Nou ik ben er nog steeds niet uitquote:
Sorry, heb eroverheen staan plassen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:56 schreef KapiteinT het volgende:
Ik hoor net van een vriend dat de Fyra al is beklad. Niet veel, maar een soort tag ofzo. Ik dacht dat dat ding achter slot en grendel stond?
Nee hoor, was gewoon trein aan het afbakenen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:55 schreef Wadloper het volgende:
Cool, jouw urine brandt er een tag in?
Jij bent echt schattig als je boos bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
ik vind het treurig op èlk treinstel. blijf gewoon met je poten van andermans spullen af. als die puslullen zo nodig graffiti moeten spuiten, laat het ze dan lekker op hun eigen auto/fiets/raamkozijn doen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent echt schattig als je boos bent
Ik neem aan TRAXX + prio dus.quote:Op 25 en 27 augustus 2009 rijdt FYRA twee keer retour van Amsterdam naar Rotterdam, via Schiphol volgens onderstaand schema. Tijdens de testritten zal er gereden worden met een snelheid van 160 km/u! Schrijf u snel in, er zijn 400 plaatsen beschikbaar per trein.
hmm, ik heb geen bevestiging gekregen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:45 schreef James1988 het volgende:
Ik heb me aangemeld en inmiddels de bevestiging mogen ontvangen. Free ritje ftw.
Moet alleen nog een paar uur vrij regelen @ work
Ik ook, donderdagmiddag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:45 schreef James1988 het volgende:
Ik heb me aangemeld en inmiddels de bevestiging mogen ontvangen. Free ritje ftw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |