abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71727464
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 539

18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim
-- april 2010: Morretje en Ravage

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 16% gewijzigd door RockabeIIa op 10-08-2009 11:51:59 ]
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71727487
Ik ben benieuwd wie er in dit topic zal bevallen...
pi_71727502
Goede morgen

Heb beroerd geslapen en meer ff niet te melden.
pi_71727543
Dank je wel Rocka!
Trouwens, ik zag dat alle OP's van Z&G aangepast worden door modjes, is er ergens een wiki oid, zodat we het eventueel wel zelf kunnen doen?

Hier vannacht heerlijk geslapen (sorry Ymme), gisteren een klamboe opgehangen, dus mugvrij!
pi_71727569
die bevoegdheid hebben we niet Morretje Alleen mods kunnen bij een ander wijzigen of na zoveel tijd bij zichzelf wijzigen.
pi_71727585
Ja, dat snap ik, maar ik bedoel bij het openen van een topic, zoals net...
pi_71727624
dan kun je het prima zelf wijzigen, door op het "wijzigen"icoontje te drukken in die OP. Maar dat kan tot een mod erin heeft gewijzigd, daarna kan je het ook niet meer zelf... het ligt ook aan hoe je dingen meeneemt uit het vorige topic, gewoon uit de post gecopieerd of eerst op het "quote"icoontje en daarin dan kopieren... een beetje mee spelen, maar WIKI heb je volgens mij daar niet voor nodig...

(sorry, blijf wel heel lang offtopic... Laat maar komen die babies!!! )
pi_71727643
Maar voor alle tikkers en dergelijke dan?
pi_71727716
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef Morretje het volgende:
die neem je over als je de OP van het vorige topic eerst quote, en daaruit dan het hele bericht kopieert en plakt in het nieuwe topic. maar wel even [quote en [/quote weghalen met wie het geschreven heeft, anders krijg je een quote OP...
(zo doe ik het in ieder geval altijd...)
pi_71727717
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef Morretje het volgende:
gewoon een berichtje plaatsen in het topic met je verzoekje erin is over het algemeen voldoende.
Twee van de drie modjes zijn zwanger dus die kijken hier erg regelmatig

en anders even je vraag in de FB plaatsen.

oh en verder idd wat Mijsje zegt. Sorry ik had et verkeerd begrepen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71727773
Een babymeisje voor Innepin en ! Proficiat met Willow
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:36:44 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71727963
hellllow dames

@Sidney; jeeeeej 20 weken mijlpaal!!!! gefeliciteerd!! en elke week een kg.. hoeveel ben je inmiddels aangekomen? (ten opzichte van voor de zwangerschap??) Bij mij gaat het de laatste weken ook wel harder namelijk....

@Innepin! Willow!! wat een leuke originele naam! erg leuk!

@Huupje, je staat op kop meid! spannend hoor! ik ben erg benieuwd wanneer we jouw kleintje hier mogen bejubelen....

vandaag ff een dagje helemaal niets, beetje relaxen enzo.. en dan weer 3 dagen werken... (wel kort zo'n weekend, vrijdag tot half 12 gewerkt en morgen weer om 7:15 beginnen.... )...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:37:26 #13
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71727982
hup huup!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71727988
En hier verder met de babyboom! Huup, aan jou de eer
wij zijn weer onderweg naar het oosten voor een gezellige middag met mijn moeder en man en stiefzussen met aanhang... Mooi even verhalen vergelijkeN daar met stiefzusje oh en bbq-en vanaaf!
pi_71728075
BJ, dat komt vast goed. niet bang zijn dat je teveel aankomt hoor, als je er zelf een beetje op let, dan komt het helemaal goed

Lijnloos, veel plezier! Hoe is het nu met je andere stiefzusje? Die was toch ook zwanger, maar dat ging niet helemaal goed?
pi_71728119
ohjaaaaa zie je... grmbl, daar wilde k gister nog voor jompelen, sidn3y 20 weken joehoeee! fijne mijlpaal is dat toch lekker concreet, over de helft

BJ ik weet dat je het niet aan mij vroeg maar met mijn gewicht ging het ook erg hard na de 20 weken, ineens. In al die lijstjes staat altijd zo'n hele keurige gestage gewichtstoename enzo vermeld maar ik heb echt het idee dat het merendeel van de dames hier in spurten groeit zeg maar. Paar weken elke keer wat erbij, dan weer wat minder enz.
Bij mij is t nu eindelijk tot een halt gekomen en ik zit nu op +16 van het startgewicht. +22 volgens mn zwangerschapskaart dankzij de verdwijntruuk met de kilo's van de vk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71728239
Nou ik heb 2 stiefzussen en we waren allemaal tegelijk zwanger en binnen 1 week uitgerekend, alleen bij 1 van de 2 is het mis gegaan, die bleek een leeg vruchtzakje te hebben... Is nu meerdere malen in ziekenhuis geweest omdat er steeds weer iets was achtergebleven... Ik geloof dat ze nu lichamelijk de boel weer op de rit hebben maar geestelijk heeft ze wel een flinke tik gehad dus hoop dat ze het wel en beetje trekt vandaag met 2 zwangere mutsen om zich heen...
pi_71728273
voor je stiefzusje, dat kan ze dan vast wel gebruiken...
pi_71728591
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef mijsje het volgende:
voor je stiefzusje, dat kan ze dan vast wel gebruiken...
ook voor jou mijs, je bent een lieverd!
pi_71728722
Aha! Quoten dus.. Dank Mijsje en Huup!

Lijnloos, wat een k*tsituatie voor je stiefzusje zeg.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:08:46 #22
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71728857
Lijnloos, wat erg voor je stiefzus! Sterkte voor haar!

Huup bovenaan!

sidn3y 20 weken! Gefeli!

edit: zelfverzonnen mijlpaal: nog maar 145 dagen!

mag je als zwangere eigenlijk naar de osteopaat? Weet iemand dit toevallig?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71728858
Innepin, van harte met jullie dochter!
En Sidn3y al weer 20 weken. (Dat ben ik volgende week ook al! )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71728921
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:13 schreef mijsje het volgende:
Nijna was volgens mij ook in haar eigen bad bevallen, maar volgens mij was dat per ongeluk, en haalde ze haar bed niet meer...
Ik ben inderdaad in ons eigen bad bevallen omdat ik er gewoonweg niet meer op tijd uit kon komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevalbad lijkt me handiger dus .

Huup bovenaan, staat je goed hoor!

Ben benieuwd naar Willow
Fake it till you make it...
pi_71728997
@ Davinia, ja dat mag.
Ik loop bij de manueel therapeut maar mn "zwangerschapsjuf" zei dat een osteopaat soms nog beter zou helpen (zij doet ook mensendieck)

ik heb vanochtend gebeld dat ik geen slaapdiensten meer ga doen.
Afgelopen 4 weekenden slaapdiensten gehad en steeds maar 2 a 3u per nacht geslapen, ben er helemaal gaar van.
Daarnaast gister gewoon met filmpje kijken op de bank enzo steeds harde buiken en ga nu toch maar eens voor mezelf kiezen en niet voor mn werk.
wel lastig maar ja, kindje en ik zijn even belangrijker
pi_71729031
Ik blijf me erover verbazen hoe vlug het bij anderen lijkt te gaan

En mijn vriendin is ook zwanger Van haar tweede weliswaar. Uitgerekend voor 20 maart Alleen weet zij nog niet dat ik ook zwanger ben Bij andere mensen heb ik er eigenlijk geen probleem mee om het te verzwijgen, maar bij haar is dat nu zo moeilijk Nog een week

Ik vraag me eigenlijk af wie de volgende zal zijn: zal het lijstje gerespecteerd worden of krijgen we nog een verrassing van jewelste en zal er nog iemand voorkruipen. Spannend!

En nu tijd voor een aantal onnozele vragen:
- beval je van een tweeling niet altijd vroeger dan gepland? Maw, Silktie zal zeker voor nog voorkruipen?
- wanneer moet je eigenlijk beginnen met het inwrijven van buik tegen de striemen? Is dat als je begint bij te komen of moet je dat al vroeger doen? Ik heb nu zo'n tube gekocht in het Kruidvat, maar het lijkt me zo onnozel om dat nu al te gebruiken.
- Klopt het dat je dat ook op je billen moet wrijven of heeft iemand mij iets proberen wijs te maken?

[ Bericht 19% gewijzigd door leonieke op 09-08-2009 13:23:17 ]
pi_71729216
Huup, als je nou deze week gaat bevallen kom ik je misschien nog wel tegen in het zh
al je tenminste in Delft gaat bevallen

Nijna, ieuwwww
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71729618
* DuchessX meldt zich weer
Vannacht wakker geworden van de krampen en het gedoe in mijn buik, nu is het gelukkig weer wat rustiger. Kan er niks aan doen maar momenteel ben ik echt niet happy, heb het helemaal gehad met alles Ben emo en sjaggerijnig, moe en heb pijn. Blegh.

Sorry, kan even niks anders opbrengen nu.
#geen
pi_71730091
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:15 schreef leonieke het volgende:
En nu tijd voor een aantal onnozele vragen:
- beval je van een tweeling niet altijd vroeger dan gepland? Maw, Silktie zal zeker voor nog voorkruipen?
- wanneer moet je eigenlijk beginnen met het inwrijven van buik tegen de striemen? Is dat als je begint bij te komen of moet je dat al vroeger doen? Ik heb nu zo'n tube gekocht in het Kruidvat, maar het lijkt me zo onnozel om dat nu al te gebruiken.
- Klopt het dat je dat ook op je billen moet wrijven of heeft iemand mij iets proberen wijs te maken?
1. Vaak wel, maar niet altijd. Volgens mij zou de tweeling van Silk rond 4 augustus geboren worden (en er dus al zijn!).
2. Wanneer je zin hebt, het werkt namelijk niet. Striae komt van binnenuit (uit het onderhuids bindweefsel) en zo diep kun je niet smeren.....
3. Uhm...
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71730181
ik heb nooit anti-striaecreme op mijn billen gesmeerd....
er is wel speciale perineumolie die je kan smeren om eventueel utischeuren te voorkomen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71731128
ik heb gehoord dat die perineumolie net zo effectief is als anti-striae creme
en voor wat je ervoor moet doen om het eventueel echt effectief te laten zijn (lees: je partner met twee vingers in je doos en je kont het stuk huid laten oprekken... ) laat maar zitten enkel smeren met dat spul is nie voldoende anders had sla-olie ook wel geholpen

En die anti-striae creme tsja, het scheurt idd van binnenuit, het enige wat effect heeft is -wederom- oprekking door bindweefselmassage. Maar dat klinkt veel prettiger dan het is geloof ik ik heb wel gesmeerd, maar zeker niet dagelijks en ik heb vooral gesmeerd omdat k het leuk vond, bij wijze van spelen met mn kindje zeg maar. En af en toe om het wat strakke gevoel van de huid te verminderen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71731921
Helleuuu..

Innepin, wat een ge-wel-di-ge naam voor jullie dochter...jullie DOCHTER!! Wow! Ik ben echt zó benieuwd naar foto's, maar hoop vooral dat jullie nu heerlijk aan t genieten zijn samen!

Sidn3y, gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal! Freecel nog met je 12 weken! En natuuuuurlijk davinia met haar nog maar 145 dagen te gaan!

Duchess, wat rot dat je je zo naar voelt en er nu gewoon helemaal klaar mee bent, niet goed slapen en pijn hebben is een slechte combi.. ik hoop dat je meiske niet meer al te lang op zich laat wachten!

Hier gaan we verder met "Saus je hele huis part two; de bovenverdieping"... Ik had echt een ellelange to-do-list, maar nu staat er al bijna niets meer op ...wat moet ik in hemelsnaam nog doen de komende uhhh 4 weken???
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:45:11 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71732037
Boehoe, sorry voor de ego-post, maar ik lees net een naar mailtje van een vriendin over een groot verlies en ik kan gewoon niet ophouden met huilen..

[ Bericht 18% gewijzigd door Incantrix op 09-08-2009 19:59:09 ]
3!
pi_71732129
Och jeetje Incantrix...wat verschrikkelijk!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71732157
Oh incantrix van vreselijk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71732280
Innepin van harte gefeliciteerd met je dochter!

Bar wat een prachtig mannetje heb je gebakken! Leuk om te zien ook met de eerste echo erbij!

We zijn hier druk met geboortekaartjes uitzoeken, maar pfoe wat een prijzen. En tussen drukkerij en internet zit ook al geen klap verschil. Ik zit er over na te denken om ongedrukte kaarten te bestellen en dan zelf het inlegvel te printen. Het is minder mooi dan gedrukt, maar het scheelt wel bijna ¤100,-...
Ook hebben we gisteren even wat ideeën opgedaan voor de gordijnen, dus daar zit ook al schot in de zaak.

Ennnnn.... we zijn uit over de naam Maar nu heb ik een vraagje voor de mensen die het geslacht al weten of wisten: hebben jullie ook een backupnaam gekozen voor het geval de echoscopiste het fout had?
pi_71732313
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:52 schreef WupWup het volgende:

Ennnnn.... we zijn uit over de naam Maar nu heb ik een vraagje voor de mensen die het geslacht al weten of wisten: hebben jullie ook een backupnaam gekozen voor het geval de echoscopiste het fout had?
wij niet

Icantrix, wat erg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71732700
quote:
Wij hadden een backupnaam en een backupkaartje, maar geen backupkleertjes

De naam was Marit geweest, en het kaartje ongeveer hetzelfde maar dan roze
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:12:21 #39
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71732983
@het is mij, ik kan me voorstellen dat die slaapdiensten niet echt meer gaan... ik heb mijn nachtdiensten ook opgegeven.. was echt zooooo ziek daardoor...

@icantrix; wat een ontzettend naaaaaaar bericht... sterkte ermee

@Huup; ik vind het best vreemd om steeds aan te komen, maar aangezien ik gewoon normaal eet, zou het goed moeten komen denk ik...
en vraag me af hoeveel de dames hier bij 20 weken ongeveer waren aangekomen?? (ben benieuwd of ik een beetje gemiddeld zit??)

@Leonie; wat lastig om je dan in te houden he?? maar nog een weekje geduld hebben...
Toevallig melde een van mijn vriendinnen op vriendlief zijn verjaardag ook dat ze OOK zwanger is, maar 4 weekjes korter dan ik... wel leuk en grappig....

en ik lees hier vaak over nesteldrang; geloof dat ik er vandaag ook ineens last van had...
heb mijn hele kledingkast uitgemest en heringedeeld.. (en al mijn mooie kleine spijkerbroekjes opgestapeld in de hoop ze volgend jaar weer aan te kunnen... ) Kan mijn eigen broeken officieel niet meer aan... gaat zeer doen enzo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71733178
Incantrix, wat afschuwelijk!
pi_71733451
Incantrix, heel veel sterkte
pi_71733542
@ Bj, ja nachtdiensten zijn helemaal erg om te schakelen maar die slaapdiensten gingen niet meer, voelt wel wat raar en kloterig maar ja zoals gister een collega zei, stel dat er iets mis gaat of gebeurd dan sla je jezelf voor de kop en das natuurlijk ook zo, t is wel t nestje van mn beebsie.
En op t werk loopt het al niet zo lekker dus das ook neit bevorderlijk.

Had 2 sollicitaties, een met slaapdiensten en de ander met gem. 2 nachtdiensten per week en heb toch voor de vacature met de slaap gekozen want 2 nachtdiensten gem. per week en een beebs lijkt me niet echt handig en dat in combi met mn klier.

Jij moet ook op tijd aan de bel trekken als je zo moe blijft he?

leuk he die nesteldrang, had ik toen ook ineens, moesten alle kleren uitgezocht worden enzo haha een mens kan maf reageren, maarrrrrrrrrr je hebt nu lekker alles weer geordend.

Hoeveel ben je nu aangekomen dan?
Als je netjes eet dan is het gewoon zo en een keer snoepen moet natuurlijk gewoon kunnen.
Ik ben nu 31 wkn en zit nog op 7kg.

@ Incantrix, bah wat een K*t bericht zeg, kan me voorstellen dat je van de kaart bent.

@ Leonieke, leuk dat je vriendin ook zwanger is, lekker samen beppen over vanalles en nog wat en straks met verlof enzo, leuk.
Nog even weekje lippen op elkaar en haar niet teveel spreken?
Heb wel striae creme en die smeer ik op mn buik, heupen en billen en die perineumolie ga ik denk ik maar gewoon ff halen maar hoeft pas vanaf 34e week

@ Duchess, weet niet hoe ik je kan opbeuren, ben normaal niet zo van het knuffel-kusje-kroel enzo maar nu toch ff een knuffel vanuit de 8erhoek

@ Poppedein, je verzint je vast nog wel iets.
Moeten er niet nog foto's ingeplakt wordne of laatjes uitgemest ofzo?
Succes met nestelen hehe

@ Wupwup, ik vond de kaartjes ook zo duur.
Heb er best wat voor over maar geen honderden euro's eerlijk gezegd , tenminste als ik naga hoe het bij ons met de kaartjes gaat.
Wij hebben bij een site 100 kaarten voor 149 euro incl. enveloppen, drukkosten etc. en je krijgt er zelfs nog 2 sleutelhangers bij met in het miniatuur het kaartje

@ mezelf
is de box in elkaar aan het zetten.
Vorige week nog heel stoer dat ie eerst nog uit elkaar boven kwam te staan haha, heeft vlgs mij ook last van nesteldrang.
Zal vandaag ff buikfoto's laten maken en van het kamertje in wording.
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:36:56 #43
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71733723
Incantrix, wat erg voor je vriendin

Leonieke, ik heb me de vorige keer rot gesmeerd hoewel ik wist aanleg te hebben voor het krijgen van striae (vanuit post-puberteit uitdijen). Het was voor mij net als Huup zegt spelen met de kleine, en de strak staande huid ontspanning geven. Ik zit dan ook werkelijk onder de striae: buik, billen en dijen
En hoewel ik dit keer een grotere buik heb dan de vorige keer heb ik er volgens mij geen nieuwe strepen bij gekregen! En nul komma nul keer gesmeerd, geen behoefte aan gehad
Back-up namen doen we niet aan, we krijgen 100% zeker een zoon. En als ik een dochter krijg dan ehhh.... vreet ik de placenta wel op ofzo

Davinia, ik ben tijdens deze zwangerschap een paar keer bij de osteopaat geweest in de hoop van het vele overgeven af te kunnen komen. Heeft helaas niet gewerkt, maar die in onze woonplaats is een fantastische vent waar ik destijde met een dag en nacht huilende baby-Devin geweest ben en waar ik voor mijn ogen wonderen heb zien gebeuren, echt waar

Jaaaaaa, Poppedein gaat eindelijk op d'r luie gat kunnen liggen en uitrusten
Lekker rustig boeken lezen, genieten van de rust, veel slapen... En joy

Nijna, gatverdamme
Gelujkkig maar dat je niet net lekker zelf lag te bubbelen. Hoewel, dat mag je nog niet eens. Maar vor hetzelfde geld had net je man in bad gezeten, yuck...

Heb lekker gedut net. Maar nog steeds zo sloom en moe. Zou het komen doordat ik hoogzwanger ben ofzo?
.... met gevoel voor drama....
pi_71733844
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef het-is-mij het volgende:

@ Wupwup, ik vond de kaartjes ook zo duur.
Heb er best wat voor over maar geen honderden euro's eerlijk gezegd , tenminste als ik naga hoe het bij ons met de kaartjes gaat.
Wij hebben bij een site 100 kaarten voor 149 euro incl. enveloppen, drukkosten etc. en je krijgt er zelfs nog 2 sleutelhangers bij met in het miniatuur het kaartje

@ mezelf
is de box in elkaar aan het zetten.
Vorige week nog heel stoer dat ie eerst nog uit elkaar boven kwam te staan haha, heeft vlgs mij ook last van nesteldrang.
Zal vandaag ff buikfoto's laten maken en van het kamertje in wording.
Mag ik vragen welke site dat dan is en wat jullie kaartje per stuk kost? Want ik heb een offerte gekregen voor 50 kaartjes van ¤ 1,48/stuk en dat komt gedrukt neer op zo'n ¤170,-. Of is dat kaartje wat we nu hebben gekozen dan zo belachelijk duur?
pi_71733910
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:36 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, wat erg voor je vriendin

Leonieke, ik heb me de vorige keer rot gesmeerd hoewel ik wist aanleg te hebben voor het krijgen van striae (vanuit post-puberteit uitdijen). Het was voor mij net als Huup zegt spelen met de kleine, en de strak staande huid ontspanning geven. Ik zit dan ook werkelijk onder de striae: buik, billen en dijen
En hoewel ik dit keer een grotere buik heb dan de vorige keer heb ik er volgens mij geen nieuwe strepen bij gekregen! En nul komma nul keer gesmeerd, geen behoefte aan gehad
Back-up namen doen we niet aan, we krijgen 100% zeker een zoon. En als ik een dochter krijg dan ehhh.... vreet ik de placenta wel op ofzo
Vind je het heel erg dat ik nu stiekem hoop dat je een dochter krijgt?
pi_71733965
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:42 schreef WupWup het volgende:

[..]

Vind je het heel erg dat ik nu stiekem hoop dat je een dochter krijgt?
Hehe,ik was het me ook aan het visualiseren, in sommige landen is het een delicatesse toch?
Opgebakken ofzo?
pi_71733986
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef WupWup het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke site dat dan is en wat jullie kaartje per stuk kost? Want ik heb een offerte gekregen voor 50 kaartjes van ¤ 1,48/stuk en dat komt gedrukt neer op zo'n ¤170,-. Of is dat kaartje wat we nu hebben gekozen dan zo belachelijk duur?
*meerdere quotes in 1 post lukt me niet dus ff apart*

Ja ik weet niet of i kde link hier neer mag zetten dus ik pm het je ff oke?
pi_71734484
Het is mij, goed om voor jezelf te kiezen!

Leonieke, volgens mij kan je lekker smeren als je daar zin in hebt. Het is niet gezegd dat het striemen voorkomt. En niemand ziet toch dat je het insmeert... dus als je dat lekker vindt om te doen, zou ik het vooral niet laten!

Duch

Huup, lekker verhaal over die perineumolie .

Poppedein, gaat vlot met je to-do-list...

Incantrix, wat een naar bericht , kan me voorstellen dat je tranen blijven stromen!

Wup, wij hadden wel een jongensnaam achter de hand ja. Je weet het maar nooit . Maar de echo klopte wel . Zelf kaartjes printen... Ik zou wel even vantevoren bedenken of het veel werk is en of je daar zin in hebt zo vlak na de bevalling...

Kers, als je van die uitspraken gaat doen over opeten van de placenta ga ik bijna stiekum hopen dat er toch een meid in je buik woont . Hihihi. Brrrr *ril*.
Het is idd maar goed dat lief nog niet aan het badderen was geweest... En dat Mirte een hekel heeft aan de bubbels... Blegh.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:18:38 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_71735039
quote:

Nee, wij hebben gewoon in beide gevallen al voordat we het geslacht wisten zitten brainstormen over beide namen, zodat we er toch 2 hadden zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71735153
@BJ, ik ben nu 19 weken zwanger, en nog maar weinig aangekomen. Misschien 1 a 2 kg ongeveer.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:26:39 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_71735309
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:40 schreef WupWup het volgende:

[..]

Het ligt ook aan hoeveel kleuren je gebruikt, of het op een kaartje kan of dat je ook een inlegvel hebt, of er stansdingen inzitten en dergelijke. Wij hebben een relatief duur kaartje, maar ach, het is de laatste keer, dus ook deze mag wat moois
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:30:04 #52
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71735431
Bar, gefeliciteerd met Roy .

Innepin, gefeliciteerd met Willow Rika .

vanuit Aruba wens ik jullie beiden een hele mooie en fijne kraamtijd toe. Veel geluk met jullie kindjes .

En Willow, ik wist het al, maar wat een prachtige naam , Willow Rika helemaal .
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:38:22 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71735655
Incantrix, wat erg! Kan me voorstellen dat je niet kan ophouden met huilen...

Nijna, iew!
Ik wist wel dat het bij jou per ongeluk was gegaan, maar ik zag ook op youtube een aantal badbevallingen gewoon in eigen bad. Vandaar die vraag.
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:49 schreef Incantrix het volgende:
Asy, je moet echt eenbad huren omdat een gewoon bad niet geschikt is/te klein is om in te bevallen.. Ik wilde eigenlijk ook in bad bevallen, maar omdat mijn VK dat niet doet gaat dat niet (en ik wil liever geen andere omdat deze mij fijn begeleid met mijn angst voor de bevalling). Ik mag wel totaan het persen in bad blijven, dus dat wil ik heel graag, en bij het persen wil ik denk ik op de baarkruk. In het ziekenhuis waar ik wil bevallen hebben ze ook een speciaal bevalbad en er zijn meer ziekenhuizen die dat hebben, ik weet niet of je al zeker bent dat je thuis wil blijven?
Nee dat weet ik nog niet zeker. Maar ik kan in elk geval eens informeren in het ziekenhuis of ze daar een bevalbad hebben...
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:54 schreef Ssserpente het volgende:
Een gewoon bad mag idd niet, Asy. Da's te krap. Ik vind dit een fijne site met een hoop goede info. Ook geven ze gratis infobijeenkomsten. En hier kun je een een overzichtelijke brochure uitprinten (voor ).
Hmm, ik zal eens gaan kijken op die sites.
Hoe heb jij uiteindelijk je zover gekregen dat hij akkoord ging met thuisbevalling én ook nog eens een badbevalling? Misschien heb je er argumenten bij die ik ook voor mijn kan gebruiken
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:57:24 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71736144
Innepin gefeliciteerd!
pi_71736210
Incantrix: wat erg... Dit moet zo hard aankomen.

@alle tipgevers ivm smeren: verdorie toch, ik had gehoopt het wondermiddel gevonden te hebben Nee serieus, ik hoop natuurlijk van geen striemen te krijgen, maar had wel niet verwacht dat als je smeert dat je er geen krijgt. Wie zou er anders in godsnaam nog striemen krijgen? Maar ik zal wel zien wat ik doe. Misschien vind ik het gewoon fijn om wat te smeren en misschien niet. We zien wel Maar het is wel goed dat het niet dagelijks moet, want ik ben écht geen held als het komt op dingen dagelijks doen

BJ, het-is-mij: ik weet niet of we zoveel gaan kletsen over de zwangerschap. Ze woont 100km verder en ik zie haar eigenlijk bijna nooit, maar we houden wel nog altijd contact via mail. Het is ook dat ze het via mail verteld heeft dat ze zwanger is anders had ik me nooit serieus kunnen houden Maar er zal dus de komende maanden wel wat meer over en weer gemaild worden, denk ik Toch vanaf volgende week mijn ma zou me vermoorden als ik het voor volgende week tegen iemand zeg, vrees ik

Oh, en Kersjes, jij zal zo'n mooi meisje krijgen, ik voel het gewoon
pi_71737012
quote:
Innepin van harte gefeliciteerd met je dochter!

Bar wat een prachtig mannetje heb je gebakken! Leuk om te zien ook met de eerste echo erbij!

We zijn hier druk met geboortekaartjes uitzoeken, maar pfoe wat een prijzen. En tussen drukkerij en internet zit ook al geen klap verschil. Ik zit er over na te denken om ongedrukte kaarten te bestellen en dan zelf het inlegvel te printen. Het is minder mooi dan gedrukt, maar het scheelt wel bijna ¤100,-...
Ook hebben we gisteren even wat ideeën opgedaan voor de gordijnen, dus daar zit ook al schot in de zaak.

Wij hadden al namen voordat we het geslacht wisten dus dat is voor ons niet aan de orde geweest. Als ons meisje toch een jongetje zou blijken te zijn dan wordt het dus gewoon de naam die we voor een eventuele zoon in gedachten hadden. (overigens is bij ons door eh, even tellen, 5 verschillende echoscopisten afzonderlijk van elkaar verteld dat we een meisje zouden krijgen en we hebben het zelf in 3d mogen aanschouwen dus we zijn vrij zeker )

Oh en Incantrix wat erg zeg, wat een verdrietig nieuws
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71738660
Bar, wat een mooi ventje

Innepin en gefeliciteerd met jullie dochter! wat een bijzondere naam kan niet wachten op de foto's

Ixantrix das heel verdrietig nieuws sterkte

Huup boven aan de lijst

Hier vandaag gewoon al weer 31 weken zwanger... nog maar negen weken en dan sta ik boven aan de lijst.
pi_71739201
Ik heb zo'n lieve

Net gedaan met eten en voor de zoveelste keer mijn bord niet kunnen leegeten (heb daar de laatste tijd nogal veel last van). Zijn reactie: uw ogen waren weer groter dan uw buik, hé.
Ik: uhu...
Hij: Troost u, lang zal dat niet meer duren

En dan vroeg ik nog: "hoe bedoel je?"
Ja, toen ik het gevraagd had, viel mijn frank hoor... En trots dat hij nu is op zijn mopje
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:22:34 #59
95408 Incantrix
pi_71739784
Thnx all, jullie zijn lief Ik voel me echt even heel neerslachtig en huilerig, beetje een rare dag zo.. [edit]Sorry, daar hou ik het even bij[/edit]

Asy, informeren kan inderdaad altijd, dan weet je in elk geval welke opties er open staan. Het bevalbad dat ze hier in het ziekenhuis hebben is in elk geval heel erg mooi en groot, ik zag mezelf er al helemaal in liggen.

@ BJ: Jij vroeg naar aankomen en gewicht toch? Ik heb me toevallig vanmorgen gewogen en ik ben wel weer een paar kilo aangekomen nu, waardoor ik totaal ongeveer nog op 2 kilo onder mijn 'begingewicht' zit. Het zal denk ik dus niet meer heel lang duren eer ik écht ga aankomen, ik merk nu ook dat het harder gaat als eerst.

Leonieke, ik smeer wel. Ik maak me niet de illusie dat ik er striemen mee voorkom, maar ik weet wel dat een beter verzorgde en gevoedde huid zich sneller van trauma herstelt als wanneer je het niet doet. Bovendien is het natuurlijk altíjd goed om je huid goed te verzorgen, helemáál als die een stressvolle periode tegemoet gaat Ik ben graag lief voor mijn huid, dus elke avond doe ik braaf smeren voor ik ga slapen. De billen insmeren tegen striemen kende ik trouwens nog niet, wel het bovenste deel van de bovenbenen en de borsten, die ik dus ook braaf meeneem.

Wupwup, wij hebben/hadden voor beide geslachten de eerste naam al en een paar opties voor de tweede, dus mócht het alsnog een meisje zijn denk ik niet dat het ons veel tijd zal kosten om haar haar namen te geven. Overigens hebben wij een geboortekaartje dat ook voor beide geslachten kan, dus ook daar hebben wij geen probleem..

[ Bericht 11% gewijzigd door Incantrix op 09-08-2009 19:56:43 ]
3!
pi_71740354
Incantrix wat verdrietig! Mss heb je het al verteld, maar wat ging er mis? 23 weken is toch al behoorlijk ver...

Martine alweer 31 weken! Wat gaat het snel hé?

Nijna bah!!!

Leonieke
#geen
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:54:44 #61
95408 Incantrix
pi_71740598
Ze weten het niet, Duchess, dat maakt het echt nog extra moeilijk.. Ik edit mijn posts toch maar even na enig denkwerk, ik vind het naar dat ik dit nu zomaar het net opslinger.
3!
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:00:01 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71740742
Zo, ik ben ook weer boven water.
Innepin, nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter, echt een prachtige naam.

Hier verder weinig nieuws.
Vannacht nog een keer van hupsakee gedaan en een paar uur later idd weer wat pijnlijk gerommel maar meer ook niet. Dat was dus vooralsnog echt de laatste keer hier, ik kies voor gewoonl ekker slapen voortaan.
Ik neem het wel weer een keer in overweging als we over de 40w heen zijn.
pi_71740813
lol BE.. maar ik herken het wel.. hier ging het ook bij een week of 38/39 regelmatig van hupsakee en gebeurde er ook niet veel.. op een gegeven moment vond ik het wel ff goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71741106
BE

Ik ga het hier echt niet melden hoor elke keer als wij geproglanstandingest hebben

Moet trouwens ook nog steeds denken aan de handschoen van Poppedein
#geen
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:13:32 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71741136
Het zijn steeds 4 of 5 weeen in een uurtje die echt verrekt veel zeer doen en dan een paar harde buiken en dat is het weer, nou... geef mijn portie maar aan fikkie dan hoor.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:15:19 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71741177
Oh, en normaal hou ik het hier ook niet dagelijks bij hoor, maar ergens moet ik nog mezelf lachen ook, dat ik er toch in trap, dat het toch nóg een keertje wil proberen, want 'je weet maar nooit'.

En om nou te zeggen dat de romantiek van de muren af spat? We hebben nog net geen takel nodig maar verder lijkt het verdacht veel op bejaarden- of gehandicaptenseks.

Zo... en nu hou ik erover op.
pi_71741274
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en normaal hou ik het hier ook niet dagelijks bij hoor, maar ergens moet ik nog mezelf lachen ook, dat ik er toch in trap, dat het toch nóg een keertje wil proberen, want 'je weet maar nooit'.

En om nou te zeggen dat de romantiek van de muren af spat? We hebben nog net geen takel nodig maar verder lijkt het verdacht veel op bejaarden- of gehandicaptenseks. Zo... en nu hou ik erover op.
ik pis in me broek..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71741310
BJ, ik ben nu ruim 5 kg aangekomen, vooral de laatste weken elke week een kg.

Wupwup, wij hebben vorige keer lege kaartjes gekocht en die zelf geprint. Overigens niet vanwege de kosten, maar omdat we verschillende kaartjes wilden drukken wb telefoonnummers/adres. (nouja, dat kan bij een drukker ook wel, maar dat werd ons dus te duur). We hebben daarvoor wel de printer moeten lenen, want wij hebben alleen een zw/w laserprinter en wilden in paars printen (hebben we wel een cartridge voor gekocht natuurlijk).

Ik smeer wel met olie, elke avond voor het slapen. Nouja, ik laat het doen Vorige keer ook gedaan en geloof 1 mini-streepje gekregen. Of het werkt of niet maakt me eigenlijk niet uit, op deze manier betrek ik mijn vriend er gewoon lekker bij en straks kan hij dan even leuk met de baby spelen.
Perineumolie heb ik vorige keer niet gebruikt want speciale olie is vaak gemaakt van olie waar ik niet tegen kan en het is nou niet echt een plek waar ik graag ga experimenteren...

Icantrix wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:22:11 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71741379
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Brighteyes het volgende:

En om nou te zeggen dat de romantiek van de muren af spat? We hebben nog net geen takel nodig maar verder lijkt het verdacht veel op bejaarden- of gehandicaptenseks.

Zo... en nu hou ik erover op.
Alsof jij weet hoe dat gaat...
pi_71741426
BE bwhahahaha

ik voel ook weinig behoefte om alles te vermelden hier, boeit niet en hoeft ook niet, maar soms zijn dingen gewoon grappig om te vertellen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71741472
oei.. logisch Huup!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:27:16 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71741536
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Alsof jij weet hoe dat gaat...
Och, in deze tijd waarin zo ongeveer alles wel een keer gereality-soapt of gedocu't is heb ik iig wel eens zo´n takel voorbij zien komen om 2 spastische mensen de kans te geven hun huweljik te consumeren.
Tel daar wat levendige fantasie en een zeer hoogzwangere en dus totaal NIET meer soepele vrouw bij op en ik denk dat ik vast niet heel ver van de waarheid af zit.

: D Huup, dat zou idd voor mij ook een absolute killer zijn ja.
pi_71741731
Huup
pi_71741819
Wij zijn ook ooit eens door het bed gezakt (er stond in het middel tussen de twee lattenbodems een blok onder en die was verschoven). Ik kan je garanderen dat we het een geruime tijd zonder seks hebben moeten stellen. En het schaamrood op de wangen toen mijn schoonmoeder opeens midden in de nacht op de deur klopte om te vragen of alles OK was. Mijn god, dat echt nooit meer

Incantrix dat klinkt ook wel goed, ivm herstellen van de huid. Ah baat het niet, dan schaadt het ook niet hé.

Maar ik vrees dat mijn man dat echt niet zal willen doen. Ik weet nog dat een collega van ons ooit zei dat hij dat elke avond bij zijn zwangere vrouw deed en je had toen mijn man z'n ogen moeten zien draaien. Hij zei toen ook onmiddellijk dat ik het niet in mijn hoofd moest halen dat ooit van hem te verwachten
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:36:47 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71741838
BE, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor
ik ben ook behept met een rijke fantasie

Huup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')