Ja, soort klacht over het meisje, maar het ergste is inderdaad mijn eigen gedrag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Lamon het volgende:
Dus een beetje zelfreflectie over waar je eigenlijk mee bezig bent? Da's toch geen klacht, da's juist goed.
Ik ben een meisje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef Bill_E het volgende:
Haha TS zijn ouders zoeken een vriendin voor hem
Meisjes zoenen lijkt mij niets.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:50 schreef Heathen. het volgende:
TS, had je niet met haar kunnen zoenen, het filmen en het aan ons kunnen tonen?
Ik had geen inspiratie voor een titel.quote:
Ja, over het algemeen wel.quote:
Waarom 'shit'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:52 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ja zie edit.. ( ik zal het in het vervolg eerst checken)
Nee, nu had ze zeker dat filmpje moeten maken!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:52 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ja zie edit.. ( ik zal het in het vervolg eerst checken)
Alleen maar brains, jongen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je ook lekker of is het alleen maar brains?.
FOK!-logica, heerlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Met haar praten leek je ook al niks, dus zo groot zal die stap wel niet zijn.
Zij heeft veel potentie, maar het is echt onnodig om dat te verwerken in een verhaaltje. Ik heb ook veel potentie, maar verwerk dat meestal niet in een verhaaltje. Nu heb ik dat wel gedaan, en is zij uiteindelijk gedisst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:52 schreef NikkelCobalt het volgende:
Oke, maar zo iemand boor je toch zo de grond met haar valse ambities?
Ja, ik zit liever achter mijn laptopje te internetten.quote:
Ik weet het niet, competitiedrang wellicht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Je hebt zelf toch minstens 50% invloed in het gesprek. En zeker als het tegen elkaar opbieden was.
Waarom doe je er dan aan mee?
Zeg maar 'nee' tegen een buitenlandse vader.quote:Trouwens, student zijn en verplicht mee moeten met je ouders die bij vrienden op bezoek gaan is best wel![]()
Er was laatst een herhaling van Katja vs. de rest, waarin Patty Brard en Katja Schuurman elkaar probeerden te dissen al rappend, ik denk naar aanleiding van die treurigheid niet dat er een winnaar is in dergelijke situaties.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef Verlicht het volgende:
Zij heeft veel potentie, maar het is echt onnodig om dat te verwerken in een verhaaltje. Ik heb ook veel potentie, maar verwerk dat meestal niet in een verhaaltje. Nu heb ik dat wel gedaan, en is zij uiteindelijk gedisst.Echt laag van mijzelf, maar zij verdiende het.
Ons gesprek was wel beschaafd, maar er was geen sprake van wederzijdse interesse.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef Lamon het volgende:
denk naar aanleiding van die treurigheid niet dat er een winnaar is in dergelijke situaties.
Wat is dan de klacht? Ik zelf geil op overwinningenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Zij heeft veel potentie, maar het is echt onnodig om dat te verwerken in een verhaaltje. Ik heb ook veel potentie, maar verwerk dat meestal niet in een verhaaltje. Nu heb ik dat wel gedaan, en is zij uiteindelijk gedisst.Echt laag van mijzelf, maar zij verdiende het.
Ja, mijn dierlijke Ik ook, maar het voelt in dit geval laag aan, omdat het kinderachtig is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:04 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Wat is dan de klacht? Ik zelf geil op overwinningen
Zie het als oefening voor de rest van je leven. En relativeer, wat boeit jou het dat zij diezelfde avond in haar bed lag te huilen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:05 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, mijn dierlijke Ik ook, maar het voelt in dit geval laag aan, omdat het kinderachtig is.
Dus zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:03 schreef Verlicht het volgende:
Ons gesprek was wel beschaafd, maar er was geen sprake van wederzijdse interesse.
Ach, het aloude haat en nijd tussen vrouwen.quote:
Dat is waar, maar alles wat wij nu doen, kunnen wij gebruiken om onze eerste baantje te bemachtigen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef Sachertorte het volgende:
Studenten die denken dat ze wat bereikt hebben_! Ga eerst maar eens werken voor de kost.
Oh, okay.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef Core2 het volgende:
Zal wel kort gesprek zijn geweest gezien je studierichting.
Dan zeg je toch 'nee' in een taal die hij wel begrijpt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef Verlicht het volgende:
Zeg maar 'nee' tegen een buitenlandse vader.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef Mirel het volgende:
Wat jammer nou, met een leeftijdsgenote praten.
Nee, best neukbaar.quote:
En dan zeg je niet "Luister eens meid, doe ff normaal, ik ben niet je nieuwe werkgever. Als je verder niks te melden hebt zijn we gauw klaar"?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:45 schreef Verlicht het volgende:
Kortom, mijn gesprek was erg '' en mijn gezicht tijdens het typen van dit bericht ook, omdat ik in real life amper mensen tegen kom die zo actief proberen zichzelf te profileren in een gesprekje. Bitchfight leek het wel, alleen vrij beschaafd.
Da's dus niet waar, he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ach, het aloude haat en nijd tussen vrouwen.
De een wordt jaloers omdat de ander mooier of succesvoller is
Kerels drinken gewoon gezellig bier en praten over voetbal en auto's.
Ik heb haar voor het laatst gesproken toen ik nog in 5 VWO zat. Zij zat toen al irritant te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:25 schreef Derek010 het volgende:
Wat is er erg aan praten met meisjes? Boeie dat ze verplicht komt ofzo. Je kan toch wel met haar praten ook al kende je haar niet van tevoren?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Had je bete rmet mij kunnen gaan wandelen. Had ik nog leuk gevonden ook, ook als je de hele tijd een ''-gezicht had gehad.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ach, in ieder geval gaat het nog ergens over...
Je zal maar een stiefzusje hebben die elke seconde op elke dag iets moet zeggen, en dan ook nog eens de grootste onzin ook
Ja, der is ook een reden waarom ik grootste gedeelte van mn tijd door breng in mijn kamer waar zij dus niet isquote:
Problematisch. Wat is het toch een last om fatsoenlijk te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, der is ook een reden waarom ik grootste gedeelte van mn tijd door breng in mijn kamer waar zij dus niet is![]()
Straks 2 weken geforceerd met der opgescheept zitten in frankrijk, wordt er nu al blij van
Doe eens lief, Empe.quote:
Ergens vind ik het onrechtvaardig dat men zelf niet mag bepalen wat fatsoenlijk is of niet. Iemand heeft ooit ergens bepaald wat 'sociaal' is, en nu zitten wij met de gebakken peren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:52 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Problematisch. Wat is het toch een last om fatsoenlijk te zijn.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ergens vind ik het onrechtvaardig dat men zelf niet mag bepalen wat fatsoenlijk is of niet. Iemand heeft ooit ergens bepaald wat 'sociaal' is, en nu zitten wij met de gebakken peren.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Ouders die hun kind 'verplichten' ergens mee naartoe te gaan:
TS die meegesleurd wordt in die verplichting:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |