Geen schokkerig beeld meer door lage framerate?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:15 schreef Messenga het volgende:
NVS 1 doet 't hier uitstekend.
Het staat toch allemaal duidelijk aan het eind van het vorige topic?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Iemand een stream voor mij voor ajax - rkc? pm pls
Niet storendquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Geen schokkerig beeld meer door lage framerate?
[..]
Ik moet kijken via een bagger streampje, NVS doet het hier helemaal nietquote:
sommige mensen werken met applequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Geen schokkerig beeld meer door lage framerate?
[..]
Het staat toch allemaal duidelijk aan het eind van het vorige topic?![]()
Sopcast openen etc.
Hoe kon ik dát vergeten?!quote:
Heilquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Biogarde het volgende:
Heil streams.
Dan kun je iig geval rukken op hoe mooi de vormgeving is.quote:
Ligt het niet aan jou?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:45 schreef iehlaak het volgende:
Tonnen uitgeven aan reclamecampagnes, maar geen website kunnen inrichten. On-ge-fucking-looflijk.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef iehlaak het volgende:
Ben hier gvd naar een illegale stream aan het kijken terwijl ik 100euro betaald heb voor die flauwekul.
Wat gebeurd er als je een samenvatting wilt kijken met Firefox en WMP11?quote:Welke webbrowser kan ik het best gebruiken?
Eredivisie Livestreaming draait zowel op Microsoft Internet Explorer als op een browser als Mozilla Firefox. Als je Microsoft Internet Explorer gebruikt, wordt je soms gevraagd een update te installeren. In dat geval kun je er ook voor kiezen om Mozilla Firefox te downloaden. Deze browser werkt voor Eredivisie Livestreaming vaak sneller.
Is het écht zo moeilijk om iets werkends in elkaar te zetten????quote:Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.
quote:Warning: file_put_contents(/web/eredivisielive.nl/live/content/generated/dep/a4a83dc759bc209769a4c11babd096b1) [function.file-put-contents]: failed to open stream: Permission denied in /web/eredivisielive.nl/live/konsolidate/core/system/file.class.php on line 59
Warning: fopen() [function.fopen]: Filename cannot be empty in /web/eredivisielive.nl/live/konsolidate/core/system/file.class.php on line 144
Je kan ook via TV (kabel, digitenne) een sopcast opzetten. Dan werkt de stream die hieruit komt wel. Bovendien kan ik mee voorstellen dat hun webapplicatie een cap op het aantal gebruikers heeft. First come, first served.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt het niet aan jou?
Als er streams zijn werkt het bij andere mensen blijkbaar wel.
Channel - 74179quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef RomeoTamo het volgende:
zijn er al sopcast linkjes voor feyenoord?
idd kanaal 6 is met hapering, hoop dat je het op kan lossen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef streamzondernaam het volgende:
stream van nvs6 heeft op dit moment haperingen
word aangewerkt
nvs 7 word ook opgestart voor feyenoord als backup
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef streamzondernaam het volgende:
stream van nvs6 heeft op dit moment haperingen
word aangewerkt
nvs 7 word ook opgestart voor feyenoord als backup
bedankjes kunenn via de websitequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef peter070 het volgende:
[..]
hapert inderdaad behoorlijk, NVS 7 is offline.
wel top dat je dit allemaal doet!!
kijk eens op onze websitequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:41 schreef smulder1991 het volgende:
Iemand een idee hoe ik feyenoord kan zien? ik heb er namenlijk niet zo superveel verstand van.
bvd
Lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef RomeoTamo het volgende:
NVS 2 --> geluid weg? of is dat alleen bij mij?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
#6 werkt ook prima incl geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |