En hoe komt dat? Een trein maakt je vast blij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ben kwaad op alles vandaag eigenlijk... nothing personal
De planner van NSHispeed.nl, daar staat ie al in.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef Socios het volgende:
In welke reisplanner vind je ze? Zowel NS Reisplanner als DB Fahrplan melden de treinen nog niet.
Spoorboekje tabel 9 ftw.
ns.nl ook gewoon hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:22 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
De planner van NSHispeed.nl, daar staat ie al in.
Meneer de Knipper?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is trouwens 8 maanden cel en TBS met dwangverpleging geëist tegen iemand die sommigen hier wel zullen kennen
Dan moet je in het zoekscherm "Hogesnelheidstreinen" aanvinkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef KapiteinT het volgende:
Oh..? Ik zie hem er niet tussen staan hoor.
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je in het zoekscherm "Hogesnelheidstreinen" aanvinken![]()
Jack de Knipper, die steeds de liftkabels in Zeist kapot knipte.quote:
*eveneens dinsdagmiddag meldtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Jack de Knipper, die steeds de liftkabels in Zeist kapot knipte.
Ik heb trouwens de Fyra voor de dinsdagmiddag.
Dat waren echt mijn vijf minuten chance.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:54 schreef KapiteinT het volgende:
Ik heb mij aangemeld voor de donderdagochtend. Wilde eigenlijk 's middags, maar die was al vol. Dinsdagmiddag is ook al vol zag ik.
Is er dan toch interesse voor de HSL?
Bron: http://www.omroepgelderla(...)nvloed-ramt-auto.htmquote:Machinist onder invloed ramt auto
SPANKEREN - Een machinist die te veel had gedronken, is donderdagmorgen bij Spankeren met zijn trein tegen een auto gebotst die op het spoor stond. De automobilist uit Dieren raakte gewond aan het hoofd. De ruim 60 treinreizigers bleven ongedeerd.
De botsing gebeurde rond 7.15 uur op de spoorwegovergang aan de Kanaaldijk. Uit de ademanalyse bleek dat de machinist 0,6 promille alcohol in zijn bloed had, net iets meer dan is toegestaan.
De NS heeft de 58-jarige machinist uit Nijmegen ontslagen. Het bedrijf accepteert niet dat het personeel met een slok op aan het werk gaat.
Mja, als die auto niet zo lomp gedaan had was hij er gewoon mee weggekomen waarschijnlijk. Vette pech wel, die man is zo'n beetje klaar met zijn leven. Zelfs zonder dodelijke afloop. Want ja, 58, op staande voet ontslagen vanwege drank, vergeet het maar dat je ooit nog een baan vindtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Ook al rijdt een mcn door rood, dan gaan de boompjes toch altijd dicht. En 0,6 promille tjaa op het randje, misschien een leuk feestje gehad gisteravond.
Als ik er uit ben hoe dat boeken werkt, meld ik me misschien ook nog wel een keer aanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
donderdagmiddag ben ik erbij vanaf a'dam
Gewoon heel simpel, volg de link en vul je gegevens in.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik er uit ben hoe dat boeken werkt, meld ik me misschien ook nog wel een keer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |