Wild Card wordt nog spannender dan ik had verwacht. Boston/NY stond er goed voor, maar Texas en Tampa zijn het gaatje snel kleiner aan het maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:34 schreef Terreros85 het volgende:
Red Sox moeten zich maar richten op de Wild Card vrees ik
Hij liep dus weg tijdens het World Port Tournament in Rotterdam. Blijft toch moeilijk voor de Amerikanen, topografie.quote:A month ago Cuban pitcher Aroldis Chapman walked out of a Denmark hotel and closer to his dream of fame and fortune in the major leagues.
geniaalquote:
Complete game voor Holland. Slechts 3 hits tegen en hij had er maar 96 pitches voor nodig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:46 schreef maartena het volgende:
Angels liep niet echt goed af met 7-0.....
Ik lag wederom heerlijk op het strand vandaag met de radio aan.
Ga er ook wel van uit dat ze de Wild Card pakken ja. Ploegen zijn ondanks de sweep behoorlijk gelijkwaardig, dus kan een mooie postseason serie worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:49 schreef J.Stalin het volgende:
Sweep.... balen!
Maar in de wild-card worden ze zeker eerste, en dan pakken ze de Yankees nog wel
En de Marlins sweepen de Phillies in Philly en naderen zo tot op 4 wedstrijden in de NL East. Braves op 4,5 van de Phillies, dus die divisie is ook nog ver van gelopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:58 schreef Terreros85 het volgende:
Dodgers zijn ook aardig weggezakt. Eerst serie verloren van de Brewers. Nu 3 uit 4 verloren van de Braves. Rotation is toch niet zo goed. Deze week 3x tegen de Giants. Race in de NL West is ook nog niet gestreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |