quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ZondeBelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ZondeHij glimt nog helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Komt wel goed, ik ga gewoon veel minder contact hebben uberhaupt, en er voorlopig niet meer langs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:38 schreef liefie_ het volgende:
dat wil vaak wel eens helpen ja
Nu moet je dr alleen ook nog kunnen weerstaan ipv alleen besluiten het niet te doen
dat heb je he, met wasmachinesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij is natuurlijk goed schoon nou
Ouwe tourer! Alles goed?quote:
Mail naar sony en zeg dat je een ultieme test hebt gedaan en graag spokesperson wilt zijn voor de quality afdeling en slechts een nieuwe vraagt voor je diensten.quote:
Wat zijn lectures van Nestorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:43 schreef Ofresca het volgende:
Wtf, ik heb lectures uitgeprint van Nestor. Staat er bij iedere lecture: "To be read to the music of.....". En dat 16x.
Lecture 1. Start me up by Rolling Stones. Ik zal het eens proberen.
Nestor is zo'n messageboard systeem van (o.a.) de RUG. En momenteel offline vanwege onderhoud.quote:
Ah, net als blackboard, zo slecht dat ik het nooit gebruiktequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nestor is zo'n messageboard systeem van (o.a.) de RUG. En momenteel offline vanwege onderhoud.
Het is Blackboard, alleen noemen ze het Nestor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ah, net als blackboard, zo slecht dat ik het nooit gebruikte
Hier valt 't nog mee. Alleen zet niet iedereen alles op dezelfde plek, of op dezelfde manier neer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef ObviousClone het volgende:
Blackboard is gewoon een framework, meetal wordt er alleen heel kut mee omgegaan.
Ook bij ons op de uni staat echt alles doorelkaar. Blijkbaar is het te veel moeite om de profs goed met het geheel te laten omgaan.
Zullen we ruilen? Ik kom altijd binnen als het over tieten gaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:16 schreef Rauw. het volgende:
Waarom beginnen ze hier altijd met intelligente discussies als ik binnen kom.
Kunnen we niet gewoon een gulden middenweg zoeken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik kom altijd binnen als het over tieten gaat.
De tepels beginnen alvast te staan wanneer ik op een kilometer afstand loop.quote:
Ik zoek nog altijd een meid die me eens lekker in m'n nek bijt wanneer ik 'r afwerkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
haha rauw en OC.....
er wordt niet in mijn tepels gebeten. die zijn kei gevoelig. laatst was er iets harder dan normaal op gesabbeld en toen deden ze al pijn
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zoek nog altijd een meid die me eens lekker in m'n nek bijt wanneer ik 'r afwerk
Vraag me niet waarom, maar dat lijkt me ongelofelijk lekkerquote:
vampier fetisch ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zoek nog altijd een meid die me eens lekker in m'n nek bijt wanneer ik 'r afwerk
Noh, ik ben een weekend lang alleen thuisquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Murmeli het volgende:
heb je nu wat te doen rauw?ik hou van bijten....
Neen, want ze hoeft niet tot bloedens aan toe te bijten.quote:
Mr playerquote:
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mr playeroww ik moet zo in een huur bakkie het halve land door scheuren
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had ik maar zoiets te doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
als het daarna paarsig is, is het ook goed?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Noh, ik ben een weekend lang alleen thuis![]()
[..]
Neen, want ze hoeft niet tot bloedens aan toe te bijten.
omdat de auto total loss is en ik een lang geleden al had afgesproken om langs te gaan bij een oud collegaquote:
Ik hou het altijd simpel... Bedankt en tot ziens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Laatste werkdagen zijn altijd apart
fiat 500 ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
omdat de auto total loss is en ik een lang geleden al had afgesproken om langs te gaan bij een oud collega![]()
Dat is wel tof alleen het huur autotje is echt zo ja blokkendoos op wielen
Oei, dat is niet zo mooiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
omdat de auto total loss is en ik een lang geleden al had afgesproken om langs te gaan bij een oud collega![]()
Dat is wel tof alleen het huur autotje is echt zo ja blokkendoos op wielen
je bent opgestoken? hmmm is dat net zoals je haar op kan steken? met speldjes enzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik hou het altijd simpel... Bedankt en tot ziens.
Al had ik het met 2 oudcollega's wat moeilijker, aangezien ik van hun écht wat opgestoken ben.
Waar is hier?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als het daarna paarsig is, is het ook goed?
kom maar hierheen, ik ben te lui om te bewegen.... oja het wordt dus ook ff luie sex vanuit mijmaar ik bijt wel
en misschien word i kzo geil dat ik mn kater vergeet dan word i kwat actiever....
Mja, ik heb het ook zo gedaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik hou het altijd simpel... Bedankt en tot ziens.
Al had ik het met 2 oudcollega's wat moeilijker, aangezien ik van hun écht wat opgestoken ben.
jij hebt een kater, jij moet niet scherp zijn!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je bent opgestoken? hmmm is dat net zoals je haar op kan steken? met speldjes enzo?
Nee, ik heb wat van het leven geleerd door hun.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je bent opgestoken? hmmm is dat net zoals je haar op kan steken? met speldjes enzo?
rotterdamquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waar is hier?![]()
Och, ik heb geen moeite met het werk te doen, als ik een andere keer maar lekker mag luieren
Had ik inderdaad ook... Mja, die heb ik even z'n nummer nagevraagt bij de balie en even een sms gestuurd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik heb het ook zo gedaan
Vond het alleen jammer dat één collega opeens vrij had gekregenMaar goed; die zie ik sowieso nog wel
Hmmm, ik gaat zo denk ik ook half nederland door in m'n barrelquote:
Ik kwam al bij haar over de vloer, dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook... Mja, die heb ik even z'n nummer nagevraagt bij de balie en even een sms gestuurd.
Een daihatsu nog ietsquote:
hahaha....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hmmm, ik gaat zo denk ik ook half nederland door in m'n barrel
Rust, bepaalde dingen niet te nauw nemen, bepaalde visies op het leven die ik zelf nooit had kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
ik begreep je opmerking wel rauwik heb gewoon zin om te galbakken
wat heb je van ze geleerd dan?
ik ook nietquote:
Cuore had m'n moeder, die was 7 jaar oud en je trapte al door de bodem heen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
cuore![]()
of een Materia![]()
[ afbeelding ]
Ze een voor een even lelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
cuore![]()
of een Materia![]()
[ afbeelding ]
mijn oudtante van 93 heeft vorig jaar een nieuwe cuore gekochtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Cuore had m'n moeder, die was 7 jaar oud en je trapte al door de bodem heen.
Materia ziet er gewoon gangster uit
Ik nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wel ik hou van barrels.
Oude aftandse dingen
Die valt, qua lelijkheid, wel meequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze een voor een even lelijkmaar het is een sirion
[ afbeelding ]
OMG gecondoleerd!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze een voor een even lelijkmaar het is een sirion
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wel ik hou van barrels.
Oude aftandse dingen
Mijn opa kocht op z'n 80e voor zichzelf een Opel Corsa sport (met 16"lichtmetaal enzo)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
mijn oudtante van 93 heeft vorig jaar een nieuwe cuore gekocht
Materia vind ik wel bij mrbox passen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
mijn oudtante van 93 heeft vorig jaar een nieuwe cuore gekocht
Materia vind ik wel bij mrbox passen
Mijn liefde voor oude en niet aftandse dingen is nog groterquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben wel oud maar niet aftands hoor
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn opa kocht op z'n 80e voor zichzelf een Opel Corsa sport (met 16"lichtmetaal enzo)
als je het nou ook nog goed kon spellenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
zeg hee nee ik ben meer het austin martin type
even denbosch inquote:
Vanavond een leuk avondje hebben, weet nog niet precies hoe.quote:
Vrienden zouden wel verwachten dat we gaan stappen. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om weg te gaan... Dus denk met tegenzin even naar wat vrienden toe, en vervolgens lekker op tijd naar huis.quote:
Oja, dat is waarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
even denbosch infestival op de parade
![]()
Gezellig! Ga je je gedragen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Vanavond een leuk avondje hebben, weet nog niet precies hoe.Morgen een klein feestje georganiseerd dus vandaag waarschijnlijk gewoon veel schoonmaken en opruimen
Waarom ga je dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vrienden zouden wel verwachten dat we gaan stappen. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om weg te gaan... Dus denk met tegenzin even naar wat vrienden toe, en vervolgens lekker op tijd naar huis.
Niet alleen het terrasquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:00 schreef Murmeli het volgende:
ik wil slapen.
maar het terras wil dat ik kom....
Er worden geen vrijgezelle vrouwen verwacht dus ik zal me inhouden.quote:
Weetniet, ben vorige week ook al vroeg naar huis gegaan...quote:
Wat ben je toch netjes!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:02 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Er worden geen vrijgezelle vrouwen verwacht dus ik zal me inhouden.
Ja, maar om dingen met tegen zin te doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetniet, ben vorige week ook al vroeg naar huis gegaan...
Ik word 'n beetje rustiger, het hoeft van mij allemaal niet zo meer, maar vrienden wil ik wel behouden.
Och, t zijn n beetje aparte jongens. Dus ik kijk nergens van op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar om dingen met tegen zin te doen
En ik neem aan dat je vrienden je niet dumpen omdat je niet mee gaat stappen (doen ze dat wel, dan kan je je afvragen of het wel echte vrienden zijn).
Ik ben heel netjes. Altijdquote:
Echt, met alle respect, maar het publiek wat er op af komtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Oplossing: verhuis naar een normale stad.
Deed je ook altijd zo'n super sexy outfitje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:16 schreef Murmeli het volgende:
ik ging vroeger altijd naar de DP
wat voor volk zie je lopen king?
haha neuh niet echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Deed je ook altijd zo'n super sexy outfitje?
quote:
op een dancefeestje? en waarom dan? en waarom boeit dat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ooit eens een keer een erectieprobleem gehad op zoeen feestje
Vooral heel veel net niet hippe mensen die dat wel doen en ongelofelijke tribal-paupersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:16 schreef Murmeli het volgende:
ik ging vroeger altijd naar de DP
wat voor volk zie je lopen king?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |