaan het persen in bad blijven, dus dat wil ik heel graag, en bij het persen wil ik denk ik op de baarkruk. In het ziekenhuis waar ik wil bevallen hebben ze ook een speciaal bevalbad en er zijn meer ziekenhuizen die dat hebben, ik weet niet of je al zeker bent dat je thuis wil blijven?
Hmm, ik zal eens gaan kijken op die sites.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:54 schreef Ssserpente het volgende:
Een gewoon bad mag idd niet, Asy. Da's te krap. Ik vind dit een fijne site met een hoop goede info. Ook geven ze gratis infobijeenkomsten. En hier kun je een een overzichtelijke brochure uitprinten (voor).
Wij hadden al namen voordat we het geslacht wisten dus dat is voor ons niet aan de orde geweest. Als ons meisje toch een jongetje zou blijken te zijn dan wordt het dus gewoon de naam die we voor een eventuele zoon in gedachten hadden. (overigens is bij ons door eh, even tellen, 5 verschillende echoscopisten afzonderlijk van elkaar verteld dat we een meisje zouden krijgen en we hebben het zelf in 3d mogen aanschouwen dus we zijn vrij zekerquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:52 schreef WupWup het volgende:
Innepin van harte gefeliciteerd met je dochter!
Bar wat een prachtig mannetje heb je gebakken! Leuk om te zien ook met de eerste echo erbij!
We zijn hier druk met geboortekaartjes uitzoeken, maar pfoe wat een prijzen. En tussen drukkerij en internet zit ook al geen klap verschil. Ik zit er over na te denken om ongedrukte kaarten te bestellen en dan zelf het inlegvel te printen. Het is minder mooi dan gedrukt, maar het scheelt wel bijna ¤100,-...
Ook hebben we gisteren even wat ideeën opgedaan voor de gordijnen, dus daar zit ook al schot in de zaak.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en normaal hou ik het hier ook niet dagelijks bij hoor, maar ergens moet ik nog mezelf lachen ook, dat ik er toch in trap, dat het toch nóg een keertje wil proberen, want 'je weet maar nooit'.
En om nou te zeggen dat de romantiek van de muren af spat?We hebben nog net geen takel nodig maar verder lijkt het verdacht veel op bejaarden- of gehandicaptenseks.
![]()
![]()
Zo... en nu hou ik erover op.
![]()
Alsof jij weet hoe dat gaat...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en normaal hou ik het hier ook niet dagelijks bij hoor, maar ergens moet ik nog mezelf lachen ook, dat ik er toch in trap, dat het toch nóg een keertje wil proberen, want 'je weet maar nooit'.
En om nou te zeggen dat de romantiek van de muren af spat?We hebben nog net geen takel nodig maar verder lijkt het verdacht veel op bejaarden- of gehandicaptenseks.
![]()
![]()
Zo... en nu hou ik erover op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, in deze tijd waarin zo ongeveer alles wel een keer gereality-soapt of gedocu't is heb ik iig wel eens zo´n takel voorbij zien komen om 2 spastische mensen de kans te geven hun huweljik te consumeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |