quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ZondeBelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ZondeHij glimt nog helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Komt wel goed, ik ga gewoon veel minder contact hebben uberhaupt, en er voorlopig niet meer langs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:38 schreef liefie_ het volgende:
dat wil vaak wel eens helpen ja
Nu moet je dr alleen ook nog kunnen weerstaan ipv alleen besluiten het niet te doen
dat heb je he, met wasmachinesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hij is natuurlijk goed schoon nou
Ouwe tourer! Alles goed?quote:
Mail naar sony en zeg dat je een ultieme test hebt gedaan en graag spokesperson wilt zijn voor de quality afdeling en slechts een nieuwe vraagt voor je diensten.quote:
Wat zijn lectures van Nestorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:43 schreef Ofresca het volgende:
Wtf, ik heb lectures uitgeprint van Nestor. Staat er bij iedere lecture: "To be read to the music of.....". En dat 16x.
Lecture 1. Start me up by Rolling Stones. Ik zal het eens proberen.
Nestor is zo'n messageboard systeem van (o.a.) de RUG. En momenteel offline vanwege onderhoud.quote:
Ah, net als blackboard, zo slecht dat ik het nooit gebruiktequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nestor is zo'n messageboard systeem van (o.a.) de RUG. En momenteel offline vanwege onderhoud.
Het is Blackboard, alleen noemen ze het Nestor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ah, net als blackboard, zo slecht dat ik het nooit gebruikte
Hier valt 't nog mee. Alleen zet niet iedereen alles op dezelfde plek, of op dezelfde manier neer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef ObviousClone het volgende:
Blackboard is gewoon een framework, meetal wordt er alleen heel kut mee omgegaan.
Ook bij ons op de uni staat echt alles doorelkaar. Blijkbaar is het te veel moeite om de profs goed met het geheel te laten omgaan.
Zullen we ruilen? Ik kom altijd binnen als het over tieten gaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:16 schreef Rauw. het volgende:
Waarom beginnen ze hier altijd met intelligente discussies als ik binnen kom.
Kunnen we niet gewoon een gulden middenweg zoeken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik kom altijd binnen als het over tieten gaat.
De tepels beginnen alvast te staan wanneer ik op een kilometer afstand loop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |