Wild Card wordt nog spannender dan ik had verwacht. Boston/NY stond er goed voor, maar Texas en Tampa zijn het gaatje snel kleiner aan het maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:34 schreef Terreros85 het volgende:
Red Sox moeten zich maar richten op de Wild Card vrees ik
Hij liep dus weg tijdens het World Port Tournament in Rotterdam. Blijft toch moeilijk voor de Amerikanen, topografie.quote:A month ago Cuban pitcher Aroldis Chapman walked out of a Denmark hotel and closer to his dream of fame and fortune in the major leagues.
geniaalquote:
Complete game voor Holland. Slechts 3 hits tegen en hij had er maar 96 pitches voor nodig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:46 schreef maartena het volgende:
Angels liep niet echt goed af met 7-0.....
Ik lag wederom heerlijk op het strand vandaag met de radio aan.
Ga er ook wel van uit dat ze de Wild Card pakken ja. Ploegen zijn ondanks de sweep behoorlijk gelijkwaardig, dus kan een mooie postseason serie worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:49 schreef J.Stalin het volgende:
Sweep.... balen!
Maar in de wild-card worden ze zeker eerste, en dan pakken ze de Yankees nog wel
En de Marlins sweepen de Phillies in Philly en naderen zo tot op 4 wedstrijden in de NL East. Braves op 4,5 van de Phillies, dus die divisie is ook nog ver van gelopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Terreros85 het volgende:
Dodgers zijn ook aardig weggezakt. Eerst serie verloren van de Brewers. Nu 3 uit 4 verloren van de Braves. Rotation is toch niet zo goed. Deze week 3x tegen de Giants. Race in de NL West is ook nog niet gestreden.
We zullen het zien in Post-season.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:56 schreef popolon het volgende:
Red Sox zijn nooit van een 6 games achterstand teruggekomen. Yankees zitten op rozen.
En de Nationals dan.Acht op rij gewonnen.
Eens moet natuurlijk de eerste keer zijn, maar hopelijk houden ze het vast. Lijkt mij ook wel, want sinds de terugkeer van A-Rod zijn de Yankees wel met afstand het beste team in de league. De investeringen in Burnett, Sabathia en Teixeira zijn natuurlijk enorm, maar de spelers doen in ieder geval wel waar ze voor gehaald zijn. Dat is in het verleden wel eens anders geweest...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:56 schreef popolon het volgende:
Red Sox zijn nooit van een 6 games achterstand teruggekomen. Yankees zitten op rozen.
En de Nationals dan.Acht op rij gewonnen.
Ja jammer, stand in 2009: 8-4 Red Soxquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:16 schreef Colplay het volgende:
Jammer dat de Yankees niet elke dag tegen de Red Sox kunnen spelen. Nu verliezen ze weer een keer
Best benieuwd naar Pedro...quote:PHILADELPHIA (AP)—Pedro Martinezwill make his return to the majors Wednesday when he starts for Philadelphia against the Chicago Cubs at Wrigley Field.
Wat dus betekent dat als de yankees het hele seizoen alleen tegen de Red Sox hadden gespeeld hun record nu 0.544 zou zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:01 schreef Colplay het volgende:
All-time is het 1112 - 932 in het voordeel van de Yankees
Ja vooral omdat het helemaal niets zegt. Gaat toch allemaal om vorm van de dag, en eventuele blessures e.d. Ploegen blijven enorm aan elkaar gewaagd en mochten ze elkaar in de postseason treffen zal dan pas duidelijk worden wie de grootste kanshebber is. Ben wel blij dat de Yankees en de Red Sox elkaar niet in een korte serie kunnen treffen en pas in de ALCS in een best-of-seven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat als de yankees het hele seizoen alleen tegen de Red Sox hadden gespeeld hun record nu 0.544 zou zijn.
Maar dat zou wel een grotere voorsprong op de Red Sox betekenen (10 games ipv 5,5)....
Leuk, stats...
Helemaal waar!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:19 schreef Guard het volgende:
Eerst maar eens zien of de Red Sox de wildcard kunnen pakken, dat zal moeilijk genoeg worden...
Prachtige ippon van Porcello idd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:04 schreef Version2 het volgende:
Brawl bij Tigers@Red SoxPorcello raakt Youkilis nadat eerder Miguel Cabrera was geraakt door Tazawa. Zowel Porcello als Youkilis uit de wedstrijd gegooid
Youkilis gooit zijn helm naar Porcello en probeert Porcello onderuit te halen maar Porcello neemt de aanval over en werpt Youkilis op de grond![]()
Porcello heeft het aan zichzelf te danken dat ie ejected is. Meestal gaat de eerste HBP nog ongestraft voorbij, maar de volgende is het wel een ejection.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:04 schreef Colplay het volgende:
Wat een eikel die Youkilis. Hoop dat hij wel tijdje (weekje of zo) geschorst wordt. Boston was begonnen met het werpen op spelers en dan weet je dat dit kan gebeuren. Part of the game, vraag maar aan Ozzy.
En het vervelende is nog dat Youkilis en Porcello weggestuurd worden en de vervanger van Youkilis twee homeruns slaat. Mede daardoor winnen de Red Sox, want met Porcello op de heuvel stond het 3-1 voor Detroit.
quote:
Ah, daar zit die pitch naar Martinez ook in. Die was idd erg close.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Porcello heeft het aan zichzelf te danken dat ie ejected is. Meestal gaat de eerste HBP nog ongestraft voorbij, maar de volgende is het wel een ejection.
Youkilis is altijd al een heethoofd geweest en ging tekeer als een doldwaze aap. En toen kreeg 'ie een ippon van een twintigjarige rookie om z'n oren. Youk werd vandaag en gisteren even goed in de zeik genomen bij de diverse sportshows.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:50 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat weet ik, hoe belachelijk de regel ook is. Je moet zorgen dat je als eerste iemand raakt, dan mag het wel van de umpires.![]()
Ik verbaas me er gewoon over dat Youkilis dit ook weet en ook weet dat het er bij hoort en toch als een hersenloze richting de mound komt. Als het intentional is (waar ik wel van uit ga ook al zegt Porcello van niet) dan komt dat door Tazawi die er in de eerste helft van de inning mee was begonnen om slagmensen te raken. Ik snap niet dat je je dan zo laat gaan, terwijl je weet dat het onderdeel van het spel is.
Dat is ook weer niet waar, Capps was ejected zonder een waarschuwing van de ump, toen hij Pujols raakte.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:50 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat weet ik, hoe belachelijk de regel ook is. Je moet zorgen dat je als eerste iemand raakt, dan mag het wel van de umpires.![]()
Men gaat ervan uit als dat de eerste HBP van een game (/series) niet intentional is, tenzij het echt obvious is. De volgende is dan doorgaans wel een retalliation, en dat is dus intentional -> ejection.quote:Capps threw a strike to Pujols before hitting the major league RBIs leader with a pitch in the ribs. Pujols glared toward Capps but didn't make a move toward the mound, and home plate umpire Mike Estabrook immediately ejected Capps although no other batter in the game had been hit.
quote:
Tuurlijk was het van mij een beetje kort door de bocht, maar negen van de tien keer komt het hier wel op neer. Ik geloof niet dat een topwerper op het hoogste niveau per ongeluk een slagman raakt. nou ja, misschien een keer per seizoen of zo, maar grootste gedeelte is volgens mij wel gewoon opzet hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet waar, Capps was ejected zonder een waarschuwing van de ump, toen hij Pujols raakte.
En dat was de eerste HBP van de wedstrijd.
[..]
Men gaat ervan uit als dat de eerste HBP van een game (/series) niet intentional is, tenzij het echt obvious is. De volgende is dan doorgaans wel een retalliation, en dat is dus intentional -> ejection.
Ik heb een paar innings gekeken, en ik heb alleen maar blown calls gezien, Kung-fu Panda wordt op zijn elleboog geraakt, Martin gaat tekeer (en duwt zelfs de ump, en mag blijvenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Playmaker het volgende:
edit: lekkere blown call door de refs. Dodgers krijgen een extra out en de game is tied...![]()
Wie is die kerel van Detroit in de trui en waarom is die zo boos?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef maartena het volgende:
Youk heeft een 5-game-suspension aan zijn broek hangen voor zijn aanval op die Tigers pitcher.....
Video op youtube doet het niet meer, maar hier is ie nog wel te zien:
http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd=20090812&content_id=6389656&vkey=news_mlb&fext=.jsp&c_id=mlb
Geen idee, popo weet het vast.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Wie is die kerel van Detroit in de trui en waarom is die zo boos?
Verlander gaat altijd beter gooien naarmate de wedstrijd duurt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:24 schreef Terreros85 het volgende:
Verlander is echt belachelijk goed. 99 mph fastball in de 8e inning
Volgens mij houdt Steinbrenner niet van gezichtbeharing... Toen Damon van de Red Sox overkwam moest ook het scheermes erop..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:59 schreef zjroentje het volgende:
Wist niet dat de Yankees Gaudin hadden overgenomen van de Padres. Heeft hij nog steeds die fantastische baard?
[ afbeelding ]
Wel een zure loss voor de Blue Jays, 14 hits en maar 3 runs.
12 runs en het is nog maar bottom of the 2ndquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef popolon het volgende:
Wat een trieste bende in Pittsburgh met de Pirates. Alweer achter, nu met 9-0 in de 2e.
We zijn dus op weg naar een sweep door die kutyank$.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef Colplay het volgende:
Yankees na een homerun van Swisher met 3-2 voor.
Zo die wedstrijden zitten dicht op elkaar, want vanmiddag al eerste wedstrijd tegen elkaar. Dit is tweede van een doubleheader.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
We zijn dus op weg naar een sweep door die kutyank$.![]()
Van den Hurk vanavond weer op de heuvel voor de Marlins. Na 1e inning 1-0 voor de Rockies.
Was een leuke wedstrijd idd....quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:17 schreef Guard het volgende:
LOL Angels maken er weer iets leuks van, een 9-run 13th inning
Het zou leuk zijn als ie een hot bat krijgt in Detroit, fantasywise gesprokenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:46 schreef popolon het volgende:
Huff naar de Tigers, zal me benieuwen waar 'ie komt te staan in het veld. Guillen misschien als OF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |