Nou... hier een hummel van bijna een jaar, maar we zitten al best een tijdje op 2 à 3 borstvoedingen per dag. Dus dat is dan 's morgen om 7:00 borst, om 8 uur broodje en om 12:00 dan weer een broodje. Dat is vier! uur, dan heeft hij echt wel een tussendoortje nodig hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef MamsX het volgende:
Het is tot 1 jaar denk ik niet echt nodig om heel veel tussendoortjes te geven. dan is het echt bijvoeding.
Kleintjes zegt dat jonge, pitloze kaas vanaf zeven maanden mag, zachte Franse kaas met 9 maanden en overige kaassoorten met 12 maanden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef miss_sly het volgende:
owlet, maakt het voor kindjes dan ook nog uit wat voor kaas je geeft? magere, oude, vegetarische, biologische?
joh! En zijn die dan minder zout of alleen maar met toegevoegde vitamines enzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef RockabeIIa het volgende:
owlet, er zijn tegenwoordig ook speciale smeerkaasjes voor kleine kindjes te verkrijgen in de supermarkt
Mijn dochter is negeneneenhalve maand en ik loop sinds die vierde fles eraf moest ook te klooien want zij trekt het ook niet. Ik geef ook gewoon een stukje soepstengel, cracotte, stukje kaas, komkommer of paprika. Niet dat dit helpt om die ene fles te vervangenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef Grasjes het volgende:
Volgens het CB heeft ze echt tussendoortjes nodig, en we moeten 1 fles laten vervallen (ze krijgt er nu nog 4, maar die van 3 uur moet er al een maand vanaf en dat trekt ze nog niet) Misschien dat ik inderdaad wel een stukje kaas kan proberen. Mag dat gewoon belegen kaas zijn? Appel lust ze nog niet helaas.
Ik zal eens op zoek gaan naar die cracottes zonder zout.
Dat weet ik echt niet meer precies. Sorry!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef owlet het volgende:
[..]
joh! En zijn die dan minder zout of alleen maar met toegevoegde vitamines enzo?
Niet minder smeltzouten maar minder vet en als toevoeging calcium.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef owlet het volgende:
[..]
joh! En zijn die dan minder zout of alleen maar met toegevoegde vitamines enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |