quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
@kwaak... ik ben geen player, ik ben je pimp
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aaaight bitch... ik denk dat ik gewoon wat vaker naar de sauna hier om de hoek moet
me vrouwelijke collega die naar de sauna gaat in de buurt van kwaakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:45 schreef ObviousClone het volgende:
Wie doet stoute dingen? Ik ben wel in de mood voor stoute dingen
hmmm sexquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
ja... en straks gaat ie vragen waar ik woon, en dan... voor je het weet wordt die sauna een grote orgie..
1) Hoe leuk is die collegaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
me vrouwelijke collega die naar de sauna gaat in de buurt van kwaak
1. best leukquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:51 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
1) Hoe leuk is die collega
2) Staat die sauna toevallig in Leiden?
ja die heeft ze ook inderdaadquote:
dat kan je na gister met zekerheid zeggen ja... volgens mij kon je bijna liplezen in die broekquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat kan je na gister met zekerheid zeggen ja... volgens mij kon je bijna liplezen in die broek
ik ken het... heb er nu zelfs 1 die naast de bak pist ookal is de bak schoonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef liefie_ het volgende:
mijn kat gooit altijd het kattengrid door de hele gang
* kwaakvaak maakt notitie...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ken het... heb er nu zelfs 1 die naast de bak pist ookal is de bak schoon
kan je daar ook kattegrid kopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak maakt notitie...
kaplaarzen aan doen als ie zo die DVD's gaat brengen
maar ik moet eerst nog even inkopen doen in de usenet winkel, nieuwe muziekjes voor de op aaibitch![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
Mogûh. Net weer met verf lopen rommelen voor in mijn haar. Hoop dat het gelukt is want heb andere methode gebruikt.If i look like crap, dan kom ik niet naar de meet
badmuts opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
Mogûh. Net weer met verf lopen rommelen voor in mijn haar. Hoop dat het gelukt is want heb andere methode gebruikt.If i look like crap, dan kom ik niet naar de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |