Je hebt een prachtig kleurtje, wat heb je er aan lopen rommellen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
Mogûh. Net weer met verf lopen rommelen voor in mijn haar. Hoop dat het gelukt is want heb andere methode gebruikt.If i look like crap, dan kom ik niet naar de meet
dat is wel heel onaardig!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ken het... heb er nu zelfs 1 die naast de bak pist ookal is de bak schoon
Rode lokjes weer. Maar dit keer niet met folie gedaan (lokje verven en in folie verpakken), wel met kamstrepen. Dus gewoon een kam insmeren met verven en in 1 keer kam naar beneden doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:23 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Je hebt een prachtig kleurtje, wat heb je er aan lopen rommellen dan?
Haha ja hoor. Ik doe beetje overdreven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:23 schreef liefie_ het volgende:
en venco voor de 15e kun je het dan toch al lang weer over verven
vast welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha ja hoor. Ik doe beetje overdreven.Maar ik hoop dat het beetje mooi wordt.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rode lokjes weer. Maar dit keer niet met folie gedaan (lokje verven en in folie verpakken), wel met kamstrepen. Dus gewoon een kam insmeren met verven en in 1 keer kam naar beneden doen.
Nee gaat niet. Heb de camera van mijn broertje overgenomen en die mist het kabeltje om het op de laptop te zetten. En webcamfoto is ook niet ideaal. Zal moeten wachten tot ik mam's camera kan gebruiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
venco: ben benieuwd naar je haar!! straks foto online?
jammur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee gaat niet. Heb de camera van mijn broertje overgenomen en die mist het kabeltje om het op de laptop te zetten. En webcamfoto is ook niet ideaal. Zal moeten wachten tot ik mam's camera kan gebruiken.
Mobieltje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee gaat niet. Heb de camera van mijn broertje overgenomen en die mist het kabeltje om het op de laptop te zetten. En webcamfoto is ook niet ideaal. Zal moeten wachten tot ik mam's camera kan gebruiken.
Gewoon een pruik opzetten dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
Mogûh. Net weer met verf lopen rommelen voor in mijn haar. Hoop dat het gelukt is want heb andere methode gebruikt.If i look like crap, dan kom ik niet naar de meet
aahhh *hug*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:44 schreef Norther het volgende:
Bah, ik heb het Tieten op Lowlands topic gemist.
Tieten? Waar?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:44 schreef Norther het volgende:
Bah, ik heb het Tieten op Lowlands topic gemist.
Er waren heul geen tieten in dat topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |