moet ik je masseren?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:48 schreef Ofresca het volgende:
Auw, spierpijn. Dat is lang geleden!
Goedemiddag!
deze zijn net schoonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
hier zijn tieten maar die moeten nog onder de douche
Douchen is een goed planquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
zie je wel...iemand zegt tieten en je bent er meteen, verdachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:48 schreef Ofresca het volgende:
Auw, spierpijn. Dat is lang geleden!
Goedemiddag!
Ja maar dat is in rotterdamquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
Hey, kan ik het helpen dat dit topic "bier, tieten en snoepjes..." heet. Bijna perfect overigens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie je wel...iemand zegt tieten en je bent er meteen, verdacht
Hey KZ!quote:
Liefie niet hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is wel mijn borst, weet niet of je dat vervelend vindt?
Zo ver is dat nietquote:
geeft niet, ik houd evengoed van jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey, kan ik het helpen dat dit topic "bier, tieten en snoepjes..." heet. Bijna perfect overigens.![]()
ben luiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey, kan ik het helpen dat dit topic "bier, tieten en snoepjes..." heet. Bijna perfect overigens.![]()
[..]
Hey KZ!Hoe is 't met jou?
ja dat maakt het wel anders ja...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is wel mijn borst, weet niet of je dat vervelend vindt?
Dat zal een groot offer zijn voor jouquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat maakt het wel anders ja...
maar ik offer me wel op
Nee, dat geloof ik. Het enige wat jij wil is eroverheen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geeft niet, ik houd evengoed van je
*stalkt*
Is het eindelijk koeler ben jij lui... Goede timing! Vandaag lekker niets doen?quote:
Als je het echt vervelend vindt moet je het niet doen hoor! Dan doe ik 't zelf wel. Is natuurlijk wel minder lekker, maar ja...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat maakt het wel anders ja...
maar ik offer me wel op
nou het is moeiijk hoor een meisjes borst goed masserenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal een groot offer zijn voor jou
nee als je beloofd niet te streng te oordelen durf ik het wel aanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:03 schreef Ofresca het volgende:
Als je het echt vervelend vindt moet je het niet doen hoor! Dan doe ik 't zelf wel. Is natuurlijk wel minder lekker, maar ja...
Is er iemand die zich vrijwillig aanbied om door mij gemasseerd te worden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is moeiijk hoor een meisjes borst goed masseren
probeer het maar eens tijn en kom dan maar verslag uit brengen van de onmenselijke druk die je voelde en de angst om haar zachte borstjes te hard aan te pakken en zo
Je geeft hem ook meteen wel een grote opdracht he liefiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is moeiijk hoor een meisjes borst goed masseren
probeer het maar eens tijn en kom dan maar verslag uit brengen van de onmenselijke druk die je voelde en de angst om haar zachte borstjes te hard aan te pakken en zo
maar hij deed alsof het makkelijk is en jij en ik weten hoeveel er van af kan hangen B!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je geeft hem ook meteen wel een grote opdracht he liefie
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je geeft hem ook meteen wel een grote opdracht he liefie
Dat zou nog kunnen, is mogelijk iets beter dan cam. Zal weleens kijken.quote:
Dacht je dat Tijn zich na de eerste blik en aanraking nog bezig houdt met masseren dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar hij deed alsof het makkelijk is en jij en ik weten hoeveel er van af kan hangen B!
Is goed. Kan ik ook nog wat voor jou doen? Voor wat hoort wat natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee als je beloofd niet te streng te oordelen durf ik het wel aan
ow nee je hebt gelijk dan is het sigaretjes tijdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dacht je dat Tijn zich na de eerste blik en aanraking nog bezig houdt met masseren dan?
Ik rook niet eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee je hebt gelijk dan is het sigaretjes tijd
nou als jij wat aarbeitjes en slagroom en bubbels mee neemt of zo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is goed. Kan ik ook nog wat voor jou doen? Voor wat hoort wat natuurlijk.
Ik heb nog wel een chocoladefondueset liggen. Kan ik je daarmee ook plezieren?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou als jij wat aarbeitjes en slagroom en bubbels mee neemt of zo?
dat komt ook wel goed jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een chocoladefondueset liggen. Kan ik je daarmee ook plezieren?
Nu eerst even douchen.
Ik kom wel even langs om te kijken naar jullie, uhm, voortgangquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat komt ook wel goed ja
Toch jammer, moet je daarna weer douche![]()
Maak dan een paar foto's voor mij als je wilt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs om te kijken naar jullie, uhm, voortgang
mocht je willen Btjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs om te kijken naar jullie, uhm, voortgang
Ik heb je anders horen praten over dat ik langs zou komen bij jouquote:
in die gevallen was ik nooit al bezig met ofrescaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb je anders horen praten over dat ik langs zou komen bij jou
Ik zal het onthouden Liefiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in die gevallen was ik nooit al bezig met ofresca
Het was zo'n tof ding. Nu zit ik weer opgezadeld met zo'n lomp Nokia-ding.quote:
Wat had je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was zo'n tof ding. Nu zit ik weer opgezadeld met zo'n lomp Nokia-ding..
Zondequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |