snip verkouden hier...beginnende last van mijn keel...ik wil nog wel lopen, maar geen kou vatten, of risico daarop lopen zo vlak voor de DtD...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Een jasje?
Ik loop nog in me korte broek met t-shirt
Ik was zojuist bij de Telstar en daar hebben ze de nieuwe winter-collectie van Odlo liggen, superfijn spul!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:04 schreef ForrestX het volgende:
Nu het wat kouder wordt wil ik een jasje hebben om in te lopen...iemand tips?
Mooiste zou iets van Nike zijn...
Ik heb nl. een Nike lange broek van "microfiber (??)...nu zijn hier ook jasjes van, maar loopt dit lekker?? (transpiratie etc)
Mja, de kleuren komen door m'n brakke camera op m'n telefoon niet zo uit de verf, maar het is meer paarsig dan het blauw lijkt op de foto.quote:
Nee, wel van Nike DryFIT.quote:
Mja, de paarsblauwe kleur komt niet echt goed uit de verf op de foto.quote:
Ok mooi!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, wel van Nike DryFIT.En dan niet half gemixed met katoen of zo, maar wel fatsoenlijk DryFIT spul.
[..]
goed besluitquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef JortK het volgende:
Besluit gemaakt:Championchip gekocht (alleen nog even overmaken). Daarna inschrijven voor Halve van Amsterdam. Inschrijven 7 heuvelen met 2de klas dagretour
Die ook, maar daar kun je je toch nog niet voor inschrijven?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
goed besluitbeter ga je ook egmond lopen
![]()
http://www.egmondhalvemar(...)inschrijving-is-openquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Die ook, maar daar kun je je toch nog niet voor inschrijven?
Maar even snel me geld van me ChampionChip overmaken danquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:23 schreef ForrestX het volgende:
[..]
http://www.egmondhalvemar(...)inschrijving-is-open
oke dan. Trouwens, als je toch bezig bent? Schrijf je ook in voor de marathon van Londenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar even snel me geld van me ChampionChip overmaken dan
Ik vind het heerlijk om na een lange dag je hersens te hebben gebruikt, even uit te waaien..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Lucivia het volgende:
Vandaag eindelijk weer gelopen na iets van drie weken ofzo.. Voelde me elke keer weer schuldig als ik dit topic in MyAt zag staan.
Ben sinds 2.5 week bezig met mn studie.. Daarvoor een week ziek geweest, dus het kwam er allemaal niet zo van. Studeren is echt.. intensief. Niet verwacht dat het zo! veel van me zou vergen, maar ben echt elke dag kapot.
![]()
Vandaag toch maar gegaan en het ging eigenlijk gewoon primaBlij dat ik gegaan ben dus..
Soms is het het enige wat me echt helpt tot rust te komen en mijn hersenen stil te zetten. Niets beter dan na een zware dag zittend denken een uurtje uit te waaienquote:Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef bananablues het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om na een lange dag je hersens te hebben gebruikt, even uit te waaien..![]()
Daarna gaat het studeren ook weer makkelijker.
zo zou ik het ook wel willen hebben. als ik een rondje wielrennen/mtb/hardlopen achter de rug heb ben ik vaak vooral gewoon moe, kortaf naar anderen en wil ik slapenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:48 schreef bananablues het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om na een lange dag je hersens te hebben gebruikt, even uit te waaien..![]()
Daarna gaat het studeren ook weer makkelijker.
Hangt er vanaf hoe hard je dat rondje doetquote:Op woensdag 16 september 2009 12:23 schreef thettes het volgende:
[..]
zo zou ik het ook wel willen hebben. als ik een rondje wielrennen/mtb/hardlopen achter de rug heb ben ik vaak vooral gewoon moe, kortaf naar anderen en wil ik slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |