Geen schokkerig beeld meer door lage framerate?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:15 schreef Messenga het volgende:
NVS 1 doet 't hier uitstekend.
Het staat toch allemaal duidelijk aan het eind van het vorige topic?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Iemand een stream voor mij voor ajax - rkc? pm pls
Niet storendquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Geen schokkerig beeld meer door lage framerate?
[..]
Ik moet kijken via een bagger streampje, NVS doet het hier helemaal nietquote:
sommige mensen werken met applequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Geen schokkerig beeld meer door lage framerate?
[..]
Het staat toch allemaal duidelijk aan het eind van het vorige topic?![]()
Sopcast openen etc.
Hoe kon ik dát vergeten?!quote:
Heilquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Biogarde het volgende:
Heil streams.
Dan kun je iig geval rukken op hoe mooi de vormgeving is.quote:
Ligt het niet aan jou?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef iehlaak het volgende:
Tonnen uitgeven aan reclamecampagnes, maar geen website kunnen inrichten. On-ge-fucking-looflijk.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef iehlaak het volgende:
Ben hier gvd naar een illegale stream aan het kijken terwijl ik 100euro betaald heb voor die flauwekul.
Wat gebeurd er als je een samenvatting wilt kijken met Firefox en WMP11?quote:Welke webbrowser kan ik het best gebruiken?
Eredivisie Livestreaming draait zowel op Microsoft Internet Explorer als op een browser als Mozilla Firefox. Als je Microsoft Internet Explorer gebruikt, wordt je soms gevraagd een update te installeren. In dat geval kun je er ook voor kiezen om Mozilla Firefox te downloaden. Deze browser werkt voor Eredivisie Livestreaming vaak sneller.
Is het écht zo moeilijk om iets werkends in elkaar te zetten????quote:Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.
quote:Warning: file_put_contents(/web/eredivisielive.nl/live/content/generated/dep/a4a83dc759bc209769a4c11babd096b1) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Permission denied in /web/eredivisielive.nl/live/konsolidate/core/system/file.class.php on line 59
Warning: fopen() [function.fopen]: Filename cannot be empty in /web/eredivisielive.nl/live/konsolidate/core/system/file.class.php on line 144
Je kan ook via TV (kabel, digitenne) een sopcast opzetten. Dan werkt de stream die hieruit komt wel. Bovendien kan ik mee voorstellen dat hun webapplicatie een cap op het aantal gebruikers heeft. First come, first served.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt het niet aan jou?
Als er streams zijn werkt het bij andere mensen blijkbaar wel.
Channel - 74179quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef RomeoTamo het volgende:
zijn er al sopcast linkjes voor feyenoord?
idd kanaal 6 is met hapering, hoop dat je het op kan lossen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef streamzondernaam het volgende:
stream van nvs6 heeft op dit moment haperingen
word aangewerkt
nvs 7 word ook opgestart voor feyenoord als backup
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef streamzondernaam het volgende:
stream van nvs6 heeft op dit moment haperingen
word aangewerkt
nvs 7 word ook opgestart voor feyenoord als backup
bedankjes kunenn via de websitequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef peter070 het volgende:
[..]
hapert inderdaad behoorlijk, NVS 7 is offline.
wel top dat je dit allemaal doet!!
kijk eens op onze websitequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef smulder1991 het volgende:
Iemand een idee hoe ik feyenoord kan zien? ik heb er namenlijk niet zo superveel verstand van.
bvd
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef RomeoTamo het volgende:
NVS 2 --> geluid weg? of is dat alleen bij mij?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
#6 werkt ook prima incl geluid.
Sopcast, 74179quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:29 schreef TheJanitor het volgende:
Ik zoek ook een streampje voor Twente. Liefst Nederlands.
oh nvs wel, vaagquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Werkt niet meer? Is er al een nieuwe?
Laat me radenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:11 schreef Veerboot het volgende:
tvp'tje voor den volgende week alvast.
De site sluit niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:48 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Laat me raden
je wilt psv - ajax geen kijken
Kan nu al melden dat daar genoeg streams via NVS voor zijn.
je bedoelt mijn huisje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De site sluit niet meer![]()
F5 en werkt niet, kan wel de pagina's openen.
Gaat dat ook in extra kwaliteit uitgezonden worden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:48 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Laat me raden
je wilt psv - ajax geen kijken
Kan nu al melden dat daar genoeg streams via NVS voor zijn.
Yep !quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:59 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
je bedoelt mijn huisje?
net even gekeken maar ik zie geen problemen.
74174quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:45 schreef Genius-F het volgende:
Heeft iemand Rkc - AZ voor mij?
Inderdaad, mocht iemand anders nog andere stream hebben...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:48 schreef MOEMP het volgende:
ADO - Twente zou op NVS 2 moeten zijn maar die is offline...
Die wil ik ook maar ik heb geen zin om sopcast of een ander programma te installeren, gewoon een directe link zoals Justintv maar dat schijnt niet meer te mogen vanwege die dreigende advocaatjes...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:45 schreef Genius-F het volgende:
Heeft iemand Rkc - AZ voor mij?
is weer offlinequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:11 schreef MOEMP het volgende:
NVS 2 doet het, heb alleen geen geluid hier.
onderschrijft/ homepage van me..(huisje)quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:18 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij linken naar NVS? Zou het op prijs stellen!
Relaxed!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:46 schreef streamzondernaam het volgende:
streams haperen
omdat de streamers zelf nu nog beetje op internet zitten of wat aan het doen zijn op hun pc
zodra wedstrijd begint gaan ze in de bank zitten en zal de stream lekker lopen,
nvs4 zal iets hoger uitzenden. circa 800.
Yep, maar 1 doet het wel!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
NVS4 is nog offline? 74177 toch?
Niet meerquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welk kanaalnummer, TR?
Ah, nu doet ie het wel. 74177 HQ dus.
Geeft offline aan bij mij.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welk kanaalnummer, TR?
Ah, nu doet ie het wel. 74177 HQ dus.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:06 schreef Summerscreen het volgende:
Iemand nog een downloadlink voor Sopcast? De 'normale site' ligt plat..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:40 schreef msnk het volgende:
Waarom gebruik je voor een werkend download link niet gewoon google? Staan zat mirrors op...
cnet bijv
begint half 3quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef djm008 het volgende:
Ik rijg NVS 2 niet opgestart. Ik heb 74175 gebruikt. Hij blijft zeggen dat dit kanaal offline is...Hebben jullie dit ook? Ik wil hier Roda JC - NEC op kijken.
Die begint pas over drie kwartier, ik zou het dan proberen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef djm008 het volgende:
Ik rijg NVS 2 niet opgestart. Ik heb 74175 gebruikt. Hij blijft zeggen dat dit kanaal offline is...Hebben jullie dit ook? Ik wil hier Roda JC - NEC op kijken.
staat ook op mijn huisje..quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:06 schreef Summerscreen het volgende:
Iemand nog een downloadlink voor Sopcast? De 'normale site' ligt plat..
Te laat, I know.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef Daudiej het volgende:
Iemand een kanaal voor Spurs - L'pool?
Bedankt, mooie wedstrijd gezienquote:
Donderdag niet ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:13 schreef ReMcOrE het volgende:
zondag misschien wel weer een streampje FCT voor mij
donderdag wellicht aanwezig in het stadion, anders kijken voor de buisquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:04 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Donderdag niet ?
voetballen ze ook weer hè
wedstrijd van fc twente en nac zitten bij eredivisielivequote:Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donderdag wellicht aanwezig in het stadion, anders kijken voor de buis
NVS1quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:06 schreef One_conundrum het volgende:
Is er vanaaf ook een cambuur stream? aangezien die ook op tv is moet dat toch vrij makkelijk te doen zijn..?
Dus eeeeeven normaal doen aubquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:32 schreef APK het volgende:
[..]
NVS1
Is het nou echt zo moeilijk om op het huisje van streamzondernaam te klikken?
Hoe bedoel je dat precies? Je kan gewoon een willekeurige code invoeren voor vrijdag en dan krijg je zaterdag een code terug waarmee je een wedstrijd kan zien? Of moet je gewoon puur gokken dat je de juiste code raadt en dan een code voor de wedstrijd krijgt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:46 schreef streamzondernaam het volgende:
Overgens nog een tip voor een gratis kijkcode
had hem al een keer gemeld :
www.eredivisielive.nl/actiecode
voor een willekeurige code in van 8 hoofdletters : JBFWGFSP bijvoorbeeld
Al een paar keer gedaan en het werkt!
Alleen elke vrijdag verstuurd eredivisielive de codes naar de mailadressen.
dus dit weekend heb je er niets meer aan.
willekeurige code invoerenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Je kan gewoon een willekeurige code invoeren voor vrijdag en dan krijg je zaterdag een code terug waarmee je een wedstrijd kan zien? Of moet je gewoon puur gokken dat je de juiste code raadt en dan een code voor de wedstrijd krijgt.
Sopcast aan laten staan en http://127.0.0.1:8902/tv.asf openen in VLC.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:49 schreef Daudiej het volgende:
Hoe werkt het precies voor dat kanaal met VLC? Dan moet je toch een URL intypen in VLC?
weet je dat zeker, dat we dat op NVS kunnen gaan zien?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:39 schreef RowanF1 het volgende:
Live op NVS2 (Sopcast 74175):
Twente - Qarabag (met Azerbeidzjan's commentaar)
doe me dit niet aan mensen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef RowanF1 het volgende:
Het wordt nog een kleine twijfeling aangezien alle streams offline zijn gegooit. We proberen alles te doen om Twente toch te krijgen.
hoe?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:38 schreef RowanF1 het volgende:
Het is gelukt. Vraag me in godsnaam niet hoe
Lekker draaien naar 13 graden oostquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef Zwoerd het volgende:
hoe moet ik aztv ontvangen met een schotel?
Volgens Lyngsat onder andere op 13E, maar op de specifieke transponder op die satelliet vind ik geen enkele zender. Andere satellieten ga ik niet proberen, want heb maar momenteel maar 4 koppen en geen zin om setup aan te passen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef Zwoerd het volgende:
hoe moet ik aztv ontvangen met een schotel?
Zoek je niet naar de Canal Digitaal kanalen? Dat ie wel de FTA kanalen van de Hotbird af plukt, en dus niet de CD kanalen zoekt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:45 schreef Steffie het volgende:
[..]
Volgens Lyngsat onder andere op 13E, maar op de specifieke transponder op die satelliet vind ik geen enkele zender. Andere satellieten ga ik niet proberen, want heb maar momenteel maar 4 koppen en geen zin om setup aan te passen.
Uiteraard. Heb niets geen problemen met veel andere transponders op 13E, alleen die 11034V heeft gewoon 0 services. Op 42E zit AZTV ook, maar goed daarvoor moet ik dus een kop verplaatsen en daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:52 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Zoek je niet naar de Canal Digitaal kanalen? Dat ie wel de FTA kanalen van de Hotbird af plukt, en dus niet de CD kanalen zoekt.
Ik krijg van alles toegespeeld, maar niets werkt er.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Rowan, neem aan dat jij al weet dat NVS 2 niet doet ivm bereiken maximum aantal streamers...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:16 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Klik op het huisje van StreamZonderNaam
waarom zou je dat kijken als ze ook ManU-Arsenal uitzenden ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:48 schreef Ranking_Joe het volgende:
weet iemand een goeie stream voor NEC-VVV, en niet die van nvstreams![]()
moet dit grappig zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom zou je dat kijken als ze ook ManU-Arsenal uitzenden ?
Hij zou op Sopcast te vinden moeten zijn. Probleem bij mij is dat geen enkele wedstrijd werkt op SopCast, krijg overal dezelfde foutmelding. AC Milan - Inter zou op verschillende kanalen te zien moeten zijn maar overal krijg ik: "Can not access SopCast service" zodra ik met een kanaal probeer te verbinden...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:20 schreef Stampie22 het volgende:
Iemand enig idee of Utrecht-Sparta ergens online te zien is?
Ah, een lotgenoot!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:18 schreef 013-paul het volgende:
[..]
Hij zou op Sopcast te vinden moeten zijn. Probleem bij mij is dat geen enkele wedstrijd werkt op SopCast, krijg overal dezelfde foutmelding. AC Milan - Inter zou op verschillende kanalen te zien moeten zijn maar overal krijg ik: "Can not access SopCast service" zodra ik met een kanaal probeer te verbinden...
NWS1 deed het net prima (Feyenoord - Twente), maar knalde er net ineens uit. En ik krijg 'm ook niet meer aan..quote:
Bij mij werkt hij prima hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:43 schreef layz het volgende:
Fey-Twente doet het wel maar het is meer een diashow
PSV - Groningen @ 74174 (nvs1)quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef -SG- het volgende:
Kan iemand mij een stream van Groningen - PSV PMen?
Alvast bedankt.
Dat dan wel weer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:53 schreef dddour het volgende:
NVS 7 heeft hier ook een bitter slechte kwaliteit
loopt niet echt heel fijn nee, maar betere beelden zijn er niet te vindenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:53 schreef dddour het volgende:
NVS 7 heeft hier ook een bitter slechte kwaliteit
Kent ie nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:34 schreef streamzondernaam het volgende:
/65179
goede stream van feyenoord
NVS1 op Sopcastquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef Soldt het volgende:
Weet iemand op welke Ajax zo komt?
Daar is niet op naar te kijkenquote:
quote:
feyenoord was bij mij wat minder, maar Ajax is primaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
had gelukkig goede stream voor Feyenoord - FC Twente en nu ook weer voor Heracles - Ajax
heeft weinig zin, toegang moet je aanvragen daar m.b.v. je IP en anders kun je niet kijken...quote:
Hij heet ook echt Simple the bestquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef RowanF1 het volgende:
76311
Ook nog een Heracles - Ajax. de beste van allemaal
Nu blijkbaar nog uitgebreider pakketquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef poiuytr het volgende:
Veel PD wedstrijden zijn ook super goed te volgen op Unibet Tv, super helder beeld had ik en tijd liep gelijk!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef streamzondernaam het volgende:
even een kickje.
op het wel bekende huisje is dit allemaal te zien dit weekend :
je moet dan even naar de site van streamzondernaam of naar Roja. Als je daar op de links klikt komt het vanzelf goed. Sopcast zal zichzelf opstarten dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:41 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
normaliter kijk ik via Eredivisie Live, maar zit nu in Rusland - dus die vlieger gaat niet op.
Heb de site gevonden en SOPcast gedownload, is dat voldoende als ik vanavond inlog etc?
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom krijg ik slechts een streep als ik via NVS kijk?
Maar dan moet je ook weer geld op je account zetten in tegenstelling tot unibet , had elders al een linkje gevonden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef jmac het volgende:
Bayern is zo bij Bwin te zien (bundesligastreams com)
erg jammer. ik kijk nu overigens op redelijk goed beeld naar Man United. die doet het dus wel (NVS 2).quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:06 schreef streamzondernaam het volgende:
Er zijn problemen met de sopcast server
bepaalde streams zijn uitgevallen
begrip daarvoor.
streamers kunnen zelf ook geen connectie maken met sopcast..
stream is net aangezetquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:51 schreef andre347 het volgende:
Heerenveen - Groningen zit er niet meer in vanavond?
nood streampje hè.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof.
NVS8 doet het nu ook, alleen haalt die kwaliteit het niet bij de andere twee; geluid staat ook erg zacht.
Thanks though.
Het wordt ook niet minder gewaardeerd!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
nood streampje hè.
moeten we het mee doen
geluid gefixt als goed is.
Ach het is altijd beter al niksquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
nood streampje hè.
moeten we het mee doen
geluid gefixt als goed is.
Ik krijg NVS 4 maar nietquote:
NVS 4.quote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef davako het volgende:
[..]
Ik krijg NVS 4 maar niet. Waar is ajax op te zien?
op het welbekende huisje zijn Marseille - AC Milan en Chelsea - Porto te zienquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Seam het volgende:
Is er misschien ergens een overzichtje met streams voor de CL wedstrijden van vanavond? Ik heb namelijk echt geen zin in Real Madrid.
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1T4ACAW_en___GB340&q=champions+league+streams&start=10&sa=Nquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Seam het volgende:
Is er misschien ergens een overzichtje met streams voor de CL wedstrijden van vanavond? Ik heb namelijk echt geen zin in Real Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |