quote:Gilbert zegt (1:59):
kom volgende week dinsdag ook met kevin mee naar maasmechelen
of durf je niet de 2e film gratis te pakken
stoer is dat
n!k . . zegt (1:59):
haha ik vind dat echt zo pauper
Gilbert zegt (2:00):
wat maakt het uit niemand die het merkt
n!k . . zegt (2:00):
wtf ik ga er een topic over openen
Gilbert zegt (2:00):
hahah
n!k . . zegt (2:00):
eens kijken wat ze op FOK! vinden
je was er toch al wel uit? je vond het pauperig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:02 schreef Nikmans het volgende:
Naar aanleiding hiervan
[..]
Ik vind het toch wel zo pauperig om zodra een film is afgelopen, stiekem een andere zaal in te gaan en nog een filmpje mee te pakken. Maar toch is het wel verleidelijk![]()
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Wat vinden jullie, beste FOK!-vriendjes?
Aan de andere kant spaart het wel centjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
je was er toch al wel uit? je vond het pauperig.
of hangt je mening af van wat de mensen op fok! denken
quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:03 schreef Peter-Andre het volgende:
Gast, je bent jong, dan moet juist dit soort dingen doen, boeiend wat anderen ervan denken!
Wauw heb jij een bank waar je spaart door naar de film te gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Aan de andere kant spaart het wel centjes
Het lijkt wel alsof je me verkeerd begrepen hebt of je maakt NATUURLIJK EEN ONTZETTEND LEUKE WOORDGRAP HOEHAHOEHAHOEquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Wauw heb jij een bank waar je spaart door naar de film te gaan?
Welke bank is dat?
Precies. Na een film heb ik echt weer een half uur nodig om wakker te wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb sowieso nooit zin om nog 2+ uur te gaan zitten als ik net een film gezien heb.
Niet echt, je zin is gewoon niet helemaal correct. Het is "je bespaart centjes" of "je spaart centjes uit".quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je me verkeerd begrepen hebt of je maakt NATUURLIJK EEN ONTZETTEND LEUKE WOORDGRAP HOEHAHOEHAHOE![]()
Inderdaad, al zouden de hoge prijzen van de films en consumpties het imo stiekem wel een beetje rechtvaardigen. Ikzelf kijk vrijwel nooit een film in de bioscoopquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb sowieso nooit zin om nog 2+ uur te gaan zitten als ik net een film gezien heb.
Zo, jij hebt een goed concentratievermogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik trek het al niet om 1 film helemaal uit te zitten, laat staan 2 achter elkaar.
Mja inderdaad, voor de prijs van een bios bezoekje tegenwoordig zou je de DVD er gratis bij moeten krijgen. De laatste keer was ik 9 zoveel kwijt op een doordeweekse avond. En dat is uiteraard exclusief overpricede drankjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, al zouden de hoge prijzen van de films en consumpties het imo stiekem wel een beetje rechtvaardigen. Ikzelf kijk vrijwel nooit een film in de bioscoop.
Ik vind films gewoon saai. Na een uur heb ik het wel gehad met dat passief naar een scherm staren en ga ik liever iets doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo, jij hebt een goed concentratievermogen
Voor de prijs van 2 films zowat een maand onbeperkt naar de film? Komt dat downloaden tegenwoordig zo hard aan dat ze met zulke acties op de proppen komen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:48 schreef Siniti het volgende:
Je kan ook een abo nemen. 17,50 per maand, onbeperkt naar de film.
Blijkbaar, ik vind et wel handigquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor de prijs van 2 films zowat een maand onbeperkt naar de film? Komt dat downloaden tegenwoordig zo hard aan dat ze met zulke acties op de proppen komen?
Maar dan ben je ook weer een mongool als je vaker dan 1x per maand naar de film gaat en niet zo'n abo hebtquote:
Mwa, het addertje is volgens mij dat je er minstens x maanden aan vast zit. En volgens mij moet je ook een uur van tevoren aanwezig zijn. En mensen die naar de bios gaan met zo'n pas kopen natuurlijk nog steeds frisdrank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor de prijs van 2 films zowat een maand onbeperkt naar de film? Komt dat downloaden tegenwoordig zo hard aan dat ze met zulke acties op de proppen komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |