abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71717244
*Even kijken wat de van Dale daarover zegt...*

hand·rem de; v(m) -men met de hand bediende rem

hand·rem de, vergeten; v onwijs domme kutactie

Ben ik het helemaal mee eens. Ik leende een auto afgelopen week. Nadat ik instapte merkte ik iets vreemds...AARGH!!! IK ROL VOORUIT!!! Had die kut voor mij de kar in z'n vrij gezet zonder handrem. Ik kon nog
net op tijd remmen voordat ik tegen een andere auto aan rolde.

Klacht: auto niet op handrem doen bij parkeren
I feel kinda Locrian today
pi_71717262
Vrouwen en auto's.
pi_71717325
PMS starla ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  PR/Manusje van alles zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:03:57 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71717345
in z'n vrij
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:04:29 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71717359
Die 2de beschrijving staat niet in Van Dale
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71717363
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef Seam het volgende:
PMS starla ?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:05:57 #7
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71717392
Als het vriest moet dat toch?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_71717404
We stonden eens op een veerboot toen keken we van boven op het balkon naar de auto's op het dek.. Er was nogal veel wind toen rolde de auto voor de onze eerst tegen onze auto en vervolgens tegen de auto voor hem. Eigenaar was een tijdje spoorloos dus rolde die auto 20 minuten heen en weer.. gelukkig nauwelijks schade maar ook behoorlijk dom!
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:09:10 #9
168255 J.Herrer
pi_71717455
Handrem heb je alleen nodig als je op een helling parkeert
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:11:36 #10
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_71717511
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
auto parkeren in versnelling is dom!

zat volk wat de koppeling niet intrapt bij het starten, en dan vliegt ie mooi naar voren.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:11:40 #11
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71717514
HAHAHHAHAHAHAHAHA

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_71717525
Zo is d'r hier al een keer een auto van m'n oom in het aanliggende kanaal verdwenen :d .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:13:09 #13
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71717553
in de 1 laten staan?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_71717558
Je hebt weinig mensen die hem zonder handrem in zijn vrij parkeren, maar je hebt wel veel mensen die hem zonder handrem in de versnelling parkeren.

Mijn pa bijvoorbeeld. "Een handrem kan vastvriezen!" Ja, in de zomer zeker.

Ik hoop nog altijd dat de vrachtwagens van de bloemengroothandel tegenover een keer die auto hard door zijn versnelling duwen en hij kapot gaat. Dat zal hem leren.

En dan heeft-ie meteen een goede reden om die kut-Astra in te ruilen voor een fatsoenlijke auto.
pi_71717570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:11 schreef Wupppie het volgende:

[..]

zat volk wat de koppeling niet intrapt bij het starten, en dan vliegt ie mooi naar voren.
Als je de enige bent die je auto gebruikt zie ik het probleem niet.
pi_71717589
Mjah idd, gewoon in de versnelling parkeren op rechte grond. Okay, als je dan van achteren word aangereden is je versnellingsbak ofzo kapot, maar als ie op eigen terrein staat is die kans niet heel groot.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:17:55 #17
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71717662
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef starla het volgende:

Ben ik het helemaal mee eens. Ik leende een auto afgelopen week. Nadat ik instapte merkte ik iets vreemds...AARGH!!! IK ROL VOORUIT!!! Had die kut voor mij de kar in z'n vrij gezet zonder handrem. Ik kon nog
net op tijd remmen voordat ik tegen een andere auto aan rolde.

Wat een beginnersfout!!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:18:28 #18
111382 Ofyles2
pi_71717676
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
Vrouwen en auto's.
Ja, ik was d'r al bang voor...
pi_71717682
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah idd, gewoon in de versnelling parkeren op rechte grond. Okay, als je dan van achteren word aangereden is je versnellingsbak ofzo kapot, maar als ie op eigen terrein staat is die kans niet heel groot.
Wat is het voordeel van parkeren in zijn versnelling?
  PR/Manusje van alles zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:20:13 #20
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71717706
dat ie niet zomaar het kanaal in kan rollen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71717711
Ik laat 'em nooit in z'n versnelling staan, alleen op hellingen mocht de handrem het begeven. Dat gemiep dat de handremkabel bevriest gebeurt alleen maar met pauperautos uit het jaar nul.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_71717818
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Wat een beginnersfout!!
Was ze ook volgens mij. Ik heb nog niet eens vermeld dat ze het stuur ondersteboven liet staan en de wielen in bijna 90 graden naar rechts, omdat ze te lui was de auto fftjes recht te zetten. En dan ook nog vlak langs een auto geparkeerd die RECHTS van mij stond. Nadat ik ternauwernood heb kunnen voorkomen dat ik de auto voor mij raakte, mocht ik zien te voorkomen dat ik die auto rechts van mij raakte, bij achteruit wegrijden.
pi_71717820
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat ie niet zomaar het kanaal in kan rollen
Ah...

Dat doet-ie bij mij idd altijd wel als ik hem uit de versnelling, op de handrem parkeer.
pi_71717922
Goeie klacht, van die noobs die niet auto kunnen rijden, of inparkeren. Vaak vrouwen inderdaad, die kunnen niet echt veel.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:30:29 #25
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_71717952
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef DaanA het volgende:

[..]

Wat is het voordeel van parkeren in zijn versnelling?
Dat je handrem niet vastvriest in de winter. Een paar keer gehad. Ruikt echt niet fris zo'n doorgebrande handrem als je aan het rijden bent.

jaja ik heb een pauperauto uit het jaar 0 (eigenlijk 1997 zelfs, dus drie jaar voor 0!)
pi_71717959
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, van die noobs die niet auto kunnen rijden, of inparkeren. Vaak vrouwen inderdaad, die kunnen niet echt veel.
Vrouwen kunnen mannen baren.

Dus indirect kunnen ze toch een heleboel.
pi_71717989
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:30 schreef boofer het volgende:

[..]

Dat je handrem niet vastvriest in de winter. Een paar keer gehad. Ruikt echt niet fris zo'n doorgebrande handrem als je aan het rijden bent.

jaja ik heb een pauperauto uit het jaar 0 (eigenlijk 1997 zelfs, dus drie jaar voor 0!)
Ik heb er idd nooit last van gehad. En op dat vastvriezen na, is de handrem volgens mij veel geschikter dan de versnelling, voor het parkeren.
pi_71718075
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:32 schreef DaanA het volgende:

[..]

Ik heb er idd nooit last van gehad. En op dat vastvriezen na, is de handrem volgens mij veel geschikter dan de versnelling, voor het parkeren.
De auto staat toch stil dus wat is het verschil?
pi_71718109
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik laat 'em nooit in z'n versnelling staan, alleen op hellingen mocht de handrem het begeven. Dat gemiep dat de handremkabel bevriest gebeurt alleen maar met pauperautos uit het jaar nul.
menig handremkabel wordt vochtig van binnen. ook die van nieuwe(re) autoos.(ok ok er zijn ook hierop uitzonderingen te vinden voor we dat gaan krijgen)
vocht bevriest... je kabel gaat vastzitten en je rem wordt niet losgegeven ondanks dat jij de boel ontspant.
je rijdt weg en in het ergste gevall ligt de boel aan gort onder je auto.

heb je zomers de gewoonte om hem erop te zetten dan reken er maar op dat het per ongeluk ook in de winter wel gebeurt.. een mens is nou eenmaal een gewoontedier.

versnelling dus!
pi_71718164
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef cyberbull het volgende:

[..]

knip
Wat ik altijd gewoon doe is winter/zodra het vriest versnelling en anders handrem! net zo makkelijk.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71718467
OMG
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71718622
Ik heb medelijden met die auto...
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:11:45 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_71718906
quote:

[..]

Jep, maar dat volk stapt niet in mijn auto.
pi_71719022
quote:

[..]

Misschien dat jij een auto moet delen, maar als je je eigen auto hebt en daarmee je eigen routine, zie ik het probleem niet helemaal...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71719076
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef DaanA het volgende:
Je hebt weinig mensen die hem zonder handrem in zijn vrij parkeren, maar je hebt wel veel mensen die hem zonder handrem in de versnelling parkeren.

Mijn pa bijvoorbeeld. "Een handrem kan vastvriezen!" Ja, in de zomer zeker.

Ik hoop nog altijd dat de vrachtwagens van de bloemengroothandel tegenover een keer die auto hard door zijn versnelling duwen en hij kapot gaat. Dat zal hem leren.

En dan heeft-ie meteen een goede reden om die kut-Astra in te ruilen voor een fatsoenlijke auto.
Dat is een ritme, dat pas je niet aan aan het seizoen. Ik gebruik de handrem ook nooit, altijd in de versnelling. Zo'n bak kan flinke krachten aan, moet je echt wel enorm je best doen om die aan barrels te rijden. En als dat gebeurt, ligt de rest van de auto ook al in kreukels, dus kan zo'n bak ook nog wel bij de verzekeringsvergoeding opgeteld worden...
Zerg schreef:
pi_71719161
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Natuurlijk! Want die zijn veel gevoeliger voor -20 dan jonge auto's! !
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:25 schreef starla het volgende:

[..]

Was ze ook volgens mij. Ik heb nog niet eens vermeld dat ze het stuur ondersteboven liet staan en de wielen in bijna 90 graden naar rechts, omdat ze te lui was de auto fftjes recht te zetten. En dan ook nog vlak langs een auto geparkeerd die RECHTS van mij stond. Nadat ik ternauwernood heb kunnen voorkomen dat ik de auto voor mij raakte, mocht ik zien te voorkomen dat ik die auto rechts van mij raakte, bij achteruit wegrijden.
In plaats van haar de schuld geven, kun je ook naar jezelf kijken. De stand van de banden kun je aan de buitenkant al zien, en anders zie je binnenin dat het stuur niet recht staat. Dus ipv met je vingertje naar de dommigheden van een ander te wijzen, kun je ook zelf nadenken voor je instapt. Opletten en gewoon één poot de koppeling intrappen en één poot op de rem, dan kan er niks fout gaan.
Zerg schreef:
pi_71719506
Mensen die de handrem gebruiken

Gewoon stoppen, motor uitzetten en uitstappen.
pi_71719553
Whehehe, die zou wel eens weer wat rijlessen mogen volgen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:37:34 #39
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71719581
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:34 schreef Repeat het volgende:

Ik stop altijd door de handrem aan te trekken, slijten de remblokken minder hard.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:40:17 #40
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71719636
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:34 schreef Repeat het volgende:

Je lampen uitzetten hoeft niet?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_71719667
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:21 schreef Mikkie het volgende:

In plaats van haar de schuld geven, kun je ook naar jezelf kijken. De stand van de banden kun je aan de buitenkant al zien, en anders zie je binnenin dat het stuur niet recht staat. Dus ipv met je vingertje naar de dommigheden van een ander te wijzen, kun je ook zelf nadenken voor je instapt. Opletten en gewoon één poot de koppeling intrappen en één poot op de rem, dan kan er niks fout gaan.
Een heer met stijl
pi_71719740
quote:
De stand van de banden kun je aan de buitenkant al zien
Klopt, dat zag ik ook.
quote:
en anders zie je binnenin dat het stuur niet recht staat.
Dat zei ik
quote:
kun je ook zelf nadenken voor je instapt.
Dat deed ik dus ook

Zijn er verkiezingen op Fok voor de meest kansloze monologen?
pi_71719790
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef B.E.D het volgende:

[..]

zet ik overdag nooit aan. Behalve als het regent
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71719845
Ik leg mijn auto altijd even op zijn dak als ik hem niet gebruik.
Din jävla kuk!
pi_71719853
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:40 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Ik zet ze ook niet aan.
pi_71719903
Het kan erger:
Je dochter kan in een bestelbus zitten die niet op de handrem staat.
Met daarachter een geleende kar waar een nieuwe auto op staat.
Die achteruit rolt richting een sloot.
En de deur zit op slot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_71719918
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:45 schreef justmattie het volgende:

[..]

zet ik overdag nooit aan. Behalve als het regent
Ik zet ze praktisch altijd aan, sommige mensen zien echt te weinig, een paar keer bijna aangereden. Toen ik sindsdien mijn lichten standaard aan doe heb ik er veel minder last van, of het daar aan ligt weet ik niet maar ik neem geen risico
Een heer met stijl
pi_71719979
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:51 schreef GizartFRL het volgende:
Het kan erger:
Je dochter kan in een bestelbus zitten die niet op de handrem staat.
Met daarachter een geleende kar waar een nieuwe auto op staat.
Die achteruit rolt richting een sloot.
En de deur zit op slot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met kinderen zou ik de auto altijd op de handrem zetten, versnelling in de neutraal en contactsleutels eruit, bovendien moeten ze boven de 3 zijn en niet slapen en er zelf uit kunnen.

Slapende kinderen in auto's zorgen altijd voor van die nare nieuwsberichten
Een heer met stijl
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:54:08 #49
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_71719981
Heh, jaren geleden, kwamen we (ik, pa/ma en opa) ook terug thuis en mijn vader had de auto niet op z'n handrem gezet. Iedereen was uitgestapt behalve mijn opa (God hebbe zijn ziel ondertussen), die had wat hulp nodig om hem uit te auto te halen, dus dat werd later gedaan, nadat de huisdeur open was etc. Toen we binnen kwamen merkte mijn moeder op, toen ze de gordijnen opende, dat er een auto, die veel op de onze leek op het grasveldje aan de overkant van de straat stond. Wat bleek: mijn pa, had de auto niet op de handrem gezet en onze oprit loopt licht bergop. Dus de auto is, nadat iedereen behalve opa was uitgestapt en zonder dat we het gemerkt hadde, achteruit gerold, kaarsrecht de weg over gegaan en aan de overkant op het grasveld tot stilstand gekomen. Het mag nog een wonder genoemd worden , hoe die auto kaarsrecht achteruit is kunnen gaan en er geen verkeer op de weg was, toen de auto de weg overstak en uiteindelijk op dat grasveld (tegenwoordig honden uitlaatplek) terecht kwam.
The best firms advertise the least...
pi_71720074
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:48 schreef ehqo het volgende:
Ik leg mijn auto altijd even op zijn dak als ik hem niet gebruik.
Ik neem 'm altijd mee naar binnen. Kan ie tenminste niet gestolen worden
Cuz I'm Mr. Brightside
  Redactie Frontpage zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:58:50 #51
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_71720119
quote:

[..]

Daarom moet je zowel de koppeling als de rem intrappen bij het starten. Dan kan er niets gebeuren
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_71720143
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:54 schreef edcetera het volgende:
Heh, jaren geleden, kwamen we (ik, pa/ma en opa) ook terug thuis en mijn vader had de auto niet op z'n handrem gezet. Iedereen was uitgestapt behalve mijn opa (God hebbe zijn ziel ondertussen), die had wat hulp nodig om hem uit te auto te halen, dus dat werd later gedaan, nadat de huisdeur open was etc. Toen we binnen kwamen merkte mijn moeder op, toen ze de gordijnen opende, dat er een auto, die veel op de onze leek op het grasveldje aan de overkant van de straat stond. Wat bleek: mijn pa, had de auto niet op de handrem gezet en onze oprit loopt licht bergop. Dus de auto is, nadat iedereen behalve opa was uitgestapt en zonder dat we het gemerkt hadde, achteruit gerold, kaarsrecht de weg over gegaan en aan de overkant op het grasveld tot stilstand gekomen. Het mag nog een wonder genoemd worden , hoe die auto kaarsrecht achteruit is kunnen gaan en er geen verkeer op de weg was, toen de auto de weg overstak en uiteindelijk op dat grasveld (tegenwoordig honden uitlaatplek) terecht kwam.
Zo heeft mn pa ooit de auto + caravan bij andere mensen in de tuin geparkeerd . .
Zerg schreef:
pi_71720191
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:58 schreef Djeez het volgende:

[..]

Daarom moet je zowel de koppeling als de rem intrappen bij het starten. Dan kan er niets gebeuren
Inderdaad en niet eerst de koppeling en dan de rem voor het starten, dan kan ie ook een bepaalde kant uitrollen
Een heer met stijl
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:02:34 #54
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71720225
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:43 schreef starla het volgende:

[..]

Klopt, dat zag ik ook.
[..]

Dat zei ik
[..]

Dat deed ik dus ook

Zijn er verkiezingen op Fok voor de meest kansloze monologen?
quote:

[..]

Nadat ik ternauwernood heb kunnen voorkomen dat ik de auto voor mij raakte, mocht ik zien te voorkomen dat ik die auto rechts van mij raakte, bij achteruit wegrijden.
Die prijs verdien je dan zelf, want je loopt zelf alleen maar te klagen dat je allerlei aanrijdingen ternauwernood kon voorkomen. Dus óf je zit gigantisch te overdrijven omdat je geanticipeerd had, of je bent nog meer stupide dan je overkomt, doordat je het wel gezien had maar niet anticipeert en daardoor bijna twee aanrijdingen hebt.
Zerg schreef:
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:03:19 #55
6496 psv
kampioen 2001/2002
pi_71720242
In mijn auto zit niet eens een handrem
"fuk a duk""
pi_71720508
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Die prijs verdien je dan zelf, want je loopt zelf alleen maar te klagen dat je allerlei aanrijdingen ternauwernood kon voorkomen. Dus óf je zit gigantisch te overdrijven omdat je geanticipeerd had, of je bent nog meer stupide dan je overkomt, doordat je het wel gezien had maar niet anticipeert en daardoor bijna twee aanrijdingen hebt.
Jouw gevolgtrekkingen deugen van geen kant. Ik zag inderdaad dat het stuur helemaal naar rechts stond, maar tóch was het geen makkie om weg te rijden. Zó kut stond dat wijf geparkeerd. Je moet eerst een stukje rijden zodat je de wielen recht kunt maken en dat stukje was al bijna genoeg om mijzelf tegen die andere auto te parkeren. Maar daar heb jij natuurlijk geen last van want jij bent de beste chauffeur van nederland en je hebt toch geen lak op je auto voor het geval dat.

-edit- en hoe kan ik van buiten zien dat die auto in z'n vrij staat maar niet op de handrem? Is het eerste wat jij doet als je instapt, kijken naar de versnellingspook of die in een versnelling staat en of de handrem omhoog staat? Das ich nicht lache man.
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:35:59 #57
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71721054
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:13 schreef starla het volgende:

[..]

Jouw gevolgtrekkingen deugen van geen kant. Ik zag inderdaad dat het stuur helemaal naar rechts stond, maar tóch was het geen makkie om weg te rijden. Zó kut stond dat wijf geparkeerd. Je moet eerst een stukje rijden zodat je de wielen recht kunt maken en dat stukje was al bijna genoeg om mijzelf tegen die andere auto te parkeren. Maar daar heb jij natuurlijk geen last van want jij bent de beste chauffeur van nederland en je hebt toch geen lak op je auto voor het geval dat.
Dan moet je dus sneller sturen. De meest minimale vooruitgang is voldoende om zonder frictie het stuur van je auto te draaien... tien a twintig cm is zat om anderhalve slag te maken. Volgens mij overdrijf je gewoon en zit je hier een potje te janken omdat je zelf incompetent bent. Als je zo weinig ruimte had, waarom dan niet achteruit? Of desnoods op de plek sturen? Da's niet ideaal voor een stuurinrichting, maar heus geen ramp als je dat niet stelselmatig doet. Sterker nog... m'n pa doet het wel stelselmatig en die auto leeft na 200k ook nog. Iets minder panisch doen mag dus wel.
quote:
-edit- en hoe kan ik van buiten zien dat die auto in z'n vrij staat maar niet op de handrem? Is het eerste wat jij doet als je instapt, kijken naar de versnellingspook of die in een versnelling staat en of de handrem omhoog staat? Das ich nicht lache man.
Nee dat doe ik niet omdat ik de enige ben die in mijn auto rijdt. Maar als iemand anders er in heeft gereden, dan check ik wel even hoe of wat. Sowieso trap ik bij het starten altijd rem en koppeling in, dan heb je geen gezeik.

Handrem en bak kun je dus van binnen zien en daar moet je dus naar kijken voordat je een auto start, in het geval het een auto is die met meerdere personen gebruikt wordt. En wil je dat niet, dan moet je dus, zoals ik al zei, je voet op de rem houden en de koppeling in trappen, dan kan er niets gebeuren en zit je altijd safe.
Zerg schreef:
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:00:10 #58
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71721633
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
Of als je een bocht superubercool wilt nemen
Chubun Tomata
pi_71722027
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
....
Mag ik bij jou in de auto zitten?
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:20:16 #60
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_71722139
quote:

[..]

Met fileparkeren moet je juist niet de wielen rechtzetten.
Je hebt zojuist ingeparkeerd en als je de wielen in die stand laat staan kan je in de meeste gevallen zo weer wegrijden. Tenzij de auto voor je (tijdens het parkeren) inmiddels is vertrokken en een nieuwe auto dichterbij is komen staan. Dan moet je even steken.

Bij parallel inparkeren zou je inderdaad wel de wielen recht moeten zetten. Als dit niet is gebeurd heb je een paar centimeter nodig om te bepalen wat de auto doet. Bij het naar voren rollen zou je dus al moeten hebben kunnen merken dat de wielen niet recht stonden.
Verder, als de wielen inderdaad naar rechts gedraaid stonden, zou je bij het achteruit rijden naar links sturen. Dan heb je geen last van de auto rechts van je.
Je verhaal klopt niet helemaal
pi_71722208
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:20 schreef Oldbie het volgende:

Je verhaal klopt niet helemaal
Nee je hebt gelijk, ik had net een lijntje PCP gehad.

Dit topic is een magneet voor betweters Ik rij nu ook al bijna 10 jaar schadevrij, maar goed, ik zuig in auto rijden als jullie dat graag wllen horen
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:25:40 #62
65997 Oldbie
pi_71722260
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:23 schreef starla het volgende:

[..]

Dit topic is een magneet voor betweters Ik rij nu ook al bijna 10 jaar schadevrij, maar goed, ik zuig in auto rijden als jullie dat graag wllen horen
zuig je ook tijdens autorijden? Dan rij ik graag mee
pi_71722279
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef Oldbie het volgende:

[..]

pi_71723466
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:23 schreef starla het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Dat iedereen hier samen met jou saamhorig die vorige bestuurster zou gaan afzeiken in een sonoor koor? Ten eerste welkom op Fok en ten tweede je maakt meer domme fouten dan die vorige bestuurder gemaakt kan hebben:

1) Niet kijken naar de handrem en versnellingsbak (zeker de binnenspiegel aan het gebruiken voor je make up?)
2) Al geschrokken van het rollen toch als een kakelende kip zonder kop wegrijden en zo bijna weer een aanrijding hebben
3) Anderen van betweterij beschuldigen als ze je niet naar de mond praten
4) Achter het stuur van een auto stappen als vrouw zijnde
Een heer met stijl
pi_71723475
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
...
I lolled
pi_71723500
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef starla het volgende:

[..]

I lolled
Ja oneliners en goedkope smileys genoeg, nu nog eens een inhoudelijke post
Een heer met stijl
pi_71723505
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Dat is gevaarlijk.
pi_71723820
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:42 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is gevaarlijk.
Ja, op het moment dat je schokkend klaarkomt trap je het gas vol in
pi_71723918
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Heb ik voor jou al meer dan genoeg gedaan Veel meer pixels ben je niet waard.
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:31:07 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71724031
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Gast Heb je je eigen post wel gelezen?
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:31:17 #71
111382 Ofyles2
pi_71724033
Ingezonden lezersvraag:

Beste starla,

Waarom krijgt elke topic waarin jij reageert een rare (vaak pikante) wending?

MVG,

Ofyles2
pi_71724299
Livin' on the edge baby, livin' on the edge...
pi_71724309
OMG!

Starla!

Wij posten rond dit tijstip! Wij zijn biquels!

pi_71724317
Jaman.

Al die sterfelijke kneuzen die overdag posten en een grote bek hebben.

Tssss...I laugh.
pi_71724330
Wat een mietjes

Van die gasten die overdag stoer praten maar als Mama zegt: BEDTIJD. Dan liggen ze per direct onder de lakens!

En wij! Wij zijn krachtige personen met een ruggengraat, wij zijn tenminste los van de navelstreng!

zondag 9 augustus 2009 @ 04:18:11 #76
111382 Ofyles2
pi_71724348
Meestal zijn het van die types die braaf van 9 tot 17 werken of dat van plan zijn. Klootjesvolk.

Ik onttrek me maar aan die gekte.
pi_71724353
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:14 schreef HiroYui het volgende:
Wat een mietjes

Van die gasten die overdag stoer praten maar als Mama zegt: BEDTIJD. Dan liggen ze per direct onder de lakens!

En wij! Wij zijn krachtige personen met een ruggengraat, wij zijn tenminste los van de navelstreng!

Jaman
pi_71724357
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Meestal zijn het van die types die braaf van 9 tot 17 werken of dat van plan zijn. Klootjesvolk.

Ik onttrek me maar aan die gekte.

Wat heeft van 9 tot 17 werken te maken met een zaterdagnacht?
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:21:58 #79
111382 Ofyles2
pi_71724363
Nog een tip starla:

De volgende keer een Starbucks-busje aanrijden en er een foto van maken. Dan kan ik die als referentie gebruiken.
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:22:54 #80
111382 Ofyles2
pi_71724370
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:20 schreef starla het volgende:

[..]

Wat heeft van 9 tot 17 werken te maken met een zaterdagnacht?
Van 9 tot 17 werken en op zaterdagnacht allang slapen nadat mamalief het afgedwongen had. Die link.
pi_71724372
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een tip starla:

De volgende keer een Starbucks-busje aanrijden en er een foto van maken. Dan kan ik die als referentie gebruiken.
Mocht het ooit gebeuren, jij bent de eerste die het weet.
  zondag 9 augustus 2009 @ 04:34:31 #82
111382 Ofyles2
pi_71724401
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:23 schreef starla het volgende:

[..]

Mocht het ooit gebeuren, jij bent de eerste die het weet.
Mooi te weten.

Ik stel me hard op tegenover de uitverkoop van Nederland.
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:26:05 #83
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71725489
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:15 schreef starla het volgende:

[..]

Mag ik bij jou in de auto zitten?
In plaats van het posten van flauwe oneliners zou je je ook inhoudelijk kunnen verdedigen. Maar kennelijk moet jij, zo gauw je gepakt wordt op je eigen woorden (want dat is het enige dat ik doe), je als een klein kind gaan gedragen.

Jammer.
Zerg schreef:
pi_71727256
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

In plaats van het posten van flauwe oneliners zou je je ook inhoudelijk kunnen verdedigen. Maar kennelijk moet jij, zo gauw je gepakt wordt op je eigen woorden (want dat is het enige dat ik doe), je als een klein kind gaan gedragen.

Jammer.
Wat een naar mannetje ben je ook. Heb je niets beters te doen dit weekend?
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:10:20 #85
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71727330
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:07 schreef starla het volgende:

[..]

Wat een naar mannetje ben je ook. Heb je niets beters te doen dit weekend?
Ah kijk, alwéér zo'n volwassen antwoord. Jij bent echt goed in jezelf voor schut zetten .
Zerg schreef:
pi_71727613
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ah kijk, alwéér zo'n volwassen antwoord. Jij bent echt goed in jezelf voor schut zetten .
Nee, jíj bent daar goed, helaas zie je dat niet omdat je zo vol van jezelf bent. En dat is mijn laatste
bericht aan jou, want ik heb betere dingen te doen.

zondag 9 augustus 2009 @ 12:38:46 #87
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71728033
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:23 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, jíj bent daar goed, helaas zie je dat niet omdat je zo vol van jezelf bent. En dat is mijn laatste
bericht aan jou, want ik heb betere dingen te doen.

Is dit een poging om als 'betere' uit dit debat te komen en mij als 'verliezer' af te schilderen? Jij bent er te goed voor dus je loopt weg? Wat een grap!

Dé manier om je gezicht te redden is om inhoudelijk te reageren op wat ik dan, volgens jou, precies verkeerd heb opgemaakt uit je tekst. Maar dat zal wel te moeilijk voor je zijn, omdat je jezelf compleet hebt vastgeluld .
Zerg schreef:
pi_71728092
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:58 schreef starla het volgende:

Dat is niet zo erg. In het begin was ik wel es een keer vergeten de auto van de handrem af te halen en zo vrolijk een km of vijf vrolijk doorgereden voordat ik het door had . En ja, ik weet zeker dat andere mensen ook zulke ervaringen wel eens hebben gehad.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:43:06 #89
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71728152
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Dat is niet zo erg. In het begin was ik wel es een keer vergeten de auto van de handrem af te halen en zo vrolijk een km of vijf vrolijk doorgereden voordat ik het door had . En ja, ik weet zeker dat andere mensen ook zulke ervaringen wel eens hebben gehad.
Dat rode lampje op het dashboard vond je niet belangrijk?
Zerg schreef:
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:45:28 #90
65997 Oldbie
pi_71728218
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Lang niet alle auto's hebben een waarschuwingslampje voor de handrem
pi_71728251
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:43 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. (nu kijk ik altijd goed op het dashboard voor ik vertrek, zoals het hoort). Het enige wat me opviel was dat de motor een stuk zwaarder moest werken om vooruit te komen
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:54:45 #92
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71728458
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:45 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Lang niet alle auto's hebben een waarschuwingslampje voor de handrem
Meen je dat nou? Ik heb serieus nog nooit in een auto gereden die dat niet had!
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. (nu kijk ik altijd goed op het dashboard voor ik vertrek, zoals het hoort). Het enige wat me opviel was dat de motor een stuk zwaarder moest werken om vooruit te komen
Ach ja, blij zijn dat de schade mee viel dan. Behalve enorme stank natuurlijk .
Zerg schreef:
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:58:25 #93
65997 Oldbie
pi_71728555
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Ik heb serieus nog nooit in een auto gereden die dat niet had!
Eerlijk gezegd twijfel ik nu.
Ik gebruik de handrem nooit dus ik zou eigenlijk niet eens weten of er lampjes zijn. Ik lul gewoon uit mijn nek, ben ik bang
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:05:30 #94
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71728770
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:58 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd twijfel ik nu.
Ik gebruik de handrem nooit dus ik zou eigenlijk niet eens weten of er lampjes zijn. Ik lul gewoon uit mijn nek, ben ik bang

Volgens mij zit dat er standaard in, juist om gezeik te voorkomen. Vaak is het hetzelfde lampje als dat problemen met normale remmen/remolie e.d. aangeeft
Zerg schreef:
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:11:09 #95
65997 Oldbie
pi_71728922
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Volgens mij zit dat er standaard in, juist om gezeik te voorkomen. Vaak is het hetzelfde lampje als dat problemen met normale remmen/remolie e.d. aangeeft
Ik ben net even naar mijn auto gelopen en gekeken....ja, ik heb er een lampje voor.
Jij hebt helemaal gelijk
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:20:25 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71729186
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Is dit een poging om als 'betere' uit dit debat te komen en mij als 'verliezer' af te schilderen? Jij bent er te goed voor dus je loopt weg? Wat een grap!

Dé manier om je gezicht te redden is om inhoudelijk te reageren op wat ik dan, volgens jou, precies verkeerd heb opgemaakt uit je tekst. Maar dat zal wel te moeilijk voor je zijn, omdat je jezelf compleet hebt vastgeluld .
Helaas Mikkie, jij bent in deze 'discussie' dus wél de grootste kneus.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:26:28 #97
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71729340
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want? TS zegt dat ze de wielen heeft gezien en het stuur heeft gezien. TS zegt dat ze niet heeft opgelet op de versnelling en de handrem. TS klaagt vervolgens dat ze bijna twee aanrijdingen had veroorzaakt. Dan zeg ik: TS had beter moeten opletten en moet niet de schuld bij de gebruikster voor haar leggen.
Zerg schreef:
pi_71732570
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gast Heb je je eigen post wel gelezen?
Mijn post bestaat uit 80% inhoud, dat kan ik van die van haar niet zeggen, meelopertje
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:17 schreef starla het volgende:
Heb ik voor jou al meer dan genoeg gedaan
Oh? Kan je jezelf dan eens quoten waar je dat doet?
quote:
Veel meer pixels ben je niet waard.
Ja hier heb je me dus wel heel erg mee, dat snap je wel

Met andere woorden: Droeftoeter alert

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 09-08-2009 15:09:36 ]
Een heer met stijl
pi_71732841
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oh ons meelopertje is er weer of ben je gewoon een lafhartige kloon van de TS

Even voor de randdebielen die hier postrechten hebben:

Inhoudelijk reageren: is reageren met betrekking tot het onderwerp, al is het een beetje flauw en ongenuanceerd

inhoudsloos reageren: niet reageren inzake het onderwerp, op de man spelen, en het meest kinderlijke: uit de lucht gegrepen onzin naar buiten ventileren zoals dit
quote:
Kun je verklaren waar je dit op baseert? Zonder dat je nu weer aankomt met hoe slim je zelf bent en hoe dom wij, of dat wij het reageren niet waard zouden zijn. Dat is namelijk niveau kleuterschool
Een heer met stijl
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:06:42 #100
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71736382
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mijn post bestaat uit 80% inhoud, dat kan ik van die van haar niet zeggen, meelopertje
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh ons meelopertje is er weer of ben je gewoon een lafhartige kloon van de TS
Denk je dat je meer indruk maakt met verkleinwoordjes? Het bevestigd wel weer wat ik al suggereerde.

Als Mikkie verstandig was geweest had hij niet op die one-liner van starla gereageerd. Ze laat duidelijk merken geen verdere discussie te willen en een andere mening te hebben. Dat mag zij natuurlijk ook hebben. Dat Mikkie met een hoop poespas probeert zijn gelijk aan haar op te dringen is in mijn ogen pas kinderachtig.

Dit stukje:
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Kun je verklaren waar je dit op baseert? Zonder dat je nu weer aankomt met hoe slim je zelf bent en hoe dom wij, of dat wij het reageren niet waard zouden zijn. Dat is namelijk niveau kleuterschool
vind ik ook niet passen bij een post van een volwassen man. Je suggereert al dat ik bepaalde dingen ga zeggen terwijl je geen flauw idee hebt. Het klinkt wel interessant natuurlijk, maar je maakt op mij in ieder geval geen indruk.

[ Bericht 24% gewijzigd door leolinedance op 09-08-2009 17:13:43 ]
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:10:08 #101
111382 Ofyles2
pi_71736454
En vanaf hier weer on-topic.

Het gaat over TS die de handrem niet wist te vinden.

Voor andere onderwerpen worden jullie doorverwezen naar andere topics.

Gegroet,

Ofyles2
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:29:36 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71736948
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
En vanaf hier weer on-topic.

Het gaat over TS die de handrem niet wist te vinden.

Voor andere onderwerpen worden jullie doorverwezen naar andere topics.

Gegroet,

Ofyles2
Volgens mij wist de voorganger van TS de handrem niet te vinden?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:35:22 #103
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71737080
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Klopt, TS wist de voetrem niet te vinden .
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:06 schreef leolinedance het volgende:
Als Mikkie verstandig was geweest had hij niet op die one-liner van starla gereageerd. Ze laat duidelijk merken geen verdere discussie te willen en een andere mening te hebben. Dat mag zij natuurlijk ook hebben. Dat Mikkie met een hoop poespas probeert zijn gelijk aan haar op te dringen is in mijn ogen pas kinderachtig.
Dat is geen kwestie van gelijk opdringen want het zal me jeuken of ze me gelijk geeft of niet. Punt is, dat ze zelf een showtje loopt te maken, maar op het moment dat ze terecht gewezen wordt op fouten in haar verhaal (spiegel voorhouden), duldt mevrouw ineens geen discussie meer en probeert e.e.a. af te doen met een gare, denigrerende oneliner en begint meteen over mongolen. Dat is ronduit jammer, en dan blijf ik doorgaan ja.
Zerg schreef:
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:01:56 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71737710
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:35 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Klopt, TS wist de voetrem niet te vinden .
[..]

Dat is geen kwestie van gelijk opdringen want het zal me jeuken of ze me gelijk geeft of niet. Punt is, dat ze zelf een showtje loopt te maken, maar op het moment dat ze terecht gewezen wordt op fouten in haar verhaal (spiegel voorhouden), duldt mevrouw ineens geen discussie meer en probeert e.e.a. af te doen met een gare, denigrerende oneliner en begint meteen over mongolen. Dat is ronduit jammer, en dan blijf ik doorgaan ja.
Oke prima, iedereen kan bepaalde posts anders interpreteren.
pi_71739319
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

Denk je dat je meer indruk maakt met verkleinwoordjes? Het bevestigd wel weer wat ik al suggereerde.
Ik weet niet of ik indruk maak, het stoort je in ieder geval genoeg om erop te reageren, mijn doel is hoe dan ook bereikt. Volgens mij suggereerde jij niet zoveel over mij of wel?
quote:
Als Mikkie verstandig was geweest had hij niet op die one-liner van starla gereageerd. Ze laat duidelijk merken geen verdere discussie te willen en een andere mening te hebben.
En dat is in mijn ogen dus kinderachtig en onvolwassen, we zitten hier op een forum, en zelfs is dat forum dan wel fok, je kan hier verwachten dat mensen je mening hier in twijfel trekken, met je in discussie gaan en het dus niet altijd met je eens zijn.
quote:
Dat mag zij natuurlijk ook hebben.
Natuurlijk mag dat, echter anderen mogen het er niet mee eens zijn en dat hier ventileren.
quote:
Dat Mikkie met een hoop poespas probeert zijn gelijk aan haar op te dringen is in mijn ogen pas kinderachtig.
Ik vind dus niet dat ie dat doet, maar zijn visie op de zaak werpt, maar zelfs al mocht ie dat doen dan is de vooringenomen houding van Starlie (die ze volgens jou dus schijn te hebben) in mijn ogen nog kinderachtiger.
quote:
Dit stukje:
[..]

vind ik ook niet passen bij een post van een volwassen man. Je suggereert al dat ik bepaalde dingen ga zeggen terwijl je geen flauw idee hebt. Het klinkt wel interessant natuurlijk, maar je maakt op mij in ieder geval geen indruk.
Ik suggereer helemaal niks, je noemde iemand een kneus en dat bedoel ik met 'zeggen hoe dom een ander is'. Bovendien gaf Starlie aan dat bepaalde mensen het reageren niet waard waren en jij sloot je daarbij aan, dus terwijl je mij goedkoop probeert aan te vallen, laat je zelf de ene steek na de andere vallen.

Bovendien een volwassen man? Ik heb nooit beweerd dat dat mijn bedoeling is, ik loop in mijn posts ook flink te dollen en te klooien, maar een beetje inhoud probeer ik er wel door heen te gooien. En ja ik speel het ook weleens op de man, maar niet zoals Starlie dat doet, het op de man spelen zonder inhoud.

Mag ik, tot slot even vragen waarom jij het zo voor haar meent te moeten opnemen?
Een heer met stijl
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:15:10 #106
111382 Ofyles2
pi_71739545
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Of zoiets.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:21:13 #107
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71739741
Wat een onzinnige discussie.
Het is een vrouw en bij voorbaat afgekeurd in de auto. Nu moeten we dat onderhand wel weten.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_71739854
quote:

[..]

Kijk, dát is pas dom.
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:12:51 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_71747076
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Mag ik, tot slot even vragen waarom jij het zo voor haar meent te moeten opnemen?
Ja hoor, dat mag je vragen. Dit doe ik omdat ik vind dat ze niks verkeerd doet en ik de reacties van bepaalde users op haar nogal overdreven vind.
pi_71750277
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag je vragen. Dit doe ik omdat ik vind dat ze niks verkeerd doet en ik de reacties van bepaalde users op haar nogal overdreven vind.
Vreemd dat je niet ziet dat haar houding het een en ander uitlokt of dit niet erg vind, maar het wel van de rest ziet en/of wel erg vind. Maargoed het is je goed recht, maar als je dit al overdreven vind kan je het net zo goed gaan opnemen voor iedere TS in KLB, het gaat er vaak veel heftiger aan toe dan hier
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')