- Een 24/7 volautomatische mod. Die bijvoorbeeld als ie een woord als anti-klacht of subklacht in een OP vindt dat ie het desbetreffende topic gelijk sluit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
heb je n stappenplan voor de verbetering van klb?
geef is een voorbeeld van hoe het wel kan dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
zolang users kuttopics blijven openen en sub en antiklachten neer blijven gooien en stomme kloons aan blijven maken duurt het nog even
Je kan hem openhouden en bagger verwijderen aangezien dit een serieuze klacht is en geen baggertopic is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:30 schreef swarmahoer het volgende:
hou t nu serieusanders flikker ik m dicht
ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef Myraela het volgende:
Aangezien ik onbekend ben en toch een snel ontwikkelende liefde heb voor klb.
Lijkt het me meer dan logisch dat ik de leiding neem over het nieuwe klb.
Ik snap dat dat een noodzakelijke keuring is, ze zijn onderweg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal het in overweging nemenje kan tietenfoto's pmmen ter keuring
De gespannen sfeer in de wachtrijen bij de Aldiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:30 schreef Remake het volgende:
[..]
geef is een voorbeeld van hoe het wel kan dan?
* o.us wijst naar zijn stappenplan!!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
dan gaat het topic nog ergens over, in plaats van alle friet patat en ts is homo reacties
??? waar is die met de reeele opties?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:36 schreef o.us het volgende:
[..]
* o.us wijst naar zijn stappenplan!!!!
Wat is er dan niet reëel aan mijn opties dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
??? waar is die met de reeele opties?
zo'n bot is niet te maken, en daar kan natuurlijk heel makkelijk misbruik van gemaakt worden, of omzeild worden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat is er dan niet reëel aan mijn opties dan?
aha, dus als bots makkelijk te omzeilen zijn, kan ik dus ook die msn-bots als chatman ook omzeilen en hem andere shit laten vertellen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo'n bot is niet te maken, en daar kan natuurlijk heel makkelijk misbruik van gemaakt worden, of omzeild worden...
het was vroeger juist zo dat je moeilijker kloons kon maken omdat je geen hotmail mocht gebruiken, nu dat wel kan is het makkelijker met kloons
dat weet ik niet, maar als je op antiklacht filtert zijn er genoeg woorden voor te verzinnen die hij niet eruit paktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:48 schreef o.us het volgende:
[..]
aha, dus als bots makkelijk te omzeilen zijn, kan ik dus ook die msn-bots als chatman ook omzeilen en hem andere shit laten vertellen?![]()
thanks for the info, btw.
Dan verzin je toch zo veel mogelijk woorden die antiklacht kunnen vervangen? Maar ja, swarmahoer, ik ga pitten, morgen lekker op vakantie. Ik weet of dit topic nog veel nut heeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar als je op antiklacht filtert zijn er genoeg woorden voor te verzinnen die hij niet eruit pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |