Herkenbaar, gristelijke gebiedjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:26 schreef Me. het volgende:
Ben ik weer eens een weekend bij mijn ouders, en opzich nog best vroeg thuis van het stappen met vrienden. Maar ik weet gewoon nu alweer dat ik morgenochtend om 9 uur weer wakker ben door die kanker kerkklokken.
Sterf gristen, sterf!
Eigenlijk een klacht voordat het een klacht is, maar toch!
Doe mijn account maar verwijderen als er een dergelijk subforum komt ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kijk een modje lief aan en win een subforum [URK]...
Dat kan lekker niet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:46 schreef Me. het volgende:
[..]
Doe mijn account maar verwijderen als er een dergelijk subforum komt ofzo.
Heb je nooit van oordoppen en uitslapen gehoord?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:26 schreef Me. het volgende:
Ben ik weer eens een weekend bij mijn ouders, en opzich nog best vroeg thuis van het stappen met vrienden. Maar ik weet gewoon nu alweer dat ik morgenochtend om 9 uur weer wakker ben door die kanker kerkklokken.
Sterf gristen, sterf!
Oordoppen zijn de bron van al het kwaad zeg ik je!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je nooit van oordoppen en uitslapen gehoord?
Ik denk dat het niet opweegt tegen het massale gehuil van die Urkse boeren als hun heilige pauper kerken niet luiden..quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hey, het is nu nog donker, dus als je nu alle klepels uit de klokken gaat schroeven is het morgen lekker rustig in Urk.
Of als het klokslag 9 is, de kerkklokken overstemmen met The Prodigy.quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hey, het is nu nog donker, dus als je nu alle klepels uit de klokken gaat schroeven is het morgen lekker rustig in Urk.
Hij mag op zondag geen muziek luisteren..quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of als het klokslag 9 is, de kerkklokken overstemmen met The Prodigy.
Leuke usericonquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:00 schreef Me. het volgende:
[..]
Oordoppen zijn de bron van al het kwaad zeg ik je!
Maar nee, oordoppen en ik gaan niet samen.
Ze willen gewoon geen stinkhippiesquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef ouderejongere het volgende:
Urk
Ik sta al jaren ingeschreven als woningzoekende in op Urk, het lijkt erop dat ze niemand van buiten hun gemeenschap willen hebben.
Waarom zou je in vredesnaam vrijwillig op Urk gaan wonen? Je bent zeker uitgehuwelijkt aan je nichtje ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef ouderejongere het volgende:
Urk
Ik sta al jaren ingeschreven als woningzoekende in op Urk, het lijkt erop dat ze niemand van buiten hun gemeenschap willen hebben.
Je hebt niet de vereiste hamsterwangenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:25 schreef ouderejongere het volgende:
Urk
Weet je nu nog niet hoeveel je moet zuipen om NIET wakker te worden?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:26 schreef Me. het volgende:
Sterf gristen, sterf!
Opzich wel, maar ik heb graag nog wat aan m'n dag behalve brak lopen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:57 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Weet je nu nog niet hoeveel je moet zuipen om NIET wakker te worden?
Gelukkig wonen m'n ouders niet dicht bij de haven. En ze dealen hier niet op waterscooters, andere scooters die in een haven kunnen rijden kan ik me zo even niet bedenkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Drasss het volgende:
Naar mijn weten word je in Urk altijd wakker wanneer de scooters in de haven rondjes rijden om te dealen.....
Een waterscooter kan sowieso niet rijden, tenzij op een trailerquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:54 schreef Me. het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ik heb graag nog wat aan m'n dag behalve brak lopen zijn.
[..]
Gelukkig wonen m'n ouders niet dicht bij de haven. En ze dealen hier niet op waterscooters, andere scooters die in een haven kunnen rijden kan ik me zo even niet bedenken
Dat verhaalquote:
Hij komt niet om 4 uur uit de zolder, start of ommele.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
Ben je gister in de Start, wabu, zolder en ommele geweest
Hebben die jongens daar allemaal lang haar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef LockonStratos het volgende:
Hebben ze daar internet?
Foto van TS:
[ afbeelding ]!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:01 schreef tong80 het volgende:
Hier in Zaltbommel luiden ze de klokken ook als ik nog in bed lig.
Heb het gemeentebestuur een brief geschreven dat dat niet zou moeten kunnen om kwart voor vijf 's middags.
Dat hebben ze idd ALLEMAAL, incl. rood haar en rode wangenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:56 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Heb je ook zo'n zeemansoorbelletje met een klein gouden bootje erin ts?
[ afbeelding ]
En we hebben een kenner!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:17 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat hebben ze idd ALLEMAAL, incl. rood haar en rode wangen
Was niet echt zat, dus da's al een nadeel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef Ordinair het volgende:
Gast, daar slaap je toch wel doorheen als je echt drunk bent. Of je moet naast de kerk wonen.
[..]
Hij komt niet om 4 uur uit de zolder, start of ommele.
TS slaapt op het pleintje bij sporthal de Noord.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef Me. het volgende:
[..]
Was niet echt zat, dus da's al een nadeel.
Kwam idd niet uit die kroegen, maar uit het haventje. De enige fatsoenlijke bar in Urk
Bij mij in de stad slaap ik overal doorheen, daar heb je constant de sirenes die voorbij komen. Maar die klokken trek ik niet echt, ouders wonen tussen 3 kerken in
Nee, niet echtquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:44 schreef Ordinair het volgende:
[..]
TS slaapt op het pleintje bij sporthal de Noord.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef Verlicht het volgende:
Maar in Gristelijke Gebiedjes heb je ten minste geen last van MoskeeGehuil. Go Jesus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |